Wat is een gemiddelde prijs voor een nieuwe voorruit te steken?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe voorruit
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikke lu Bekijk BerichtenWat is een gemiddelde prijs voor een nieuwe voorruit te steken?
Is wel een van de duurdere in z'n klasse wisten ze me bij carglass te vertellen, door de redelijke grootte en de vorm.
Wat de gemiddelde prijs is weet ik niet.
-
Bij onze pick-up was het de laatste keer iets meer dan 500€ zonder montage. Ik weet niet zeker of de BTW er al bij was. Het was best grappig als carglass kwam. Die gast moest op z'n eentje de ruit vervangen. Onbegonnen werk dus. We hebben dus naar de atelier van Carglass kunnen rijden.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenLaat je verzekeren voor glasschade, dan is dat gratis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenLaat je verzekeren voor glasschade, dan is dat gratis.
* Zelf minder mag en kan ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenVoor diene prijs kan jejezelf verzekeren door 25€* iedere maand in een potje te steken
* Zelf minder mag en kan ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenVoor diene prijs kan jejezelf verzekeren door 25€* iedere maand in een potje te steken
* Zelf minder mag en kan ookOorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenals je op 1jaar tijd 3 ruiten laat steken kom je niet toe met je 25€.
Ik heb al twee keer sterretjes laten verwijderen, dat is bijna 100 euro per keer.
Ik heb er vandaag mijn tweede nieuwe voorruit laten insteken. Het is 489,34 euro voor een nieuwe.
Reken zelf maar eens wat goedkoper is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenIk betaal 35,20 EUR voor de polis glasbreuk.
Ik heb al twee keer sterretjes laten verwijderen, dat is bijna 100 euro per keer.
Ik heb er vandaag mijn tweede nieuwe voorruit laten insteken. Het is 489,34 euro voor een nieuwe.
Reken zelf maar eens wat goedkoper is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oceantrotter Bekijk BerichtenPer maand/trimester/half jaar/jaar... ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichtenjaarlijks
Eén van dezer is naar m'n makelaar bellen, heb nogal wat krassen in mijn voorruit. Eens ik dan verzekerd ben denk ik dat ik tegen volgende lente er een serieuse barst in zal hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oceantrotter Bekijk BerichtenKost dat niet meer?
Eén van dezer is naar m'n makelaar bellen, heb nogal wat krassen in mijn voorruit. Eens ik dan verzekerd ben denk ik dat ik tegen volgende lente er een serieuse barst in zal hebben.Er zat een serieuze ster in, gaan vezekeren, dan nog week of 3 gewacht, en dan naar carglass voor nieuwe voorruit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenDie gast moest op z'n eentje de ruit vervangen. Onbegonnen werk dus.
Ik heb er al op verschillende wagens ruiten zien vervangen, en dat was telkens eenen alleen!!!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHoezo onbegonnen werk??
Ik heb er al op verschillende wagens ruiten zien vervangen, en dat was telkens eenen alleen!!!
Op een gewone auto misschien wel. Maar de auto die een ruit nodig had is een Ami (slang voor Amerikaanse wagen) van 2m breed. En dan weegt dat al wat.
zo eentje dus:
Last edited by PT Cruiser; 14/10/2007, 19:27.Powered by Detroit Diesel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikke lu Bekijk BerichtenWat is een gemiddelde prijs voor een nieuwe voorruit te steken?A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenals je op 1jaar tijd 3 ruiten laat steken kom je niet toe met je 25€.Ik ga hout vast houden, want op m'n +/- 225.000 km dat ik zowat al gereden heb, nog maar 1x een ruit moeten vervangen.
Maar ja het is en blijft altijd een ruit te veel. Als je zie hoeveel vrachtwagens er met een open laadbak* rijden waar de steentje uit springen
*Zouden ze beter verbieden en beboeten!
Comment
-
Het is ook te zien waar de inslag is (als het van steenslag is). Is de put/barst in de omgeving van de rand van de ruit, dan scheurt ze snel verder. Als de schade midden in de ruit, is dan kan het heel lang duren eer de ruit scheurt.Powered by Detroit Diesel.
Comment
Comment