Een beetje met spijt in het hart verkoop ik mijn Mazda'ke.
2,5 jaar geleden gekocht van de eerste eigenaar en me nooit in de steek gelaten.
Heb hem altijd gebruikt als 2e wagen voor rond de kerktoren mee te rijden of om aan de garage te laten staan als mijn dagelijkse wagen thuis stond zodat ik aan de garage iets had om mee naar de winkel te gaan.
Reden verkoop: de fucking LEZ. Mag hij sinds dit jaar niet meer in. Ik moet er niet vaak zijn, maar soms neem ik wel eens de singel en daar mag deze dus niet meer in, en ik heb geen zin om als ik me vergis boetes te gaan betalen. Ik heb een Honda youngtimerke gekocht van 92 die wel als euro 2 op papier staat dus zit ik safe komende jaren.
Rijdt zeer aangenaam en vinnig, onverwoestbaar. 7000km geleden nog een nieuwe batterij gehad en een onderhoud.
Geen roest aan de flankjes!
Boekje en onderhoudsboekje aanwezig.
Het interieur is netjes, geen kapotte stoelen zoals vaak bij deze Mazda'kes.
Veel opties voor zijn tijd: servo, cv, airco, elektrische ruiten, alu velgjes.
Minpunten:
-Airco moet gevuld worden, er is te weinig gas aanwezig voor te koelen, niet lek!
-Nageplaatst open dak is toegekit, anders is het zo lek als een zeef
-Normale steenslag vooraan, krasjes her en der, auto is 28 jaar oud
Klaplichtjes werken perfect, brengen telkens een smile op mijn gezicht als ik de lichten aan zet
Kortom, zalig wagentje als je niet in de buurt van de pest LEZ woont.
Het is een 1,6 met 90pk. Net 200d gelopen, net gerodeerd dus Forfaitaire taks of je hem nu op O-plaat of dagelijkse plaat zet.
Ik kan hem in overleg keuren voor de koper.
Richtprijs is 1500€
Foto's:
2,5 jaar geleden gekocht van de eerste eigenaar en me nooit in de steek gelaten.
Heb hem altijd gebruikt als 2e wagen voor rond de kerktoren mee te rijden of om aan de garage te laten staan als mijn dagelijkse wagen thuis stond zodat ik aan de garage iets had om mee naar de winkel te gaan.
Reden verkoop: de fucking LEZ. Mag hij sinds dit jaar niet meer in. Ik moet er niet vaak zijn, maar soms neem ik wel eens de singel en daar mag deze dus niet meer in, en ik heb geen zin om als ik me vergis boetes te gaan betalen. Ik heb een Honda youngtimerke gekocht van 92 die wel als euro 2 op papier staat dus zit ik safe komende jaren.
Rijdt zeer aangenaam en vinnig, onverwoestbaar. 7000km geleden nog een nieuwe batterij gehad en een onderhoud.
Geen roest aan de flankjes!
Boekje en onderhoudsboekje aanwezig.
Het interieur is netjes, geen kapotte stoelen zoals vaak bij deze Mazda'kes.
Veel opties voor zijn tijd: servo, cv, airco, elektrische ruiten, alu velgjes.
Minpunten:
-Airco moet gevuld worden, er is te weinig gas aanwezig voor te koelen, niet lek!
-Nageplaatst open dak is toegekit, anders is het zo lek als een zeef
-Normale steenslag vooraan, krasjes her en der, auto is 28 jaar oud
Klaplichtjes werken perfect, brengen telkens een smile op mijn gezicht als ik de lichten aan zet
Kortom, zalig wagentje als je niet in de buurt van de pest LEZ woont.
Het is een 1,6 met 90pk. Net 200d gelopen, net gerodeerd dus Forfaitaire taks of je hem nu op O-plaat of dagelijkse plaat zet.
Ik kan hem in overleg keuren voor de koper.
Richtprijs is 1500€
Foto's:
Comment