Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste GPS tegenwoordig

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
    Oa. de Garmin 660 FM geeft een ingebouwde TMC ontvanger
    Alle 660 en 670 modellen blijkbaar ... toch wel een sterke troef in feite

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
      Weet iemand wat het verschil is tussen C520b(t) en C520(t) ... de eerste is nieuwer, en ... zwarter, maar nog iets anders ?
      zelfde vraag stelde ik mij ook voor ik de mijne kocht

de C520b is zonder bijgeleverde tmc craddle en C520t is mét das het enige verschil

en dat die tmc antenne zo extern is, bij mij zit die zo goed weggemoffeld aan de vooruit dat ik niet opmerk daarvoor zou ik het niet laten.. tenzij ge een gps kunt kopen die voor dezelfde prijs beter is (want de C520 is al e tijdje uit btw)
      Last edited by ; 27/12/2007, 21:23.

Comment

• [quote=Zero2;2349542]'k heb een koppel GPS'en zitten testen (in de MediaMarkt). Is natuurlijk niet hetzelfde als het effectief gebruik ervan in een wagen, maar zo kan je toch al wel ervaring opdoen met de look and feel van de user interface. Dat laatste ("feel") kan je wel heel letterlijk nemen.

Heb je ook een Navigon kunnen testen met "Reality view" weergave ?
        Lijkt me een leuke optie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
          Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
          'k heb een koppel GPS'en zitten testen (in de MediaMarkt). Is natuurlijk niet hetzelfde als het effectief gebruik ervan in een wagen, maar zo kan je toch al wel ervaring opdoen met de look and feel van de user interface. Dat laatste ("feel") kan je wel heel letterlijk nemen.
          Heb je ook een Navigon kunnen testen met "Reality view" weergave ?
          Lijkt me een leuke optie.
          Neen, ik heb me bewust beperkt tot de toppers ... de Mio 6-reeks heeft wel 3D, ik veronderstel dat dat zoiets is ... ?

Wel leuk, maar niet essentieel, vind ik

Iets anders:
          De Garmin Nuvo 660T heeft USB 1.X en BlueTooth 1.X versus de USB2.0 en BT 2.0 van Mio (voor C520)

Van USB weet ik, maar BlueTooth versie 1 versus 2 ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xircon Bekijk Berichten
            zelfde vraag stelde ik mij ook voor ik de mijne kocht

de C520b is zonder bijgeleverde tmc craddle en C520t is mét das het enige verschil
            Er is een C520, een C520b, een C520tb en een C520t ... kies maar uit !

"t" => TMC

Oorspronkelijk geplaatst door Xircon
            en dat die tmc antenne zo extern is, bij mij zit die zo goed weggemoffeld aan de vooruit dat ik niet opmerk daarvoor zou ik het niet laten.. tenzij ge een gps kunt kopen die voor dezelfde prijs beter is (want de C520 is al e tijdje uit btw)
            Bij mij hangt er nog ergens zo een GPS muis te bengelen ... ik heb die via de B-stijl, in de rubbertjes op de rand, ook vrij goed kunnen wegwerken.

Betere GPS ? Dat ben ik nu aan het uitzoeken, maar vind het maar. Mio gebruikt ook een Europees gebaseerde kaartenleverancier ... lijkt mij ook voordeel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
              Van USB weet ik, maar BlueTooth versie 1 versus 2 ???
              bluetooth v2 is wel een must als je dat van zin bent te gebruiken hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xircon Bekijk Berichten
                bluetooth v2 is wel een must als je dat van zin bent te gebruiken hoor
                OK, ik zal eens kijken dat men GSM dat aankan ... geloof het of niet, ik weet niet welke GSM ik heb

Dacht wel BT, maar ben niet zeker. Nuja, zo belangrijk is dat niet, er zijn belangrijker opties bij een GPS

edit : GSM heeft BT 1.X
                Last edited by ; 29/12/2007, 23:44.

Comment

• Mio heeft virtueel QWERTY toetsenbord terwijl de Nuvi een ABC-toetsenbord heeft ...

Comment

• hoeveel euro's kost zo een VDO
                    MS 5200 XL ?? ( op de auto int werk staat dat en ik zou graag weten hoeveel dat spul heeft gekost )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                      hoeveel euro's kost zo een VDO
                      MS 5200 XL ?? ( op de auto int werk staat dat en ik zou graag weten hoeveel dat spul heeft gekost )
                      Ik schat 1200

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                        Ik schat 1200
                        http://www.navishop.nl/product_info....utm_medium=cpc

Kijk eens aan...

Weet wel niet hoe de NL euro staat tov de belgische euro!

Comment

Ik schat 1200
                          damn, dan moeten we niet klagen

En dat spul zal wel goed werken zekers

edit; tis iets van een 20cm die dat erinstaat (
                          )

dus tzal nog meer zijn

edit2 : http://www.navishop.nl/product_info....oducts_id/3768 1440 euro
                          Last edited by ; 30/12/2007, 21:02.

Comment

• [quote=kleinen_joris;2358211]damn, dan moeten we niet klagen

Subiet is't gestolen.......................

Comment

• [quote=Beeimwee3;2358270]
                              Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                              damn, dan moeten we niet klagen

Subiet is't gestolen.......................
                              wij hadden al eens die opmerking gekregen van de chef omdat den TOM TOM er 24/7 inzat

Tot nu toe heeft nog niemand het lef gehad om in een combi in te breken

Comment

• [QUOTE=kleinen_joris;2358292]
                                Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                wij hadden al eens die opmerking gekregen van de chef omdat den TOM TOM er 24/7 inzat

Tot nu toe heeft nog niemand het lef gehad om in een combi in te breken
                                Als "wij" het niet mogen waarom zouden jullie het dan wel mogen?

Comment

Als "wij" het niet mogen waarom zouden jullie het dan wel mogen?
                                  waarom mag een burger dat niet, tis juist niet zo veilig.

Maar als wij dat spul moeten opstarten of afbreken elke maal wij het voertuig verlaten is dat op 2 dagen kapot ( op 6 maand was de houder al kapot, kan de trillingen niet aan )

Comment

• Er was in de eerste helft van de maand december een test over GPS toestellen in Autogids of Autowereld. Is dat testverslag ergens online terug te vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                      waarom mag een burger dat niet, tis juist niet zo veilig.

Maar als wij dat spul moeten opstarten of afbreken elke maal wij het voertuig verlaten is dat op 2 dagen kapot ( op 6 maand was de houder al kapot, kan de trillingen niet aan )
                                      Volgens mij is dat aanstalte geven om diefstal te plegen. Het fijne weet ik er ook niet van, maar je mag uw wagen bijvoorbeeld ook niet open laten.

Iemand die meer/ specifieker weet?

Comment

• Op mijne 320d Touring had ik een losse GPS gekocht van het merk Mio. Zeer tevreden. Moest ik nu terug een los GPS moeten aanschaffen dan zou ik gaan voor het merk "Navigon" gaan. Navigon zou grafisch heel mooi zijn en ook heel erg goed.

http://www.navigon.com/site/nl/nl/products/car_navigation/navigon7110;jsessionid=E19A997A12A90792D2D113A5B7A DA428.navigon-54

Comment

• Iemand die weet of bepaalde toestellen een functionaliteit hebben om routes voor te bereiden, op een PC ?

Ik wil zeggen, dat ge uw GPS aan uw PC hangt, en dat je een volledige route kunt uitstippelen & opslaan, om dan later gewoon even die config op te halen, in de GPS te zetten, en de GPS in de wagen te zetten.

Niets zo vervelender als 10 minuten in uw auto zitten prutsen aan dat ding, terwijl dat ge dat ook achter uw PC kunt doen.

De Mio 520 kan dat blijkbaar niet, en een Nuvi blijkbaar wel ?!

Comment

Working...
                                          X