Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[TK] 2015 Mercedes CLS 250 shooting brake

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2015 Mercedes CLS 250 shooting brake

Al enkele maanden staat mijn CLS 250 shooting brake te koop. Hij MAG wel maar MOET niet...
    Ik besef dat er weinig vraag is op dit moment naar dit soort wagens, doch blijft en zal dit altijd een tijdloos model blijven van de CLS.
    Een auto met ziel, karakter, geen eenheidsworst van wat vandaag de dag geproduceerd wordt.

Meerdere malen ben ik gecontacteerd van opkopers die de wagen willen kopen, aan een extreem lage prijs, dan denk ik zelf, dan is er nog genoeg vraag naar dit soort wagens...

Mijn S124 heeft ook meer dan een jaar op het net gestaan, meerdere mensen die kwamen kijken en discussieerden over de prijs, tot ik op een bepaald moment een echte liefhebber vond, die kwam kijken en ineens een voorschot betaalde. De liefde voor de wagen is veel groter dan de prijs ;-) zo iemand zoek ik dus... een echte autoliefhebber of Mercedes liefhebber.

Ga ik hem hier vinden, misschien wel of misschien niet... we weet.

De wagen verkeerd in uitstekende staat, met zorg behandeld altijd, staat binnen elke dag, en komt buiten als hij gebruikt wordt.

link: https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...dtsrc=listPage

Enkele positieve tips zijn welkom, laat nadelige of niet relevante commentaren achterwege aub .

Mercedes CLS 250 cdi Shooting brake
    05/2015
    150 KW (204 pk)
    Automaat
    AMG pack
    Euro 6
    92xxx km

Vraagprijs 25000€ (BTW wagen dus 20661 + 21% btw)

Extra: setje zomerbanden en winterbanden (1 van de 2 staat op de velg op de wagen)
    Comfort en gemak

Achterbank 1/3 - 2/3AirconditioningArmsteunAutomatische klimaatregelingCruise ControlElectrische ruitenElectrische zetelverstellingElektrisch verstelbare buitenspiegelsGetinte ramenLederen stuurwielMultifunctioneel stuurRegensensorStart/Stop systeem Entertainment en Media

BluetoothBoordcomputerCDUSB Extra

Lichtmetalen velgen Veiligheid

ABSAirbag bestuurderAirbag passagierAutomatische Tractie ControleBandenspanningscontrolesysteemElectronic Stability ProgramHoofd airbagIsofixLED dagrijverlichtingLED verlichtingStuurbekrachtigingZij-airbags
    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Mooie auto en op zich zijn prijs waard uiteraard, maar jammer genoeg verandert de wereld zo snel tegenwoordig hé?

Hopelijk vind je er idd een liefhebber voor.

Comment

Droomdaily. Jammergenoeg geen budget voor zulke uitgaven op dit moment!
      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
      Current:
      1987 Mercedes-Benz W124 200D
      1979 Mercedes-Benz W123 280E
      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
      Ex:
      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
      1976 Mercedes-Benz W123 250
      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
      1980 Mercedes-Benz W123 280
      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

CLS SB is zo mooi aan de buitenkant. Spijtig dat de command zo snel veroudert.
        IRIDIUM
        Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
        Helderzienden

Comment

klopt, maar persoonlijk vind ik dat die gadgetterie ook allemaal een beetje overroepen wordt in moderne auto's.

Vaak nice to have's, maar zo'n systeem zal je best nog wel enkele jaren op zijn plek brengen.

Comment

Mijn command brengt me nog steeds waar ik moet zijn

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Die van mij ook. Maar die interface is zo achterhaald.
              IRIDIUM
              Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
              Helderzienden

Comment

Working...
              X