Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste GPS tegenwoordig

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Blijkbaar zijn de Nederlanders zelf niet alleen meer te vinden voor Tomtom, maar ook voor Navigon. Iemand ervaring mee?

Wekelijks laten honderden mensen hun product- en winkelreviews achter op Kieskeurig.be · Doe er je voordeel mee en maak de juiste keuze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Twee wekeln lang met een Garmin in Canada rondgecruised, en vaak van miserie het ding bijna het raam uitgesmeten, of het volume uitgezet omdat dat ding elke vijf voet het nodig vond me te vertellen op welke straat ik reed, waar ik naar toe moest en aan welke snelheid ik me moest houden.
      Tiens, de mijne doet dat helemaal niet ... Enkel als ik ergens moet afslaan laat dat vrouwmens wat van zich horen, zoals ik ook verwacht. Het gaat hier om een Garmin Nüvi 250w
      AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
        Blijkbaar zijn de Nederlanders zelf niet alleen meer te vinden voor Tomtom, maar ook voor Navigon. Iemand ervaring mee?

http://www.kieskeurig.nl/nl/product....ie+systeem.htm
        Ik heb een navigon 7110 http://www.navigon.com/site/nl/nl/pr...on/navigon7110
        Best wel tevreden van, alleen kan het nogal lang duren eer hij een signaal gevonden heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
          Tiens, de mijne doet dat helemaal niet ... Enkel als ik ergens moet afslaan laat dat vrouwmens wat van zich horen, zoals ik ook verwacht. Het gaat hier om een Garmin Nüvi 250w

Die snelheid kan wel handig zijn!

Vind ik dan hé
          I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk Berichten
            Da filmpje is wel beestig interessant

Ge moet die dingen blijkbaar in YouTube intypen, en van elk model is er wel iemand die toont hoe een gegeven toestel werkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk Berichten
              Ik heb een navigon 7110 http://www.navigon.com/site/nl/nl/pr...on/navigon7110
              Best wel tevreden van, alleen kan het nogal lang duren eer hij een signaal gevonden heeft.
              Dat heb ik met mijn tomtom GO 300 ook ze. Heb hem wel al een aantal jaren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                - Indien je een adres opzoekt, moet je steeds een - volgens hem - correct straatnummer ingeven, of je komt niet echt uit waar je wilt. Praktisch gezien; ik moest in een straat zijn, met nummer 48C. OK, die letter "C" kan je dus al vergeten, want die kan je niet ingeven. Dat is probleem 1. Dan geven we toch gewoon 48 in ? Dat nummer zou moeten bestaan, neen ? Welnu, dat bestaat niet in die straat (volgens hem). OK, dan maar een ander nummer; 46. Neen. 48 ? Neen. Zucht. 45 ? 1 ? Allemaal niets. Ik moet dan waarschijnlijk de enige staat in Belgie gevonden hebben zonder nummers. Dat is dus probleem

Inderdaad ook al voor gehad. Wanneer de vermelding 'huisnummer niet gevonden' wordt weergegeven. Kom ik toch telkens vlakbij mijn bestemming uit. Volgens mij leid hij u naar het dichtst bijzijnde bekende nummer.

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten

Wat mij ontbreekt bij de Mio, is de afwezigheid van interessante functies zoals;
                dagteller,
                gem. snelheid,
                max. snelheid ,
                verlopen tijd,
                etc.

Toch. Eens je systeem een kaart weergeeft. Druk dan op MENU ; selecteer dan route instellingen ( taakbalk onderaan, tweede icoon ). Selecteer vervolgens BEHEER ROUTELOG. Bewaarde tracks kan je hier herbekijken. Met extra informatie zoals afgelegde afstand en gem. snelheid.

Comment

• Toch. Eens je systeem een kaart weergeeft. Druk dan op MENU ; selecteer dan route instellingen ( taakbalk onderaan, tweede icoon ). Selecteer vervolgens BEHEER ROUTELOG. Bewaarde tracks kan je hier herbekijken. Met extra informatie zoals afgelegde afstand en gem. snelheid.
                  [/QUOTE]

lol, bij Garmin doe je dat met welgeteld één druk op het scherm
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• lol, bij Garmin doe je dat met welgeteld één druk op het scherm [/quote]

Jah, dat is handig.
                    Nu ik gebruik dat toch bijna nooit, het vaginatiesysteem moet mij gewoon zo snel en gemakkelijk mogelijk van klant naar klant loodsen.
                    Last edited by ; 21/06/2008, 23:42.

Comment

• My idea exactly.

Meer moet dat ding niet kunnen voor mij. Die TMC erkt toch niet naar behoren, film kijken doe ik er niet op,muziek luisteren ook niet, ...
                      Adres invoeren, vertrekken en aankomen op de juiste plek. Dat doet die van mij feilloos, altijd, keer op keer opnieuw. Net zoals de meeste hoop ik.
                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                        Inderdaad ook al voor gehad. Wanneer de vermelding 'huisnummer niet gevonden' wordt weergegeven. Kom ik toch telkens vlakbij mijn bestemming uit. Volgens mij leid hij u naar het dichtst bijzijnde bekende nummer.
                        Vreemd, want indien je geen nummer ingeeft, toont ie de straat in kwestie niet, bij mij, en keert ie terug naar het (een) hoofdmenu.

Wat ik nu doe, is het hoogste of laagste nummer in die straat kiezen, want ie zegt wel welk het hoogte en het laagste is ... en dat is goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                          Toch. Eens je systeem een kaart weergeeft. Druk dan op MENU ; selecteer dan route instellingen ( taakbalk onderaan, tweede icoon ). Selecteer vervolgens BEHEER ROUTELOG. Bewaarde tracks kan je hier herbekijken. Met extra informatie zoals afgelegde afstand en gem. snelheid.
                          'k heb dat vandaag toevallig ontdekt

En ik heb ook ontdekt dat dat ding al maanden op nachtvisie staat, ik dacht dat dat zo de bedoeling was ... nu is dat veel helderder

Comment

• Ik denk eraan om mij ook een GPS aan te schaffen. Ik heb al met Garmin en TomTom gewerkt en mijn voorkeur gaat naar TomTom. Ik dacht aan de TomTom One Europe.

Alleen ben ik wat aan het twijfelen geslaan na de post van TomClaessens over de bevestiging. Heel belangrijk natuurlijk dat zo'n ding tegen de ruit blijft hangen... Met het vorig systeem had ik daar in ieder geval geen last van.

Iemand nog goeie suggesties? Meer dan €250 wil ik er niet aan geven trouwens.
                            Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Ik ben ook op zoek naar eentje, en ben op deze gestoten:

Voor 109 kunde eigenlijk nie sukkelen he

Comment

• Garmin heeft op zijn nieuwe modellen geen lane guidance zeker?

merken zoals tomtom en navigon hebben dat wel en das toch in sommige gevallen bijzonder handig. Zelfs voor mij

Comment

• Vandaag een TomTom One Europe V4 gekocht.

Nog geen problemen gehad met de bevestiging, zit zelfs heel vast vind ik. Heel deftig systeem vind ik, zeker voor die prijs!

Comment

• *blaast stof weg*

Tijdje terug merkte ik dat het speakertje van mijn Garmin Nüvi 350 de geest aan het geven was. Soms geen geluid, soms wel maar met kraken enzo... . 2 jaar garantie dus ikke terug naar de Media Markt. Toestel is van Januari 2007...

Binnengebracht, kreeg een SMS dat ik hem kon afhalen Garmin had het toestel gewoon omgeruild dus ik kreeg een nieuw. Service!

Nieuw toestel = opnieuw een gratis map download dus hij is weer up-to-date met kaarten van 2009
                                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Mooi is dat!

Dat is wel een nadeel bij TomTom vind ik; de updates. De mijne is de laatste versie (v4) en hij kent bv. onze straat niet, terwijl die al jaren bestaat natuurlijk. Nuja, niet kennen, hij kent ze wel, maar zegt dat je er niet mag rijden. Hetzelfde met de snelheidsbeperkingen, vaak geeft hij aan dat je er 90 mag, maar dan is het maar 70. Als je een nieuwe GPS koopt, verwacht ik dat alles vrij goed (perfect kan natuurlijk nooit) up to date is...

Enja die nieuwe bevestiging, af en toe valt hij idd af. Maar dan heb ik 'm meestal niet echt goed bevestigd of is de ruit vuil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                        *blaast stof weg*

Tijdje terug merkte ik dat het speakertje van mijn Garmin Nüvi 350 de geest aan het geven was. Soms geen geluid, soms wel maar met kraken enzo... . 2 jaar garantie dus ikke terug naar de Media Markt. Toestel is van Januari 2007...

Binnengebracht, kreeg een SMS dat ik hem kon afhalen Garmin had het toestel gewoon omgeruild dus ik kreeg een nieuw. Service!

Nieuw toestel = opnieuw een gratis map download dus hij is weer up-to-date met kaarten van 2009
                                        Ik denk dat ik het speakertje van mijn Garmin ook plots hoor kraken
                                        AutoMinded.be

Comment

• 'k Heb gisteren Garmin Nuvi 765T FM besteld...'k begin eigenlijk wat te twijfelen of ik niet beter zou geweest zijn met een TomTom Go. Iemand ervaring met Garmin vs TomTom?

Ik heb Garmin gekozen omwille van de betere/goedkopere kaartupdates.

Comment

Working...
                                          X