Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 911 Turbo 2008 30.000km Meteorite Grau met natuurleder bruin

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [TK] Porsche 911 Turbo 2008 30.000km Meteorite Grau met natuurleder bruin

Als nieuw, 3de eigenaar, 1ste eigenaar Italiaan , paar maand, dan overleden, was een kranige tachtiger, 2 de eigenaar arts (vrouw) uit Italië. Dan ik sinds 2012. Zelf nu 59 jaar, dus ook al best een oudje, is ook reden van verkoop. Artrose, pijn enz maken het onaangenaam er in en uit te kruipen. Ook, wat vroeger 'muziek' was is nu gewoon lawaai.

Geen regen, geen winter, geen niks, gewoon als nieuw. Originele lak, overal!! Ook bumpers. Geen koopje. PCCB, Sper, geen open dak (zeer zelden). En dan nog tig opties die het vernoemen niet waard zijn maar wel plezant zijn om te hebben.

Minimum 100.000 euro. Te duur? Move on. Ik zoek de jonge man/vrouw die beseft dat dit iets unieks is. Geen testritten, geen niks. Ben jij de man/vrouw dan doe ik alle deuren open.

Veel jong volk zit hier niet meer.
    En de rest die nog een benzineauto koopt twijfelt tussen Dacia en Lexus.

Veel succes toch.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
      Veel jong volk zit hier niet meer.
      En de rest die nog een benzineauto koopt twijfelt tussen Dacia en Lexus.

Veel succes toch.
      Dat is het verkeerde topic... dit hoort in het humor topic.

Comment

Knappe wagen
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Knappe wagen maar niet het juiste verkoop forum hier vrees ik.

Daar moet je idd al een echte welgestelde liefhebber op treffen.

Comment

Dank mannen, gewaardeerd en eigenlijk waar, hier zijn we allemaal samen oud geworden en nauwelijks vers bloed.
            Heb hem op autoscout gezet. Probleem is toch die idiote emotionele verbondenheid. Het is een interne 2strijd. Soms ben ik zeker, de andere dag kruipt de angst rond het hart voor het verlies.
            Hoe stom ben ik niet...
            Last edited by TT-911; 29/07/2024, 14:23.

Comment

Zet u daar een paar meer comfortabele zetels in en ge kunt weer verder voor de komende 10j.

Comment

Oh, maar de stoelen zijn het probleem niet echt. Als ik één keer zit, zit ik goed.
                Het is een beetje van alles eigenlijk. Allemaal kleine dingen die wel samen de goesting weg nemen om er mee te rijden.

Heb een bod gekregen van een handelaar voor 90K. Op zich niet slecht maar ga toch nog even wat afwachten. Heb totaal geen haast.

Comment

Working...
                X