Bij deze verkoop ik een Seat Leon FR break 1.5 TSI met DSG automaat.
Deze wagen werd door klanten nieuw besteld eind februari om in te schrijven op hun horecazaak. Door de lockdown raakte het voertuig uit Duitsland maar de laatste week van maart bij mij, maar toen was de keuring al dichtgegaan. Eens de keuring weer open ging, kreeg ik het spijtige nieuws dat de klanten wilden afzien van hun aankoop omwille van de coronacrisis en hun financiële situatie. Voorlopig zit ik dus vast aan de wagen, met mijn eigen centen hierin.
Qua opties is hij erg mooi uitgerust:
• Navigatie touchscreen
• Soundsystem van Beats
• zetelbekleding deels leder deels stof
• automatische dual zone airco
• Metallic Onyx Wit lak
• parkeersensoren vooraan & achteraan
• infotainment systeem met mogelijkheid voor Apple Carplay
• regen- en lichtsensor
• volledige LED koplampen (daglicht, dimlicht, grootlicht)
• elektrisch verwarmde en inklapbare buitenspiegels
• 17 inch sportvelgen
• cruise control
De wagen is bij mij gekomen met letterlijk 10 km, sindsdien heb ik er elke week een ritje mee gedaan zodat de wagen es gedraaid heeft, momenteel heeft hij 90 km. Voor de rest is dit gewoon een spiksplinternieuwe wagen, die ik quasi aan dumpprijs aanbied voor 22999 EUR om er vanaf te geraken (de nieuwprijs van dergelijke wagen ligt iets boven de 26000 EUR btw in met alle kortingen eraf). Fabrieksgarantie loopt tot maart 2024.
Ik weet dat handelaars normaal niet mogen posten, en dat doe ik normaal gezien ook niet, maar dit lijkt me misschien een speciaal geval die een uitzondering verdient?
Link met meer foto's van de wagen hieronder:
Deze wagen werd door klanten nieuw besteld eind februari om in te schrijven op hun horecazaak. Door de lockdown raakte het voertuig uit Duitsland maar de laatste week van maart bij mij, maar toen was de keuring al dichtgegaan. Eens de keuring weer open ging, kreeg ik het spijtige nieuws dat de klanten wilden afzien van hun aankoop omwille van de coronacrisis en hun financiële situatie. Voorlopig zit ik dus vast aan de wagen, met mijn eigen centen hierin.
Qua opties is hij erg mooi uitgerust:
• Navigatie touchscreen
• Soundsystem van Beats
• zetelbekleding deels leder deels stof
• automatische dual zone airco
• Metallic Onyx Wit lak
• parkeersensoren vooraan & achteraan
• infotainment systeem met mogelijkheid voor Apple Carplay
• regen- en lichtsensor
• volledige LED koplampen (daglicht, dimlicht, grootlicht)
• elektrisch verwarmde en inklapbare buitenspiegels
• 17 inch sportvelgen
• cruise control
De wagen is bij mij gekomen met letterlijk 10 km, sindsdien heb ik er elke week een ritje mee gedaan zodat de wagen es gedraaid heeft, momenteel heeft hij 90 km. Voor de rest is dit gewoon een spiksplinternieuwe wagen, die ik quasi aan dumpprijs aanbied voor 22999 EUR om er vanaf te geraken (de nieuwprijs van dergelijke wagen ligt iets boven de 26000 EUR btw in met alle kortingen eraf). Fabrieksgarantie loopt tot maart 2024.
Ik weet dat handelaars normaal niet mogen posten, en dat doe ik normaal gezien ook niet, maar dit lijkt me misschien een speciaal geval die een uitzondering verdient?
Link met meer foto's van de wagen hieronder:
Comment