Mijn 120d met M-pakket staat te koop, 61000km. Voor de auto-industrie volledig EV/hybrid gaat, wil ik nog 's een 6-cyl, een M140i.
Ik heb de auto 4 jaar terug nieuw besteld bij BMW, ik ben dus de eerste eigenaar. De EGR koeler is onlangs onder garantie vervangen. Verder is de auto altijd zonder enige problemen geweest. Rijdt leuk, sportief en zuinig.
Uiteraard volledige onderhoudshistoriek. Van alles zijn er nog facturen beschikbaar, incl. de aankoopfactuur.
De belangrijkste opties zijn:
- ZF8 sportautomaat met shiftpaddles
- Volledig M-Sport uitgevoerd met de alcantara zetels
- 18" velgen (461M)
- LED koplampen
- Business pakket (navi business, uitgebreid instrumentenpaneel)
- Harman Kardon hi-fi
Verder heeft de auto 4 recente Michelin Pilot Sport 4 banden rondom, zwarte nieren, en Eibach Pro Kit veren (gekeurd met alle papieren). De auto verkeert zowel technisch als optisch in topstaat. Staat 's nachts altijd in de garage.
Prijs: 20900 euro
Bij interesse, betere foto's gewenst en verdere vragen mag je PM'en al is het waarschijnlijk best om mij gewoon een mailtje te zenden, daar heb je het meeste kans op een snel antwoord
e-mail: zidox@hotmail.com
regio Zwevegem
autoscout link: https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...dtsrc=listPage
Ik heb de auto 4 jaar terug nieuw besteld bij BMW, ik ben dus de eerste eigenaar. De EGR koeler is onlangs onder garantie vervangen. Verder is de auto altijd zonder enige problemen geweest. Rijdt leuk, sportief en zuinig.
Uiteraard volledige onderhoudshistoriek. Van alles zijn er nog facturen beschikbaar, incl. de aankoopfactuur.
De belangrijkste opties zijn:
- ZF8 sportautomaat met shiftpaddles
- Volledig M-Sport uitgevoerd met de alcantara zetels
- 18" velgen (461M)
- LED koplampen
- Business pakket (navi business, uitgebreid instrumentenpaneel)
- Harman Kardon hi-fi
Verder heeft de auto 4 recente Michelin Pilot Sport 4 banden rondom, zwarte nieren, en Eibach Pro Kit veren (gekeurd met alle papieren). De auto verkeert zowel technisch als optisch in topstaat. Staat 's nachts altijd in de garage.
Prijs: 20900 euro
Bij interesse, betere foto's gewenst en verdere vragen mag je PM'en al is het waarschijnlijk best om mij gewoon een mailtje te zenden, daar heb je het meeste kans op een snel antwoord
e-mail: zidox@hotmail.com
regio Zwevegem
autoscout link: https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...dtsrc=listPage
Comment