Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2016 fiat 500e california

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2016 fiat 500e california

wegens leasen nieuwe EV (levering eind feb, begin mrt) probeer ik hier de fiat te slijten, auto heeft +-58000km gelopen en de batterij doet het nog steeds uitstekend

prijs is €12500, de goedkoopste van belgie en op mobile.de (een italiaanse uitgezonderd), als je zelf naar de keuring gaat -500..heb daar broer aan dood...auto is jaar geleden blanco gekeurd en moest pas in jan 2024 opnieuw

geen biv, geen wegentaks, gecombineerd verbruik zuinig gereden is bij mij 12.5kwh/100km en 15kwh gerekend met verliezen over de teller en das op jaarbasis, dat is kwasi onklopbaar
    toegegeven, rij zelf als een asceet, vaak 90 op rechterrijvak en nooit meer als 100, ik mag ook niet meer rond antwerpen op mijn parcours...vaak alleen stoelverwarming en chauffage indien nodig als ontwaseming op 16°

reele reikwijdte in die condities zomers max 170km, in de winter bij vries 100km...volstond voor mijn 40km/dag-verhaal ruimschoots
    de wagen werd meestal geladen met de bijgevoegde 2.7kw lader, en er is een dure adapter inbegrepen om publiek te kunnen laden aan maximaal 6.6kw

uiterlijk staat hij erg mooi, weinig krassen en interieur ook kwasi perfect...geen rammels

alle info hier

2 opmerkingen...de achterste sidemarkers zijn in feite illegaal...die overtape ik bij keuring, je kan ook de glazen in koetwerkkleur spuiten en de lampjes eruit halen
    er is wat 'raars' met het mistlicht, als je het een keer gebruikt, durft het de volgende paar dagen te pas en te onpas opspringen zonder reden, ik heb geen idee waarom...paar keer uitschakelen en je bent er vanaf, het schakelt wel altijd in wanneer je wil, maar ik probeer het weinig te gebruiken

evt koper woont best niet te ver

fotokes van de bc gereset op 1 jan, dus winterverbruik, en ook laatste rit naar huis, bij 12° (is hij al heel zuinig)...aanduiding is op zijn nederlands...aantal kilometers per verbruikte killowatt
    dus 14kwh vanaf jan, en 11kwh laatste rit...10kwh op 100 is zomers makkelijk bereikbaar (op bc)
    Last edited by bobo; 15/02/2023, 16:59.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

O ja, ik heb nog een app waarmee je de auto kunt ver/ontgrendelen….chauffage/airco op afstand kan bedienen en laadniveau en laadtimers kan instellen…ben niet zeker of het overdraagbaar is, maar betaalde net de app van €105
      Toestel zelf twv €334 is inbegrepen

Fiat Access/Uconnect app replacement, works independent from the manufacturer in Europe, USA and all over the world. Musica replaces the sound generator of your Fiat 500e and lets you play your own sound files

Comment

de techniek van de fiat is gelijkaardig aan de e-golf en de bmw i3, bosch

Comment

goedkoper rijden gaat ge niet vinden

deze gaat rap weg zijn
          www.peugeotforum.be

Comment

het zou moeten lukken dat er tss die 3 man en een paardenkop die het forum nog bezoeken een partikulier zit die cheap, basis en pretentieloos wil ev-en

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              het zou moeten lukken dat er tss die 3 man en een paardenkop die het forum nog bezoeken een partikulier zit die cheap, basis en pretentieloos wil ev-en
              Perfecte 2de auto voor iemand met zonnepanelen.

Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

Geen linkje?
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

link naar ad? die is er niet
                  ga morgen bordje te koop achter de raam hangen dat de buurt en de collega's op de hoogte zijn...en anders gaat hij via de dealer naar een soort van wijkopenauto's platform zoals de s

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                    Perfecte 2de auto voor iemand met zonnepanelen.

just, en dan het karakter hebben deze auto in te zetten voor de meeste km's per dag (onder de pakweg 80km)

Comment

just, en dan het karakter hebben deze auto in te zetten voor de meeste km's per dag (onder de pakweg 80km)
                      Zo gebruiken wij de Honda ook, omdat die op die ritten ook de leukste is. 15 000 kilometer per jaar, net als onze gezinswagen die we vooral voor de lange ritten gebruiken.

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Die had ik niet zien aankomen, maar nu alles bijgelezen.

Heel zuinige en betrouwbaar autootje deze. Zeer goedkoop in gebruik en ideaal voor dagelijks woon-werkverkeer. Veel succes met de verkoop!

Comment

dankje cedra

zond vandaag een mailtje met de vraag op de my500e abbo en toestel overdraagbaar is, wegens aanschaf eqe

dit was't antwoord van vetterli

Dear Bobo,

It's not very uncommon for 500e owners to move ahead to another EV, you've chosen a nice alternative
                          I wonder how well the Mercedes connect work, I've asked Hyundai, Kia, VW, Volvo, etc. owners, which all were not very satisfied with their manufacturer's solutions, ar found them very slow in comparison to my500e.

The subscription certainly is transferable, just send me the name and email address of the new owner, no problem.

Jan​

Comment

Comment

Dinsdag gaat deze naar wijkopenauto's voor €9300

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

Is dat de prijs die je wilde?
                                Mijn vrouw is sinds dit weekend naar zoekertjes van de 500e aan het kijken.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Dinsdag gaat deze naar wijkopenauto's voor €9300

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
                                  Laat zeker eens weten hoe u ervaring is aub.
                                  Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                  Current:
                                  1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                  1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                  1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                  Ex:
                                  1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                  1976 Mercedes-Benz W123 250
                                  1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                  1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                  1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                  1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                  2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                  1980 Mercedes-Benz W123 280
                                  1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

ja ben benieuwd of ze nog gaan afdingen

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                    Is dat de prijs die je wilde?
                                    Mijn vrouw is sinds dit weekend naar zoekertjes van de 500e aan het kijken.
                                    had er toch wat meer van verwacht...uiteindelijk ook niet geadverteerd

Comment

Is het nu doorgegaan met de opkoper? Zo niet, dan heb ik interesse

Comment

nee, staat nog voor de deur, veiling loopt nog...doe een bod en kom maar halen, nl is makkelijk hoef ik niet naar de keuring, vertrek maandag wel op vakantie

is je nick je email-adres?

Comment

Working...
                                        X