Ik ben tevreden met mijn Garmin, ho doet perfect wat ie moet doen. Mijn broer heeft laatst een tomtom one gekocht. Mooi toestel en het start veel sneller op dan mijn Nüvi 350 (wat al een ouder toestel is natuurlijk). Alleen dat voetje vind ik maar prullerig. Beter dan vroeger maar nog niet dat. Ze zeggen ook altijd dat tomtom makkelijker is te bedienen maar ik vind het juist omgekeerd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste GPS tegenwoordig
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenHeeft er hier iemand ervaring met de Garmin Nuvi 250? Ik zit er namelijk aan te denken om mij deze misschien aan te schaffen
Heeft een beetje tijd nodig om op te starten, maar voor mij is dit het enige negatieve punt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maju Bekijk BerichtenZo eentje gekregen van het werk. Simpel toestel, maar werkt zoals het moet, heel gebruiksvriendelijk.
Heeft een beetje tijd nodig om op te starten, maar voor mij is dit het enige negatieve punt.Is het scherm groot genoeg om duidelijk leesbaar te zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten'k Heb gisteren Garmin Nuvi 765T FM besteld...'k begin eigenlijk wat te twijfelen of ik niet beter zou geweest zijn met een TomTom Go. Iemand ervaring met Garmin vs TomTom?
Ik heb Garmin gekozen omwille van de betere/goedkopere kaartupdates.
Ik kende op dat moment de toestellen ontzettend goed.
Zo ben ik nog van Roeselare naar Hasselt gereden met 8 GPS'en aan de ruit gekleefd om verschillende dingen uit te testen
Ik vind Garmin een stuk beter dan Tom Tom.
Iedereen heeft het maar over TomTom dat zogezegd marktleider is.
Even een kanttekening.
TomTom is Europees marktleider en Garmin is Wereldmarktleider.
Garmin is ook pionier in de navigatiewereld.
Zo werkt men bij de NASA met navigatie van garmin. (jaja, echt ! )
Er zijn een aantal redens waarom ik Garmin beter vind.
Zo is hij allereerst wat logischer opgebouwd qua menuschermen.
Hij is ook een stuk sneller.
Na test bleek hij qua processor 50 mHZ sneller te werken dan de TomTom.
Er zijn nog een aantal redens, ook wat marketing betreft, maar dit doet er nu niet toe
Mijn conclusie : Garmin vind ik top ! (al in een GPS nooit 100% perfect hé)
Mio vind ik echt om te janken ...
mvg
Comment
-
ik dacht net dat Garmin top was BUITEN europa en Tomtom binnen europa?!?The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichtenik dacht net dat Garmin top was BUITEN europa en Tomtom binnen europa?!?
niks van aan
garmin is overal top,
TomTom kennen ze niet in Amerika
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk BerichtenTomTom kennen ze niet in Amerika
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Moeftie Bekijk BerichtenBen ook aan het rondkijken maar wat ik zeker niet wil is zo'n zuignap aan mijn voorruit. Vriend van mij heeft een TomTom en na verloop van tijd begint die boel te zakken.
Zijn er geen systemen om dat aan het dashboard of ergens anders te bevestigen? Wel zonder boren of plakken....
ja bij mijn seat ibiza sc is dat verwerkt in het dashboard en daar zit een beugeltje waar je da kan opklikken
je ziet nix van draden...maar voor da achteraf te late inbouwe kost wel iets denk...
Comment
-
Aan een gps alleen zou ik niet teveel geld geven
ééntje van de aldi is goed en snel genoeg
zo een tomtom van 400a500euro werkt niet beter als een een gsm pda met tomtom software op
een htc gsm , samsung omnia en dergelijke met ingebouwde gps ontvanger zou ik nemen voor het zelfde geld en dan heb je ook alles in 1 gsm + pda + gps + wifi wat moet een mens nog meer
Enige waar je moet opletten is de snelheid van de processor als die 400mhz of meer is is het altijd goed
Comment
-
al eens naar Navigon gekeken?
de dag dat mijn tommeke 930 dienst weigert, komt er een navigon in huis, het ding kan minstens evenveel aan een lagere prijs.
software werkt trouwens prima op mijn windows mobile toestelleke
heb al een aantal mensen met success kunnen overhalen tot Navigon
(en nee ik werk er niet of heb geen aandelen...)4 rings driver
Comment
-
Wij hebben twee maanden geleden een Garmin 755T en een 765T gekocht. Van beiden Garmins content, de 755T heeft er ondertussen al 8000 km opzitten zonder noemenswaardige problemen en zodoende we zijn er heel tevreden van.
Om de een der welke GPS niet aan de ruit te moeten kleven met een zuignap, kan je best eens bij Brodit gaan kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichtenal eens naar Navigon gekeken?
de dag dat mijn tommeke 930 dienst weigert, komt er een navigon in huis, het ding kan minstens evenveel aan een lagere prijs.
software werkt trouwens prima op mijn windows mobile toestelleke
heb al een aantal mensen met success kunnen overhalen tot Navigon
(en nee ik werk er niet of heb geen aandelen...)
Het enige negatieve aan deze vind ik de houder, voor mij is de enige geslaagde GPS houder het systeem dat Garmin hanteert, met azo een bolleke dat in het holletje van je GPS klikt.
Nuja, dit valt simpelweg op te lossen met een Brodit houder!
Heb hier een Navigon 2210 liggen die de deur uit mag wegens aankoop ander model van Navigon. Moest er interesse voor zijn, laat maar weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenIk heb nu een Tomtom XL IQ Routes Edition
Deze zou de flitslocaties moeten melden, maar dat doet ie niet.
Het staat nochtans aangevinkt.
Ook iemand die zo'n exemplaar heeft en me raad kan geven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichtenraam open zetten en buiten gooien die handel
Mmm, waarom denk ik dat dat geen objectieve mening is gezien je Nickname,
Haha, wel een goeike2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichtenraam open zetten en buiten gooien die handel
Mijn broer heeft ook problemen met zijn TomTom One. Batterij gaat geen kwartier mee, veel foute aanwijzigingen... . Toestel is nog geen jaar oud2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
Mijn broer heeft ook problemen met zijn TomTom One. Batterij gaat geen kwartier mee, veel foute aanwijzigingen... . Toestel is nog geen jaar oud
+ 't is niet omdat het toestel nog geen jaar oud is, dat de mappen die er opstaan up to date zijn he2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
ik ben trouwens aan 't twijfelen om uit holland zo'n TomTom 740 te bestellen, want die zijn bij ons nog niet leverbaar...
langs de andere kant zie ik een Mio Moov Spirit 500 wel zitten (prijs/specs-verhouding), maar die houder + software kan nooit tippen aan 'n TomTom 740 denk ik.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment