Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zondagse automarkt A12 Wilrijk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

zou er mij iemand een beetje raad kunnen geven of het de moeite waard is om met een auto van 4maand oud naar de auto markt te rijden in wilrijk?
    het is met een volvo s60 d3 r- design dus de sportuitvoering
    ik weet niet of ik daar succes zou hebben op die markt
    heeft daar iemand ervaring mee van jullie?
    groeten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ericvdl Bekijk Berichten
      zou er mij iemand een beetje raad kunnen geven of het de moeite waard is om met een auto van 4maand oud naar de auto markt te rijden in wilrijk?
      groeten
      Het bericht van Referee_deluxe op de vorige pagina lezende: nee

Comment

groeten
        Ik zou het niet doen.
        De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
        1990 Volvo 344
        1991 Mercedes W124 230CE
        2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
        1980 Volkswagen Derby CLS
        1990 Mercedes W124 230CE
        2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

het is meer voor wagens die een paar jaar oud zijn zeker?

Comment

waarom moet ie weg? zo'n goede auto.....Verkoop hem best deftig particulier en blijf weg van tussen die louche marchanten.

Automarkten op de A12 zijn bijna zo erg als Anderlecht of Oostende om je veilig te voelen
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

ja spijtig genoeg moeten wij hem weg doen wegens medische reden van mijn vrouw

ze kan niet meer met een handgeschakelde versnelingsbak rijden,dus moet ik uitkijken voor een automaat
              maar het is echt een pracht van een wagen met bijna alles erop en eraan
              hij is nog maar 4maand oud 7400 km ,hij is zo goed als splinternieuw

Comment

hallo
                ik ben hier pas nieuw
                ik heb een vraagje over mijn volvo s60 die ik zou willen verkopen op de auto markt in wilrijk
                maar de auto is nog maar 4 maand oud, dus vraag ik mij af of dit wel de moeite is om naar daar te rijden
                groeten allemaal van eric
                groeten
                Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                Ik zou het niet doen.
                Met jou auto zou ik het ook niet doen, veel te jong.

het is meer voor wagens die een paar jaar oud zijn zeker?
                Oud of met wat km's op = ideaal als je er niet veel wil voor krijgen.

ja spijtig genoeg moeten wij hem weg doen wegens medische reden van mijn vrouw

ze kan niet meer met een handgeschakelde versnelingsbak rijden,dus moet ik uitkijken voor een automaat
                maar het is echt een pracht van een wagen met bijna alles erop en eraan
                hij is nog maar 4maand oud 7400 km ,hij is zo goed als splinternieuw
                Probeer eerst particulier via de bekende auto-verkoopsites, lokale bladen of hier op het forum. Bepaal voor jezelf wanneer hij ten laatste en tegen welke prijs hij moet verkocht worden. Als laatste verkoopskanaal kan je alsnog naar de automarkt gaan.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Wij hebben daar ooit onze Espace proberen te verkopen. Was toen 13 jaar oud.
                  Die sprongen in de auto en begonnen tegen elkaar op te biederen terwijl we een parkeerplaats zochten. Vanaf ze hoorden dat die espace een benzine was, was iedereen weg.

Hoe dan ook zou ik met recente wagens wegblijven. Daar loopt voor tientallen jaren effectief rond.
                  De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                  1990 Volvo 344
                  1991 Mercedes W124 230CE
                  2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                  1980 Volkswagen Derby CLS
                  1990 Mercedes W124 230CE
                  2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

groeten
                    ben je al is terug gegaan naar je volvo dealer ?

volgens mij moet het kunnen om er een automatische bak in te hangen.

je kan dan afwegen waar je het beste mee afbent overname bij een nieuwe volvo of een andere schakkerbak erin

Comment

ik had het al gedacht dat de automarkt niet goed zou zijn

als ik hem kan verkopen voor 29000 euro ben ik al tevreden,en de koper zal een goeie koop gedaan hebben
                      want de nieuw prijs voor zo een wagen is 36000 euro met alle opties erbij

Comment

bij de volvo dailer moet je ook niet zijn hoor, want zij geven u nog minder of een opkoper,
                        en daarachter lopen ze met de pluimen weg en staat hij te koop voor iets minder dan een nieuwe
                        ik weet dat ik er zal op verliezen en dat is normaal ook
                        ik denk 29000 dat dit een zeer mooie prijs is voor een koper en voor mij dan ook nog kzou mij dan een kleinere wagen kopen
                        Last edited by ; 15/09/2011, 23:37.

Comment

ik zou het niet doen.

ik heb al handelaren gehoord dat je echt moet zien dat alles goed vast staat of je bent het kwijt.
                          verder heb ik een bevriend koppel die een bmw verkochten,achteraf zijn ze van hun geld berooft.
                          verder zitten er vaak zeer louche personen.
                          ik zou gewoon verkopen via 2dehands.be oid

Comment

bedankt allemaal voor de goede raad die jullie mij geven
                            ik zal het maar anders proberen zonder die markt

Comment

Post hem hier op het forum en diverse verkoops sites. Wees wel bereid om te horen (zelfs al is je wagen nieuw) dat er te veel aan is dat niet ok is.
                              Laat ook niemand met de wagen rijden vooraleer je geld ziet en de identiteit kan kontroleren. Vraag desnoods bij het eerste bezoek of je een kopie van het paspoort mag maken -> als dat al niet ok is.... best opletten dan.
                              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

dit heb ik al gedaan hoor, hij staat al op verschillende sites en al veel reacties gehad ook, maar ik zou hem moeten laten voor 10000 euro minder dan de nieuwprijs, dit vind ik wel overdreven en zeker voor een wagen van 4 maand oud met 7000 km
                                verliezen zal ik doen maar toch niet zo veel he

Comment

ik zou eigenlijk naar de Volvo dealer gaan en hem overlaten op een nieuwe Volvo automaat,een beetje commerciele dealer gaat er wel voor willen betalen hoor. Gezien zijn kmstand wordt het als Volvoselect geen probleem hem weer weg te doen
                                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Lijkt me idd de beste optie.

Comment

Bij de merkdealers geven ze inderdaad belachelijk lage prijzen voor pas verkochte wagens om ze vervolgens met lachwekkend veel winst door te verkopen...

Zo'n automarkt is zeer zeker geen oplossing voor zo'n wagen. Je kan hem best te koop zetten op zoveel mogelijk autosites en dan genoeg geduld uitoefenen tot je een serieuze koper hebt. Wanneer je de wagen op zeer korte termijn wil verkopen zal je ofwel zeer veel geluk moeten hebben ofwel verlies moeten slikken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                        Bij de merkdealers geven ze inderdaad belachelijk lage prijzen voor pas verkochte wagens om ze vervolgens met lachwekkend veel winst door te verkopen...

Zo'n automarkt is zeer zeker geen oplossing voor zo'n wagen. Je kan hem best te koop zetten op zoveel mogelijk autosites en dan genoeg geduld uitoefenen tot je een serieuze koper hebt. Wanneer je de wagen op zeer korte termijn wil verkopen zal je ofwel zeer veel geluk moeten hebben ofwel verlies moeten slikken...
                                        ja bij de dealer laat ik hem niet over heb vandaag eens gebeld
                                        ze zijn maar goed om te verkopen maar iets terug overnemen vergeet het, of dan met veel verlies en zij met de pluimen lopen
                                        aan de ene kant kan ik dit wel begrijpen hoor ze moeten er ook achter winnen als ze iets overnemen

Comment

ik ga er gewoon mijn tijd van nemen

Comment

Working...
                                          X