Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste GPS tegenwoordig

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
    de wereld is veel groter dan Erpe.
    Mere?

Comment

Ik denk dat je tegenwoordig nog weinig kunt misdoen bij de aankoop van een gps. Ze zullen wel allemaal aan elkaar gewaagd zijn, denk ik.

@ Kleinen_Joris: de tomtom v3 heeft Luc, met een Vlaamse stem

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
        Ik heb de handleiding ook nooit gelezen, zo simpel is dat ding

Gewoon adres ingeven en hup. Weet niet of TomTom dat ook heeft maar bij Garmin kan je zoeken naar restaurants, parkings, tankstations... Hij geeft dan zelfs aan of het een Esso of een Jet of een ... is. Superhandig!
        Als je bij "spel naam" gaat kan je gewoon de naam van je bestemming ingeven. Bvb Planckendael, en je bent vertrokken.

Ik vind het een supertoestel, heeft me nooit geïrriteerd of in de steek gelaten.
        Het is duidelijk dat je nog nooit een TomTom gebruikt hebt anders zou je zo geen onzin uitkramen.
        Die Garmin fanboys toch ...

Comment

Een half jaar geleden wou ik aanvankelijk een Tomtom Go kopen, maar na wat vergelijken heb ik voor een Mio C 520 T (met TMC-antenne dus) gekozen.
          De TMC-antenne heeft me tot nog toe al één keer een file bespaard op een zondagnamiddag, toen ik terugkwam van de Ardennen.
          Echt veel heb ik het toestel nog niet gebruikt. Het is niet zo dat ik het nodig heb voor mijn werk, en ik ga ook niet elk week-end op uitstap.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik gebruik dit pakket op mijn Nokia N73. Doet zijn werk perfect. De bluetooth GPS kostte mij 35 euro en de prijs die ik betaald heb voor de software zou ik eens moeten opzoeken

grts
            Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

het is dus de tomtom one europe V3 met flitspaallocaties, tmc en updates geworden.
              Dit ter waarde van 249€

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                het is dus de tomtom one europe V3 met flitspaallocaties, tmc en updates geworden.
                Dit ter waarde van 249€
                winterpack?

Comment

Moest ik een nieuwe kopen, dan ware het een Sony NAV-U.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                    winterpack?
                    neen juist niet.
                    Ik twijfelde tussen het winterpack of één voor dezelfde prijs maar zonder harde etui, of thuislader maar met TMC-ontvanger.

Comment

Zijn er GPS systemen waarbij ik bv. 5 adressen invoer, de GPS me de optimale route voorstelt?

Comment

Wat zegt VDO DAYTON jullie??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                          Het is duidelijk dat je nog nooit een TomTom gebruikt hebt anders zou je zo geen onzin uitkramen.
                          Die Garmin fanboys toch ...
                          Als ongefundeerde uitspraak kan dit tellen.

Jochen geeft zijn mening over z'n garmin en jij beschuldigt 'm direct van fanboyisme.

Comment

Ik heb er mij onlangs eentje gekocht in den aldi , ne Medion dus, 180€ met de kaarten van West-Europa van huisnr tot huisnr, vaste flitspalen inbegrepen, 1gb intern geheugen,... en ik moet zeggen dat deze zeer degelijk werkt! Is ook niet voor dagelijks gebruik, enkel als het is echt nodig is.
                            Onlangs bij ne collega geweest en die verschoot ervan dat die gps zijn huis gevonden had (u hebt u bestemming bereikt knalde uit de speakers toen ik net voor zijn deur stond ), bij andere gps toestellen was die straat meestal niet te vinden, of kwamen ze ergens anders uit.

Comment

Mijn zoektoch gaat ook beginnen, en ik heb volgende vraag:

Zo van die zuignappen zie ik niet direct zitten, worden die GPS'en ook met bevestigingsdingen geleverd voor ventilatieroosters, of is dat miserie zoeken ?

edit : Brodit dus

Is dat wat deftig ? Ik bedoel, je klipt dat dus gewoon op het dashboard ... maar is dat wat stevig ?
                              Last edited by ; 25/12/2007, 15:58.

Comment

ja, dat is deftig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                  ja, dat is deftig
                                  Maar ook die die je "klemt" op het dashboard zelf, niet diegen die op de ventilatorrooster vastzitten ... ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                    Maar ook die die je "klemt" op het dashboard zelf, niet diegen die op de ventilatorrooster vastzitten ... ?
                                    Yep, ik heb de onze zelfs nooit gekleefd gehad, enkel geklikt en dat is nooit losgekomen. Enorm goed materiaal.
                                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

informatie over?

edit zelf gezocht op google.
                                      Maar er bestaat nog niets voor de mondeo
                                      Last edited by ; 26/12/2007, 11:09.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                        informatie over?

edit zelf gezocht op google.
                                        Maar er bestaat nog niets voor de mondeo
                                        http://www.brodit.com/montering.jsp?anr=854055

Ik denk van wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                          oh
                                          ik vond enkel voor de oude mondeo's.
                                          mercikes.

moet je dan nog iets hebben om je tomtom op te bevestigen?
                                          Last edited by ; 26/12/2007, 12:37.

Comment

Working...
                                          X