Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Ik kan op een of andere manier geen foto’s meer uploaden.
Ik krijg stilaan te veel auto’s. De Yaris, Lotus en Landcruiser staan er ook nog en ik zou graag een mercedes bijkopen...
Maar alle het is een blauwe handgeschakelde 370pk versie die ik nieuw gekocht heb dus ik ga er van uit dat jullie wel weten hoe dat er uiziet....
Euhhhh. Als de pandemie voorbij is wil ik wel af en toe oppas spelen op één van je bolides. Ik wil hem zelfs nog afgewassen terug brengen.
Hoe menslievend is dat wel niet.
No problemo. We moeten echt eens afspreken na deze historie. Beloofd.
Ik ben daar nogal soepel in... ik zit niet te wachten op 20 man die eens op de banden komen schoppen...
Dus bij het eerste redelijk voorstel verkoop ik hem. Ik zie prijzen vanaf 37/38k...
Ik ben daar nogal soepel in... ik zit niet te wachten op 20 man die eens op de banden komen schoppen...
Dus bij het eerste redelijk voorstel verkoop ik hem. Ik zie prijzen vanaf 37/38k...
Altijd fijn om met zo'n mensen zaken te doen. Alleen zijn de meesten niet zo en willen ze het onderste uit de kan. Dat lukt soms maar kan ook vies tegenvallen.
Ja ik maak daar niet te veel spel over. Liever snel een acceptabel bod dan dagenlang een oeverloos gezeik voor een paar 100 euro meer of minder.
Weer een plaatsje vrij in de garage...
Dan nog niet te spreken over de testpiloten die zich aanbieden. Die dan meestal geen nagel hebben voor...
Comment