wegens leasen nieuwe EV (levering eind feb, begin mrt) probeer ik hier de fiat te slijten, auto heeft +-58000km gelopen en de batterij doet het nog steeds uitstekend
prijs is €12500, de goedkoopste van belgie en op mobile.de (een italiaanse uitgezonderd), als je zelf naar de keuring gaat -500..heb daar broer aan dood...auto is jaar geleden blanco gekeurd en moest pas in jan 2024 opnieuw
geen biv, geen wegentaks, gecombineerd verbruik zuinig gereden is bij mij 12.5kwh/100km en 15kwh gerekend met verliezen over de teller en das op jaarbasis, dat is kwasi onklopbaar
toegegeven, rij zelf als een asceet, vaak 90 op rechterrijvak en nooit meer als 100, ik mag ook niet meer rond antwerpen op mijn parcours...vaak alleen stoelverwarming en chauffage indien nodig als ontwaseming op 16°
reele reikwijdte in die condities zomers max 170km, in de winter bij vries 100km...volstond voor mijn 40km/dag-verhaal ruimschoots
de wagen werd meestal geladen met de bijgevoegde 2.7kw lader, en er is een dure adapter inbegrepen om publiek te kunnen laden aan maximaal 6.6kw
uiterlijk staat hij erg mooi, weinig krassen en interieur ook kwasi perfect...geen rammels
alle info hier
2 opmerkingen...de achterste sidemarkers zijn in feite illegaal...die overtape ik bij keuring, je kan ook de glazen in koetwerkkleur spuiten en de lampjes eruit halen
er is wat 'raars' met het mistlicht, als je het een keer gebruikt, durft het de volgende paar dagen te pas en te onpas opspringen zonder reden, ik heb geen idee waarom...paar keer uitschakelen en je bent er vanaf, het schakelt wel altijd in wanneer je wil, maar ik probeer het weinig te gebruiken
evt koper woont best niet te ver
fotokes van de bc gereset op 1 jan, dus winterverbruik, en ook laatste rit naar huis, bij 12° (is hij al heel zuinig)...aanduiding is op zijn nederlands...aantal kilometers per verbruikte killowatt
dus 14kwh vanaf jan, en 11kwh laatste rit...10kwh op 100 is zomers makkelijk bereikbaar (op bc)
prijs is €12500, de goedkoopste van belgie en op mobile.de (een italiaanse uitgezonderd), als je zelf naar de keuring gaat -500..heb daar broer aan dood...auto is jaar geleden blanco gekeurd en moest pas in jan 2024 opnieuw
geen biv, geen wegentaks, gecombineerd verbruik zuinig gereden is bij mij 12.5kwh/100km en 15kwh gerekend met verliezen over de teller en das op jaarbasis, dat is kwasi onklopbaar
toegegeven, rij zelf als een asceet, vaak 90 op rechterrijvak en nooit meer als 100, ik mag ook niet meer rond antwerpen op mijn parcours...vaak alleen stoelverwarming en chauffage indien nodig als ontwaseming op 16°
reele reikwijdte in die condities zomers max 170km, in de winter bij vries 100km...volstond voor mijn 40km/dag-verhaal ruimschoots
de wagen werd meestal geladen met de bijgevoegde 2.7kw lader, en er is een dure adapter inbegrepen om publiek te kunnen laden aan maximaal 6.6kw
uiterlijk staat hij erg mooi, weinig krassen en interieur ook kwasi perfect...geen rammels
alle info hier
2 opmerkingen...de achterste sidemarkers zijn in feite illegaal...die overtape ik bij keuring, je kan ook de glazen in koetwerkkleur spuiten en de lampjes eruit halen
er is wat 'raars' met het mistlicht, als je het een keer gebruikt, durft het de volgende paar dagen te pas en te onpas opspringen zonder reden, ik heb geen idee waarom...paar keer uitschakelen en je bent er vanaf, het schakelt wel altijd in wanneer je wil, maar ik probeer het weinig te gebruiken
evt koper woont best niet te ver
fotokes van de bc gereset op 1 jan, dus winterverbruik, en ook laatste rit naar huis, bij 12° (is hij al heel zuinig)...aanduiding is op zijn nederlands...aantal kilometers per verbruikte killowatt
dus 14kwh vanaf jan, en 11kwh laatste rit...10kwh op 100 is zomers makkelijk bereikbaar (op bc)
Comment