Blijkbaar zijn de Nederlanders zelf niet alleen meer te vinden voor Tomtom, maar ook voor Navigon. Iemand ervaring mee?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste GPS tegenwoordig
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenTwee wekeln lang met een Garmin in Canada rondgecruised, en vaak van miserie het ding bijna het raam uitgesmeten, of het volume uitgezet omdat dat ding elke vijf voet het nodig vond me te vertellen op welke straat ik reed, waar ik naar toe moest en aan welke snelheid ik me moest houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenBlijkbaar zijn de Nederlanders zelf niet alleen meer te vinden voor Tomtom, maar ook voor Navigon. Iemand ervaring mee?
http://www.kieskeurig.nl/nl/product....ie+systeem.htm
Best wel tevreden van, alleen kan het nogal lang duren eer hij een signaal gevonden heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenTiens, de mijne doet dat helemaal niet ... Enkel als ik ergens moet afslaan laat dat vrouwmens wat van zich horen, zoals ik ook verwacht. Het gaat hier om een Garmin Nüvi 250w
Die snelheid kan wel handig zijn!
Vind ik dan hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk BerichtenIk heb een navigon 7110 http://www.navigon.com/site/nl/nl/pr...on/navigon7110
Ge moet die dingen blijkbaar in YouTube intypen, en van elk model is er wel iemand die toont hoe een gegeven toestel werkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk BerichtenIk heb een navigon 7110 http://www.navigon.com/site/nl/nl/pr...on/navigon7110
Best wel tevreden van, alleen kan het nogal lang duren eer hij een signaal gevonden heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten- Indien je een adres opzoekt, moet je steeds een - volgens hem - correct straatnummer ingeven, of je komt niet echt uit waar je wilt. Praktisch gezien; ik moest in een straat zijn, met nummer 48C. OK, die letter "C" kan je dus al vergeten, want die kan je niet ingeven. Dat is probleem 1. Dan geven we toch gewoon 48 in ? Dat nummer zou moeten bestaan, neen ? Welnu, dat bestaat niet in die straat (volgens hem). OK, dan maar een ander nummer; 46. Neen. 48 ? Neen. Zucht. 45 ? 1 ? Allemaal niets. Ik moet dan waarschijnlijk de enige staat in Belgie gevonden hebben zonder nummers. Dat is dus probleem
Inderdaad ook al voor gehad. Wanneer de vermelding 'huisnummer niet gevonden' wordt weergegeven. Kom ik toch telkens vlakbij mijn bestemming uit. Volgens mij leid hij u naar het dichtst bijzijnde bekende nummer.
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
Wat mij ontbreekt bij de Mio, is de afwezigheid van interessante functies zoals;
dagteller,
gem. snelheid,
max. snelheid,
verlopen tijd,
etc.
Comment
-
Toch. Eens je systeem een kaart weergeeft. Druk dan op MENU ; selecteer dan route instellingen ( taakbalk onderaan, tweede icoon ). Selecteer vervolgens BEHEER ROUTELOG. Bewaarde tracks kan je hier herbekijken. Met extra informatie zoals afgelegde afstand en gem. snelheid.
lol, bij Garmin doe je dat met welgeteld één druk op het scherm2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
My idea exactly.
Meer moet dat ding niet kunnen voor mij. Die TMC erkt toch niet naar behoren, film kijken doe ik er niet op,muziek luisteren ook niet, ...
Adres invoeren, vertrekken en aankomen op de juiste plek. Dat doet die van mij feilloos, altijd, keer op keer opnieuw. Net zoals de meeste hoop ik.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenInderdaad ook al voor gehad. Wanneer de vermelding 'huisnummer niet gevonden' wordt weergegeven. Kom ik toch telkens vlakbij mijn bestemming uit. Volgens mij leid hij u naar het dichtst bijzijnde bekende nummer.
Wat ik nu doe, is het hoogste of laagste nummer in die straat kiezen, want ie zegt wel welk het hoogte en het laagste is ... en dat is goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenToch. Eens je systeem een kaart weergeeft. Druk dan op MENU ; selecteer dan route instellingen ( taakbalk onderaan, tweede icoon ). Selecteer vervolgens BEHEER ROUTELOG. Bewaarde tracks kan je hier herbekijken. Met extra informatie zoals afgelegde afstand en gem. snelheid.
En ik heb ook ontdekt dat dat ding al maanden op nachtvisie staat, ik dacht dat dat zo de bedoeling was ... nu is dat veel helderder
Comment
-
Ik denk eraan om mij ook een GPS aan te schaffen. Ik heb al met Garmin en TomTom gewerkt en mijn voorkeur gaat naar TomTom. Ik dacht aan de TomTom One Europe.
Alleen ben ik wat aan het twijfelen geslaan na de post van TomClaessens over de bevestiging. Heel belangrijk natuurlijk dat zo'n ding tegen de ruit blijft hangen... Met het vorig systeem had ik daar in ieder geval geen last van.
Iemand nog goeie suggesties? Meer dan €250 wil ik er niet aan geven trouwens.
Comment
-
*blaast stof weg*
Tijdje terug merkte ik dat het speakertje van mijn Garmin Nüvi 350 de geest aan het geven was. Soms geen geluid, soms wel maar met kraken enzo... . 2 jaar garantie dus ikke terug naar de Media Markt. Toestel is van Januari 2007...
Binnengebracht, kreeg een SMS dat ik hem kon afhalen Garmin had het toestel gewoon omgeruild dus ik kreeg een nieuw. Service!
Nieuw toestel = opnieuw een gratis map download dus hij is weer up-to-date met kaarten van 20092002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Mooi is dat!
Dat is wel een nadeel bij TomTom vind ik; de updates. De mijne is de laatste versie (v4) en hij kent bv. onze straat niet, terwijl die al jaren bestaat natuurlijk. Nuja, niet kennen, hij kent ze wel, maar zegt dat je er niet mag rijden. Hetzelfde met de snelheidsbeperkingen, vaak geeft hij aan dat je er 90 mag, maar dan is het maar 70. Als je een nieuwe GPS koopt, verwacht ik dat alles vrij goed (perfect kan natuurlijk nooit) up to date is...
Enja die nieuwe bevestiging, af en toe valt hij idd af. Maar dan heb ik 'm meestal niet echt goed bevestigd of is de ruit vuil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten*blaast stof weg*
Tijdje terug merkte ik dat het speakertje van mijn Garmin Nüvi 350 de geest aan het geven was. Soms geen geluid, soms wel maar met kraken enzo... . 2 jaar garantie dus ikke terug naar de Media Markt. Toestel is van Januari 2007...
Binnengebracht, kreeg een SMS dat ik hem kon afhalen Garmin had het toestel gewoon omgeruild dus ik kreeg een nieuw. Service!
Nieuw toestel = opnieuw een gratis map download dus hij is weer up-to-date met kaarten van 2009
Comment
Comment