Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zondagse automarkt A12 Wilrijk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

probeer eens een andere dealer van Volvo hé
    bovendien moet je natuurlijk begrijen dat autodealers ook geld moeten verdienen om te leven en de vaak dure milieukosten en lonen te betalen.......
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

ja dat zal wel en dit begrijp ik
      maar met een beetje geluk is hij deze middag al verkocht

Comment

Eric, zet je wagen eens compleet op de foto. Altijd is er wel hier of daar een stukje dat ontbreekt. De wagen staat er nooit helemaal op. Detail fotos zijn wel goed maar koper wil de wagen in zijn geheel zien.
        Een foto trekken in een neutrale omgeving kan ook wel helpen. Staan allemaal fotos op van je oprit (no offense) ;de witte kleur van de wagen komt er niet echt uit.
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
          Eric, zet je wagen eens compleet op de foto. Altijd is er wel hier of daar een stukje dat ontbreekt. De wagen staat er nooit helemaal op. Detail fotos zijn wel goed maar koper wil de wagen in zijn geheel zien.
          Een foto trekken in een neutrale omgeving kan ook wel helpen. Staan allemaal fotos op van je oprit (no offense) ;de witte kleur van de wagen komt er niet echt uit.

ik heb goed nieuws mijn wagen is deze namiddag verkocht van mensen uit limburg
          maar ik wil je toch bedanken voor de goede raad die je mij gaf in verband met de foto's
          je hebt wel gelijk
          ik had dit ook al bemerkt dat mijn foto's te dicht getrokken waren

Comment

Iemand onlangs nog naar Diepenbeek geweest en zou ik dat riskeren met de Lexus? Zou er interesse zijn, zodat ik niet voor nix naar daar tuf?
            Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
            Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
            Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
              Iemand onlangs nog naar Diepenbeek geweest en zou ik dat riskeren met de Lexus? Zou er interesse zijn, zodat ik niet voor nix naar daar tuf?
              Intresse zal er enkel zijn als hij goedkoop is.

Comment

Probeer anders de wagen te koop te stellen via wat Nederlandse websites ?

Marktplaats
                Speurders.nl

Comment

De invoertax is een paar 1000 euro in NL, hij staat al op lexusforum.nl en autoscout De prijs die ik nu vraag is ook al laag, in Duitsland zijn ze volgens mobil.de nog gemiddeld 7000 euro waard. Tis ni simpel een deftige auto te verkopen

Comment

Een deftige auto verkopen is makkelijk, het is de juiste prijs ervoor krijgen die moeilijk is.

Comment

Het probleem is dat de markt oververzadigd is en dat er dus keus met hopen is. Verder ook dat de koop"lust" van de mensen ferm gezakt is.

Comment

Diezzl menèr?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                          Diezzl menèr?
                          Dat de verkoop van goed gemotoriseerde auto's een dal bereikt heeft is een spijtige zaak, binnenkort allemaal saaie auto's op de weg . Zou de Lexus geen kans maken op zo'n automarkt dan? Ken nog iemand die zij is 300 verkocht heeft voor export voor iets minder dan mijn vraagprijs en die had veel meer km's en minder uitgerust. Dus ik hoop op een goede afloop op de automarkt, of is t valse hoop?

Comment

Dat de verkoop van goed gemotoriseerde auto's een dal bereikt heeft is een spijtige zaak, binnenkort allemaal saaie auto's op de weg . Zou de Lexus geen kans maken op zo'n automarkt dan? Ken nog iemand die zij is 300 verkocht heeft voor export voor iets minder dan mijn vraagprijs en die had veel meer km's en minder uitgerust. Dus ik hoop op een goede afloop op de automarkt, of is t valse hoop?
                            Ik weet het niet, ik betwijfel het hard.

Ik zou op de eerste plaats al geen goesting hebben voor het uitzicht op 50 sjaloekies die wel allemaal in je auto gaan willen zitten, maar waarschijnlijk een peulschil van uwe vraagprijs gaan willen betalen. Ik zou nog even geduld hebben, dit gaat een verkoop worden die moeilijk gaat zijn, maar ik zou niet té snel gaan wanhopen

Comment

Thx, zal t nog enkele weken uitstellen, was daarstraks al aan t twijfelen, je bericht gaf de doorslag ex collega zijn zus hare Volvo s40 2.0D staat al een maand te koop zonder geinteresseerden, ben ik niet gewoon, mijn ondertussen 7 auto's waren binnen de week verkocht "met winst" sometimes you win, sometimes you lose, zoals Wayne Carinni t mooi zegt

Comment

Heb je de wagen al eens op mobile.de gezet? De (buitenlandse) interesse is daar enorm voor sommige wagens.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Maandag eropgezet 20 bezoekers gehad

Comment

Working...
                                  X