Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[TK] 2016 BMW F20 LCI 120dAs M-Sport - 61000km

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • [TK] 2016 BMW F20 LCI 120dAs M-Sport - 61000km

    Mijn 120d met M-pakket staat te koop, 61000km. Voor de auto-industrie volledig EV/hybrid gaat, wil ik nog 's een 6-cyl, een M140i.


    Ik heb de auto 4 jaar terug nieuw besteld bij BMW, ik ben dus de eerste eigenaar. De EGR koeler is onlangs onder garantie vervangen. Verder is de auto altijd zonder enige problemen geweest. Rijdt leuk, sportief en zuinig.

    Uiteraard volledige onderhoudshistoriek. Van alles zijn er nog facturen beschikbaar, incl. de aankoopfactuur.

    De belangrijkste opties zijn:

    - ZF8 sportautomaat met shiftpaddles
    - Volledig M-Sport uitgevoerd met de alcantara zetels
    - 18" velgen (461M)
    - LED koplampen
    - Business pakket (navi business, uitgebreid instrumentenpaneel)
    - Harman Kardon hi-fi

    Verder heeft de auto 4 recente Michelin Pilot Sport 4 banden rondom, zwarte nieren, en Eibach Pro Kit veren (gekeurd met alle papieren). De auto verkeert zowel technisch als optisch in topstaat. Staat 's nachts altijd in de garage.

    Prijs: 20900 euro

    Bij interesse, betere foto's gewenst en verdere vragen mag je PM'en al is het waarschijnlijk best om mij gewoon een mailtje te zenden, daar heb je het meeste kans op een snel antwoord

    e-mail: zidox@hotmail.com
    regio Zwevegem
    autoscout link: https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...dtsrc=listPage










    Last edited by Wouter; 18/07/2020, 21:32.

  • #2
    Knappe voiture, met de juiste opties in mijn ogen! Geen slechte keuze de M140i, zal een bom worden

    Comment


    • #3
      knappe auto en correcte prijs.

      Wat deed je 4j geleden nog voor diesel kiezen met 15K /jaar als ik mag vragen?

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
        knappe auto en correcte prijs.

        Wat deed je 4j geleden nog voor diesel kiezen met 15K /jaar als ik mag vragen?
        Dat het gewoon aangenamer rijden is?
        Ik doe evenveel van km's sinds twee jaar en weet nu al dat mijn benzine voor een diesel zal ingeruild worden.

        Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

        Comment


        • #5
          Daar volg ik je in.

          Zeker de nieuwere "kleinere" benzine motoren, zijn niet altijd aangenaam rijden.

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
            Daar volg ik je in.

            Zeker de nieuwere "kleinere" benzine motoren, zijn niet altijd aangenaam rijden.
            Klopt, ik heb de recente 1.5TSI. Fantastisch blok voor rond de kerktoren te rijden maar rap buiten adem op autostrade.

            Maar niks komt in de buurt van een 2.0 turbodiesel.

            Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Dat het gewoon aangenamer rijden is?
              Ik doe evenveel van km's sinds twee jaar en weet nu al dat mijn benzine voor een diesel zal ingeruild worden.

              Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
              Meen je dat? Ik rij nog liever met een platte 1.2 met 69 pk dan met een diesel. Allemaal goed voor gewoon rond te rijden een diesel, maar zo amechtig slecht in toeren. 4K of iets meer en het is over.

              Geef me dan maar een absurd trage benzine die ik wel kan uitwringen tot 6500 toeren...

              Heb al twee keer dezelfde wagen gehad met andere motor, 1.2 500 met 69 pk benzine en 1.3 diesel met 95 pk en het dubbel qua koppel. Laatste was veel sneller, toch liever de 1.2.

              Tipo idem, 1.6 diesel met 120 pk en DCT is echt aangenaam rijden, toch had ik liever mijn 1.4 benzine met 95 pk. Dat gevoel tussen 4000 en 6500 toeren, dat geluid... een diesel ratelt dan gewoon.
              Last edited by timothy; 10/07/2020, 15:41.
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

              '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

              Comment


              • #8
                Voor dagelijks gebruik? Diesel all day en op koppel door het verkeer.

                Int weekend zal ik we de NA nemen en schakelen op 7500 toeren.

                Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Na de Espace diesel komt hier waarschijnlijk een wat kleiner ding en dat zal een of andere hybride worden.
                  Een naft(je) en wat elektro-power voor extra koppel. Lijkt me momenteel ideaal.

                  Comment


                  • #10
                    Tegenwoordig hebben 2.0/3.0l benzine turbo's evenveel koppel als een vergelijkbare diesel met dezelfde cilinderinhoud en vermogen. Alleen het verschil is bij een diesel de wowfactor wanneer de turbo opspoelt piek newtons, terwijl een benzine gelijkmatig nog vermogen en meer duw opbouwd tot 5500-6000 toeren plus. Naft is de shit.

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                      knappe auto en correcte prijs.

                      Wat deed je 4j geleden nog voor diesel kiezen met 15K /jaar als ik mag vragen?
                      Zoals gezegd vind ik het idd nog altijd iets aangenamer rijden dan wat ze toen in aanbod hadden tov een benzine voor gelijkaardige prijs/prestaties/verbruik, 125i scheelde al redelijk wat in prijs en vond ik die meerprijs niet waard en een M140i ben ik toen niet voor gegaan. Als ik er nu aan terug denk moest ik dat misschien wel gedaan hebben, maar dan kon ik er nu niet achter verlangen, hehe Ik doe nu zelfs nog minder km dan hier voor, dus de opstap naar een M140i is voor mij nu ideaal qua timing.

                      Pricedrop naar 20.900 euro

                      is nu een van de goedkoopste op autoscout met M sport, deze km's, automaat, aantal opties en 20d (en Belgische auto van 1e eigenaar..).
                      Last edited by Wouter; 18/07/2020, 21:42.

                      Comment


                      • #12
                        Vergeten te vermelden, maar deze is verkocht! En de M140i is ook al voor getekend.

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                          Vergeten te vermelden, maar deze is verkocht! En de M140i is ook al voor getekend.
                          Proficiat!

                          Comment

                          Working...
                          X