Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste GPS tegenwoordig
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenWeet iemand wat het verschil is tussen C520b(t) en C520(t) ... de eerste is nieuwer, en ... zwarter, maar nog iets anders ?
de C520b is zonder bijgeleverde tmc craddle en C520t is mét das het enige verschil
en dat die tmc antenne zo extern is, bij mij zit die zo goed weggemoffeld aan de vooruit dat ik niet opmerkdaarvoor zou ik het niet laten.. tenzij ge een gps kunt kopen die voor dezelfde prijs beter is (want de C520 is al e tijdje uit btw)
Comment
-
[quote=Zero2;2349542]'k heb een koppel GPS'en zitten testen (in de MediaMarkt). Is natuurlijk niet hetzelfde als het effectief gebruik ervan in een wagen, maar zo kan je toch al wel ervaring opdoen met de look and feel van de user interface. Dat laatste ("feel") kan je wel heel letterlijk nemen.
Heb je ook een Navigon kunnen testen met "Reality view" weergave ?
Lijkt me een leuke optie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten'k heb een koppel GPS'en zitten testen (in de MediaMarkt). Is natuurlijk niet hetzelfde als het effectief gebruik ervan in een wagen, maar zo kan je toch al wel ervaring opdoen met de look and feel van de user interface. Dat laatste ("feel") kan je wel heel letterlijk nemen.
Lijkt me een leuke optie.
Wel leuk, maar niet essentieel, vind ik
Iets anders:
De Garmin Nuvo 660T heeft USB 1.X en BlueTooth 1.X versus de USB2.0 en BT 2.0 van Mio (voor C520)
Van USB weet ik, maar BlueTooth versie 1 versus 2 ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xircon Bekijk Berichtenzelfde vraag stelde ik mij ook voor ik de mijne kocht
de C520b is zonder bijgeleverde tmc craddle en C520t is mét das het enige verschil
"t" => TMC
Oorspronkelijk geplaatst door Xirconen dat die tmc antenne zo extern is, bij mij zit die zo goed weggemoffeld aan de vooruit dat ik niet opmerkdaarvoor zou ik het niet laten.. tenzij ge een gps kunt kopen die voor dezelfde prijs beter is (want de C520 is al e tijdje uit btw)
Betere GPS ? Dat ben ik nu aan het uitzoeken, maar vind het maar. Mio gebruikt ook een Europees gebaseerde kaartenleverancier ... lijkt mij ook voordeel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenVan USB weet ik, maar BlueTooth versie 1 versus 2 ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xircon Bekijk Berichtenbluetooth v2 is wel een must als je dat van zin bent te gebruiken hoor
Dacht wel BT, maar ben niet zeker. Nuja, zo belangrijk is dat niet, er zijn belangrijker opties bij een GPS
edit : GSM heeft BT 1.X
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenhoeveel euro's kost zo een VDO
MS 5200 XL ?? ( op de auto int werk staat dat en ik zou graag weten hoeveel dat spul heeft gekost)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIk schat 1200
Kijk eens aan...
Weet wel niet hoe de NL euro staat tov de belgische euro!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIk schat 1200
En dat spul zal wel goed werken zekers
edit; tis iets van een 20cm die dat erinstaat (
)
dus tzal nog meer zijn
edit2 : http://www.navishop.nl/product_info....oducts_id/3768 1440 euro
Comment
-
[quote=Beeimwee3;2358270]Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtendamn, dan moeten we niet klagen
Subiet is't gestolen.......................
Tot nu toe heeft nog niemand het lef gehad om in een combi in te breken
Comment
-
[QUOTE=kleinen_joris;2358292]Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichtenwij hadden al eens die opmerking gekregen van de chef omdat den TOM TOM er 24/7 inzat
Tot nu toe heeft nog niemand het lef gehad om in een combi in te breken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
Als "wij" het niet mogen waarom zouden jullie het dan wel mogen?
Maar als wij dat spul moeten opstarten of afbreken elke maal wij het voertuig verlaten is dat op 2 dagen kapot ( op 6 maand was de houder al kapot, kan de trillingen niet aan )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenwaarom mag een burger dat niet, tis juist niet zo veilig.
Maar als wij dat spul moeten opstarten of afbreken elke maal wij het voertuig verlaten is dat op 2 dagen kapot ( op 6 maand was de houder al kapot, kan de trillingen niet aan )
Iemand die meer/ specifieker weet?
Comment
-
Op mijne 320d Touring had ik een losse GPS gekocht van het merk Mio. Zeer tevreden. Moest ik nu terug een los GPS moeten aanschaffen dan zou ik gaan voor het merk "Navigon" gaan. Navigon zou grafisch heel mooi zijn en ook heel erg goed.
http://www.navigon.com/site/nl/nl/products/car_navigation/navigon7110;jsessionid=E19A997A12A90792D2D113A5B7A DA428.navigon-54
Comment
-
Iemand die weet of bepaalde toestellen een functionaliteit hebben om routes voor te bereiden, op een PC ?
Ik wil zeggen, dat ge uw GPS aan uw PC hangt, en dat je een volledige route kunt uitstippelen & opslaan, om dan later gewoon even die config op te halen, in de GPS te zetten, en de GPS in de wagen te zetten.
Niets zo vervelender als 10 minuten in uw auto zitten prutsen aan dat ding, terwijl dat ge dat ook achter uw PC kunt doen.
De Mio 520 kan dat blijkbaar niet, en een Nuvi blijkbaar wel ?!
Comment
Comment