Lang geleden dat ik hier iets te koop heb gezet, toch nog eens doen, je weet nooit.
Wegens verkrijgen van firmawagen te koop:
Fantastische Mercedes-Benz C-klasse type W204. Faceliftmodel bouwjaar 2011, voertuig van 2e eigenaar, altijd binnen gestaan.
Mercedes-Benz dealer onderhouden vanaf dag 1, volledige map met alle facturen ter inzage.
Weinig tot geen gebruikssporen, auto van een liefhebber die ik bij voorkeur ook verkoop aan een liefhebber.
Recente ContinentalSportcontact 5 banden zowel voor als achteraan, remmen voor & achteraan zijn ook recent vervangen. Absoluut geen kosten te voorzien in de toekomst, instappen en rijden!
Euro 5 diesel, toegelaten in alle LEZ zone's.
Vraagprijs 10750 eur, voor forummers altijd bespreekbaar natuurlijk!
IMG_2435.jpg
IMG_2437.jpg
IMG_2438.jpg
IMG_2436.jpg
Wegens verkrijgen van firmawagen te koop:
Fantastische Mercedes-Benz C-klasse type W204. Faceliftmodel bouwjaar 2011, voertuig van 2e eigenaar, altijd binnen gestaan.
Mercedes-Benz dealer onderhouden vanaf dag 1, volledige map met alle facturen ter inzage.
Weinig tot geen gebruikssporen, auto van een liefhebber die ik bij voorkeur ook verkoop aan een liefhebber.
Recente ContinentalSportcontact 5 banden zowel voor als achteraan, remmen voor & achteraan zijn ook recent vervangen. Absoluut geen kosten te voorzien in de toekomst, instappen en rijden!
Euro 5 diesel, toegelaten in alle LEZ zone's.
Vraagprijs 10750 eur, voor forummers altijd bespreekbaar natuurlijk!
IMG_2435.jpg
IMG_2437.jpg
IMG_2438.jpg
IMG_2436.jpg
Comment