Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2011 Peugeot RCZ 1.6 THP met 10 659 km!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] 2011 Peugeot RCZ 1.6 THP met 10 659 km!

Wagen werd nieuw gekocht door mijn nonkel. Hij is een paar maand geleden overleden, dit een paar maand nadat mijn tante overleden is. Ze laten een gehandicapte dochter achter die professionele hulp nodig heeft. Hiervoor is financiële steun nodig.

Wagen verkeerd in nieuwstaat, nooit in gerookt geweest. Het enige minpunt dat ik kon vinden is een kleine markering op de voorste linker velg.

In Europe rijden er minder dan 5 RCZ rond met minder dan 20 000 km!!
    Toekomstige klassieker; in relatief klein aantal geproduceerd - niet populair bij lancering dus de waardering komt pas veel later.​

*prijs verlaagd van 17 000€ naar 14 000€
    Vind uw Peugeot € 17.000,- - Op de grootste online automarkt, Europawijd.
    Last edited by McLarenboy; 26/04/2023, 21:49.

Verbazend hoe weinig animo er is. Eerlijkheidshalve zelf ben ik niet gek van Franse wagens, maar was dit wel zo geweest dan stond deze al lang bij mij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McLarenboy Bekijk Berichten
      Verbazend hoe weinig animo er is. Eerlijkheidshalve zelf ben ik niet gek van Franse wagens, maar was dit wel zo geweest dan stond deze al lang bij mij.
      Je geeft zelf het antwoord al in je zin hé? Tweedehands en Frans dat is in België een dodelijke combinatie, vrees ik.

En sowieso voor zijn leeftijd toch best een fikse prijs ook. Daar moet je al écht een liefhebber op treffen.

Comment

Toch zijn er zelfs voor Franse wagens liefhebbers te vinden, hopelijk staat hij niet in de weg en heb je tijd om deze rustig te verkopen. Ikzelf vind het in alle geval een heel bijzondere wagen, het koesteren waard.

Comment

Zelf ook altijd een heel knap model gevonden, voor mij mooier dan de TT van dezelfde generatie.

Comment

de auto is,nog, geen klassieker en daar is het probleem. Veel die het knap zullen vinden, ik ook trouwens, maar dat geld er niet aan gaan geven.

heerlijke auto om mee te rijden trouwens...
            www.peugeotforum.be

Comment

Hij staat niet in de weg - anders kon ik hem al laten gaan voor 14 aan een handelaar.
              Dus aan 17 denk ik niet dat het een overdreven prijs is.

Comment

Toevallig zag ik er gisteren in Brugge ook nog eentje staan. Die achterruit dat blijft toch een superleuke gimmick hé.

Comment

Link en foto niet zichtbaar in TT dus even zichtbaar gemaakt voor de TT gebruikers.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ik ben altijd al grote fan geweest van de RCZ. Echt een superleuke auto. Ik heb het geluk gehad om een tijdje met een 1.6 THP Radaillon te mogen rijden. Zoveel fun heb ik ermee gehad. Blijft tijdloos
                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

prijs verlaagd naar 14000€

Comment

Ik ben wel benieuwd op welke manier je weet dat er in Europa slechts 5 met minder dan 20k km rijden? Mijn vader heeft er in ieder geval eentje staan in het blauw met minder dan 10k km. Zal hij dan één van de 5 zijn?

Comment

slotje - wagen verkocht

Comment

Working...
                          X