Skoda Fabia 1 RS
Kleur : Zwart
Bouwjaar: 2005
Motorisatie: 1.9 TDI 130 PS
Kmstand: 335800km (we rijden er nog mee dus kan nog nog een beetje oplopen)
Ik heb de auto zelf in 2010 gekocht van de de 1de eigenaar met +- 55.000 km. De wagen is hoofdzakelijk gebruikt voor woon-werk, dagelijks 130km en om de paar maanden een rit van 1000km richting Duitsland.
Onderhoudsboekje erbij. Auto heeft tijdig zijn beurten gehad.
Motor is de beresterke en zuinige 1.9 PD TDI met 130PS.
Gemiddeld verbruik 5.0 - 5.5L/100km (5.2 op de boordcomputer)
De Fabia RS werd begin Maart 2020 nog gekeurd en heeft een groene kaart tot 05/03/2021.
Auto wordt verkocht op de stalen velgen zoals op de foto, en een stalen winterbandenset extra (2 banden nieuw van vorig jaar).
Originele RS logo’s in de grill en op de achterklep zijn nog aanwezig net zoals de RS deurtredes, vloermatjes met RS logo, lederen sportstuur, en RS pookknop.
Verder is de auto goed uitgerust met:
Naast bovenstaande pluspunten is de auto natuurlijk ook gewoon 15 jaar oud. En dus is steenslag op de motorkap, enkele krassen hier en daar niet te vermijden. Het is zeker geen nieuwe wagen maar nog steeds goed voor vele kilometers.
Foto's : https://link.2dehands.be/m1574896762
Ik probeer hier zo meteen ook wat foto's te plaatsen.
Meer foto's, info, etc geen probleem.
Te bezichtigen in Bocholt
Tel : 0494570039, ik ben slecht bereikbaar tijdens kantooruren dus mocht ik niet opnemen, aub een duidelijke boodschap achter laten en ik bel u terug.
Kleur : Zwart
Bouwjaar: 2005
Motorisatie: 1.9 TDI 130 PS
Kmstand: 335800km (we rijden er nog mee dus kan nog nog een beetje oplopen)
Ik heb de auto zelf in 2010 gekocht van de de 1de eigenaar met +- 55.000 km. De wagen is hoofdzakelijk gebruikt voor woon-werk, dagelijks 130km en om de paar maanden een rit van 1000km richting Duitsland.
Onderhoudsboekje erbij. Auto heeft tijdig zijn beurten gehad.
Motor is de beresterke en zuinige 1.9 PD TDI met 130PS.
Gemiddeld verbruik 5.0 - 5.5L/100km (5.2 op de boordcomputer)
De Fabia RS werd begin Maart 2020 nog gekeurd en heeft een groene kaart tot 05/03/2021.
Auto wordt verkocht op de stalen velgen zoals op de foto, en een stalen winterbandenset extra (2 banden nieuw van vorig jaar).
Originele RS logo’s in de grill en op de achterklep zijn nog aanwezig net zoals de RS deurtredes, vloermatjes met RS logo, lederen sportstuur, en RS pookknop.
Verder is de auto goed uitgerust met:
- Airco
- Zwart Lederen interieur, origineel Skoda, zeer zeldzaam. Standaard zitten er stoffen wit/licht grijze zetels in waarvan zowel de stof als de mouse zeer snel slijten. Dit leder ziet er nog prima uit en zit ook zeer goed.
- Zetelverwarming voorstoelen
- Hoofdsteunen achter
- Airbags
- Gekoeld handschoenkastje
- ABS / ESP / Tractioncontrol /
- 6-versnellingsbak
- Mistlichten
- Central vergrendeling met afstandbediening
- Radio/CD speler
Naast bovenstaande pluspunten is de auto natuurlijk ook gewoon 15 jaar oud. En dus is steenslag op de motorkap, enkele krassen hier en daar niet te vermijden. Het is zeker geen nieuwe wagen maar nog steeds goed voor vele kilometers.
Foto's : https://link.2dehands.be/m1574896762
Ik probeer hier zo meteen ook wat foto's te plaatsen.
Meer foto's, info, etc geen probleem.
Te bezichtigen in Bocholt
Tel : 0494570039, ik ben slecht bereikbaar tijdens kantooruren dus mocht ik niet opnemen, aub een duidelijke boodschap achter laten en ik bel u terug.
Comment