Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zondagse automarkt A12 Wilrijk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

je kan die zo verkopen, maar dat is niet aanlokkelijk voor de kandidaat-koper. Keuren voor verkoop zou ik zeker doen, zeker met een wagen die zo jong is.
    Anderzijds zou ik NIET naar een zondagse automarkt gaan met deze wagen, je gaat teleurgesteld zijn.

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monda2505 Bekijk Berichten
      hallo,
      wij willen onze citroén c4 verkopen van anderhalf jaar oud.Hoe gaat dat in zijn werk,moet die gekeurd worden voor verkoop of kan je die zo ook verkopen.
      Dat moet je overeenkomen met de koper.

Door de band genomen ga je een niet-gekeurde wagen niet zo vlot verkopen als een gekeurde.

En geef toe, het is een kleine moeite om zelf even te gaan...

Comment

Ik ben één keer meegeweest naar zo'n automarkt in Roeselare om een auto te verkopen en mij zie je daar nooit meer. Dranghekkens aan beide kanten aan de ingang met daarachter grote hordes buitenlanders, precies alsof je in een gevangenis binnenrijdt... Onmiddellijk stapten er twee ongevraagd bij ons in de wagen om op een agressieve manier te onderhandelen... Hoe het er op andere automarkten aan toegaat weet ik niet maar ik denk niet dat het daar veel beter is.

De aangewezen manier om vandaag de dag een auto particulier te verkopen is via het internet of als hij snel weg moet en je tevreden bent met iets minder via een autohandelaar.

Comment

Even dit topic weer oprakelen...
          Ik zou er mijn Audi A3 uit 2006 willen verkopen. Is dat een goed idee of tijdverspilling, met een goede prijs in het achterhoofd? Het lijkt me dat er vooral wrakken of oudere wagens verkocht worden. Klopt dit? Iemand ervaring?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk Berichten
            Even dit topic weer oprakelen...
            Ik zou er mijn Audi A3 uit 2006 willen verkopen. Is dat een goed idee of tijdverspilling, met een goede prijs in het achterhoofd? Het lijkt me dat er vooral wrakken of oudere wagens verkocht worden. Klopt dit? Iemand ervaring?
            Voor een goede prijs kan je dat daar vergeten

Comment

Daar vreesde ik al voor.

Comment

automarkt

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                muntthee drinken, pita vreten, en vooral geen auto kopen.
                gewoon wegblijven
                tis al schandalig dat ze potentiele koper daar weg jagen met hun 3 eurokes kijkgeld
                nog is een schoon bewijs in wa apenland we leven...

Comment

ben er met onze A-klasse geweest , op een uur verkocht , wel geen hoofdprijs voor gevraagd .
                  TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Met zo'n markt moet je "chance" hebben. Best is om eerst zelf eens over de markt te gaan, en kijken welke gelijkaardige auto's er te koop staan, wat is de prijszetting enz. Loop eens naast de trailers, en kijk wie welke auto's opgeladen heeft. Je hebt trailers die enkel wrakken opkopen, en je hebt de betere autotrailer die niet vertrekt alvorens er 8 deftige middenklassers op staan. Ga ook eens op zaterdagavond langs, parkeer naast de trailer, met het bord "te koop" achter je ruit, je zult snel touché hebben. Als er geen haast bij is, ga eens een paar zondagen langs, en geeft die man aan de kassa ne koffiekoek ipv 3 euro, daar is die véél contenter mee. En ogen openhouden, en altijd uwe portemonnaie in de gaten houden, letterlijk en figuurlijk.
                    Last edited by ; 23/08/2010, 20:46.

Comment

Denk je dat ik volgende wagen daar goed zou kunnen verkopen?

Groeten en alvast bedank!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart Van Geyt Bekijk Berichten

Wanneer start deze markt op zondag? Om 9 uur? Alvast bedankt voor de info!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart Van Geyt Bekijk Berichten

Ja, maar niet aan die prijs

Comment

Verwacht u aan biedingen van 7-8k. Dan ga je die daar zeker kunnen verkopen.

Comment

Ik heb geen idee hoe het er op zo'n automarkt aan toe gaat.

Kan je daar makkelijk verkopen voor export (zonder keuring?)

Zou ik er meer dan voor kunnen krijgen dan op een internet bieding? (tov mijn zoekertje ?)

Comment

Meer waarschijnlijk niet maar de kans is wel zeer groot dat je er ineens vanaf bent.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRR Bekijk Berichten
                                  Ik heb geen idee hoe het er op zo'n automarkt aan toe gaat.

Kan je daar makkelijk verkopen voor export (zonder keuring?)

Zou ik er meer dan voor kunnen krijgen dan op een internet bieding? (tov mijn zoekertje ?)
                                  De opkopers zijn hetzelfde en de prijs dat die mannen geven is echt wel wat ze willen geven en niks meer. Het voordeel is dat je er vanaf bent en dat je thuis geen volk over de vloer krijgt.
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

Ik ben vandaag mijn BMW 118d gaan verkopen op de automarkt in Diepenbeek. En volgens mijn ervaring kan je daar vlot je auto verkopen als hij niet te gek duur is, en iets ouder is. De bijna nieuwe autos die werden nog niet eens bekeken en de dure cabrios hadden ook maar weinig interesse. Maar als je met een 4 a 7 jarige auto komt (+-70.000km) dan zijn er echt hordes geïnterseerden. Oude opel corsa's, nissan Micra en vooral alles wat volkswagen is!

En de keuring voor verkoop boeit die mannen niet of nauwelijks. Car-pass en onderhouds boekje vinden ze veel boeiender.
                                    Volgens mij moet je zeker niet te snel kopen als je veel geïnterseerden hebt. Ze komen tussen 8u30 en 10u30 tot wel 7 keer terug, telkens dezelfde of ne andere. En de prijs gaat telkens 50 a 100euro omhoog.

Ze breken je auto echt volledig af, das hun tacktiek. Teveel km's met een te lichte auto. Hier kraakt iets daar zit een krasje. Ze verzinnen dan ook nog een aantal mankementen. En ze verzinnen de leukste en frustrerende verhaatjes. (als ik u 100euro meer geef, weet je dan, hoeveel kilo kipfilet je dan kopen? :-) )
                                    De truk is om zelf ook te fantaseren -> had 5700 van de garage en zei tegen die mannen dat ik al 6500 had. Dat legt de lat al dadelijk wat hoger. Heb héél eerlijk gezegd dat er een probleem is met de druklagers, iets minder gezegd over de schokdempers die op 200.000km nog nooit vervangen zijn geweest.
                                    Heb uiteindelijk met mijn rammelende druklagers en een paar lakwerk foutjes 1100 meer gekregen dan in de garage.

Ik vond de ervaring best wel leuk. En als uw auto verkocht word dan liggen daar standaard contractjes en een lamp om het geld op echtheid te testen onder toezicht van een bewaker. Bovendien is de politie op het terrein aanwezig en is er voldoende security. Dan hoef je dat appart volk niet thuis te ontvangen en die opkopers die daar vaak komen die gaan daar niet met vals geld komen. Het word getest en ze worden er dan definitief buiten gegooid.
                                    Het kan een meerwaarde zijn op wat de garage er u voor wil geven.

Comment

Ben daar ook al eens geweest om een auto te zoeken voor familielid.Ik moet zeggen dat het een heel propere automarkt is waar je nog echt van eigenaar kan kopen VS automarkt in antwerpen.. daar lopen alleen maar bende zigeuner opkopers rond die verkopen en kopen.mij zie je daar niet zo snel meer terug.

Comment

misschien in dit topic toch een waaschuwing: leg niets los in je auto als je naa de automarkt gaat. Ze springen met 5 in uw auto, en GPS en GSM zijn foetsjie.

Comment

hallo
                                          ik ben hier pas nieuw
                                          ik heb een vraagje over mijn volvo s60 die ik zou willen verkopen op de auto markt in wilrijk
                                          maar de auto is nog maar 4 maand oud, dus vraag ik mij af of dit wel de moeite is om naar daar te rijden
                                          groeten allemaal van eric

Comment

Working...
                                          X