Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zondagse automarkt A12 Wilrijk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zondagse automarkt A12 Wilrijk

Hallo,
    Iemand enig idee hoe men tewerk gaat op de zondagse automarkt op de Boomsesteenweg (A12 Wilrijk)? We hebben daar vrij interessante wagens (Opel Vectra!! ) te koop zien staan.. Maar hoe werkt het en is het een beetje te vertrouwen? Ik heb namelijk al slechte dingen erover gelezen ook.. Graag jullie reacties!!!!

Oja, wat denken jullie: een auto in Duitsland tweedehands kopen is dikwijls voordeliger qua prijs dan hier, maar ook hier; is het betrouwbaar, en hoe gaat dat in z'n werk om te importeren???

Groeten en alvast bedankt

Busje

A120? A12 is al genoeg hoor

Comment

Typfoutje!!

Comment

9 van de 10 wagens daar hebben een fout verleden maar soms zitte er wel eerlijke wagens tussen maar die zijn dan ook snel weg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door busje_33 Bekijk Berichten
          Iemand enig idee hoe men tewerk gaat op de zondagse automarkt op de Boomsesteenweg (A12 Wilrijk)?
          muntthee drinken, pita vreten, en vooral geen auto kopen.

Comment

Hmm ik dacht het al dat het daar ni pluis was.. Veel buitenlands... Poolse camions vol auto's.. Zal er wel hard aan toe gaan als er dan al eens een goei kar tussen staat...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
              muntthee drinken, pita vreten, en vooral geen auto kopen.

Echt hé

Comment

Over de automarkt in Wilrijk is al veel geschreven, maar veel daarvan zijn cowboy -verhalen ...
                Twee maanden geleden heb ik er een Ford Mondeo gekocht (van 13 jaar oud) maar wel met 30.000 reële kilometers. (met onderhoudsboekje !). De wagen was van een sterfgeval en werd bij deze verkocht door de nabestaanden. Het wagentje is als nieuw, amper gebruikt.

En inderdaad, er stond vanalles wat; jong en oud(er), in alle prijsklasses.

Veel van die wagens zijn overnames die via de garage aangeboden worden voor verkoop. Je moet dus goed uitkijken vooraleer je een keuze maakt, maar wellicht niet meer of minder als zou je de wagen kopen bij een particuliere verkoper (via een berichtje in de streekkrant).

Wij althans, zijn tevreden ...

Comment

ikzelf heb er ook 3 goeie wagens verkocht
                  maar er staat wel wat bijeen ja...maar de prijzen liggen er laag, vooral naar het einde toe, al zijn de topwagens dan natuurlijk al lang verkocht

Comment

Zeg, m'n neef wil daar z'n auto gaan verkopen, hoe macheerd dat daar just?

Comment

Ik misschien ook. Is dat gewoon daarnaartoe gaan en wachten ofwa!?

Comment

We hebben ondertussen goe gerief gevonden voor mij: een mooie Vectra B 1.6 16v 5deurs 100Edition... 4200€...150000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          Ik misschien ook. Is dat gewoon daarnaartoe gaan en wachten ofwa!?
                          Ik ben nog 2x mijn auto gaan verkopen hier in Gent op de automarkt en ben 1x meegeweest met mijn schoonbroer. Mijn ervaring leert me dat als je hem niet bijna onmiddellijk kwijt bent, je blijft staan zonder succes. Veel hangt af van het type auto.

Comment

Maar je kan daar gewoon naartoe rijden, inkom betalen en gaan staan?

Of moet je daar nog andere dingen in orde maken om daar te mogen gaan staan? Best eerst naar de keuring rijden zeker?

Bij ons gaat het om een E46 320d.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                              Maar je kan daar gewoon naartoe rijden, inkom betalen en gaan staan?

Of moet je daar nog andere dingen in orde maken om daar te mogen gaan staan? Best eerst naar de keuring rijden zeker?

Bij ons gaat het om een E46 320d.
                              Gewoon zorgen dat uw papieren in orde zijn. In Gent zit de politie aan de ingang die je papieren bijhouden tot je weer weg gaat.
                              Je moet niet noodzakelijk een keuring voor verkoop laten doen, op de automarkt toch meestal opkopers die daar geen belang aan hechten.

Comment

Welke automarkt is te verkiezen als je je wagen wilt verkopen? Deze hier of die in diepenbeek?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                  Gewoon zorgen dat uw papieren in orde zijn. In Gent zit de politie aan de ingang die je papieren bijhouden tot je weer weg gaat.
                                  Je moet niet noodzakelijk een keuring voor verkoop laten doen, op de automarkt toch meestal opkopers die daar geen belang aan hechten.

Dat is wel héél vreemd.

Als ik een auto wil kopen, kijk ik toch graag eens grondig naar de papieren...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    Dat is wel héél vreemd.

Als ik een auto wil kopen, kijk ik toch graag eens grondig naar de papieren...
                                    Je krijgt een kopie, de echte liggen bij hen.

Comment

Ik geloof dat er in Wilrijk de mogelijkheid is om het geld te laten scannen zodanig dat je geen vals geld krijgt toegestopt, wat vroeger soms wel het geval was!
                                      Der zitten echt zotte mannen bij. Steken gewoon de A12 te voet over en lopen in de berm omdat ze een goeie wagen hebben zien rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                                        Der zitten echt zotte mannen bij. Steken gewoon de A12 te voet over en lopen in de berm omdat ze een goeie wagen hebben zien rijden
                                        Typisch... Hier in Gent deden ze je al bijna stoppen nog voor je aan de automarkt toekwam.

Comment

Working...
                                        X