Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
buiten het wat kleine scherm ziet me dat er toch een goed toestel uit van Medion ... vooral TMC +antenne zou me over de streep trekken
en aangezien andere gebruikers er vrij positief over zijn, zie ik weinig minpunten ?
of toch gaan voor een bekend merk?
en ik moet juist een nieuwe gps hebben
momenteel twijfel ik tussen een via michelin, die nieuw 500 kostte en nu 100 (zegt me wel niet veel, vroeger kostten GPS'n veel geld, maar tegenwoordig koop je hetzelfde voor veel minder) en die van de ALDI...
kan je die link tonen waar andere gebruikers er ook tevreden over zijn?
bij mij moet hij wel tegen een stootje kunnen, en draagbaar voor in 't stad! (plat)
die Navigon waar ik op de vorige pagina een review van postte, heeft een speciale voetgangersmodus ook verkrijgbaar in een 23 landen-versie en kost dan €130...
Ik heb nu een tijdje eentje van Targa en doet perfect wat het moet doen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik heb 2 weken geleden m'n TomTom 930T ingeruild voor een TomTom 950 Live... Stomste beslissing ooit... De Live updates werken meestal van geen kanten, er is geen afstandsbediening meer bij, etc... Totaal z'n geld niet waard... Maar ja, ipv nieuwe kaarten te kopen (die me ook zo'n 200 EUR zouden kosten EU+USA) leek me een nieuwe GPS interessanter
Erg tevreden tot nu toe, al eens toertje gedaan, snel en accuraat.
Onvoorstelbaar handig in gebruik met wizards die je overal door leiden en heel eenvoudig in gebruik, goede stem, zit goed in elkaar! Scherm is niet supergroot, maar dat stoort eigenlijk niet en komt de autonomie van de batterij ten goede...
POI's vind ik ook mooi ingedeeld, zitten er veel in, ben tevreden! Voor 100 EUR een zeer compleet toestel (heb eens gechecked op website medion, zit zelfde soft op als op de duurdere exemplaren, grootste verschil is eigenlijk grootte scherm...)
anders eens kijken voor een voedingskabel waar een tmc ontvanger inzit. Die van Navigon werken op die manier. Wel eerst zien of het mogelijk is natuurlijk...
Comment