Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Prijs Autospiegel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prijs Autospiegel

Heeft er iemand een idee hoeveel het kost om een afgebroken autospiegel te reparen ?
    Van een Golf weet niet precies wel merk .. namelijk niet mijn auto. De auto is al door de 10 jaar.
    De spiegel is volledig afgebroken. Dus er zal ook een nieuwe spiegel moeten gekocht worden.
    Hoeveel kost een spiegel precies ? En wat zijn de reparatiekosten ?

Al vast bedankt.
    Last edited by ; 14/11/2007, 19:52. Reden: een Fout geschreven

@ olikeuh666: alvast welkom op het forum.

Misschien handig om het automerk en verdere nuttige details ivm de spiegel te vermelden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olikeuh666 Bekijk Berichten
      Heeft er iemand een idee hoeveel het kost om een afgebroken autospiegel te reparen ?
      Van een Golf weet niet precies wel merk .. namelijk niet mijn auto. De auto is al door de 10 jaar.
      De spiegel is volledig afgebroken. Dus er zal ook een nieuwe spiegel moeten gekocht worden.
      Hoeveel kost een spiegel precies ? En wat zijn de reparatiekosten ?

Al vast bedankt.
      jij moet weten of je een originele wil (als het een binnenspiegel is).
      in de Auto5 kan je universele dingen vinden

Comment

autokerkhof?
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Is de gehele spiegel naar de kl*ten of is enkel het glas kapotski?

Een gehele spiegel kost voor een golf 4 ongeveer iets van een 200€.
          Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Amai, en dat voor een spiegel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
              Amai, en dat voor een spiegel
              tja

Spiegel
              Behuizing
              Koetswerkkleur
              Electrisch verstelbaar ( inklapbaar )
              Verwarmbaar
              Richtingaanwijzer

Hoe meer van die spullen, hoe duurder

Comment

Ah, t is een buitenspiegel. Die prijs had ik wel verwacht. Ik dacht dat het over een binnenspiegel ging, sorry

Comment

Ah, t is een buitenspiegel. Die prijs had ik wel verwacht. Ik dacht dat het over een binnenspiegel ging, sorry
                  eigenlijk, tstaat er niet duidelijk in ( ik kan dus ook verkeerd zijn )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                    eigenlijk, tstaat er niet duidelijk in ( ik kan dus ook verkeerd zijn )
                    We zullen dus wel zien Maar € 200 voor een binnenspiegel, dat is toch veel, of niet?

Comment

We zullen dus wel zien Maar € 200 voor een binnenspiegel, dat is toch veel, of niet?
                      wie weet dat, voor een eenvoudige spiegel vind ik dat toch veel geld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                        wie weet dat, voor een eenvoudige spiegel vind ik dat toch veel geld
                        Inderdaad, een binnenspiegel zou bij mij nogal snel een spiegeltje zijn voor een begeleider voor personen met een L. Maar ik weet niet of dat is toegelaten is enigste binnenspiegel?

Comment

Inderdaad, een binnenspiegel zou bij mij nogal snel een spiegeltje zijn voor een begeleider voor personen met een L. Maar ik weet niet of dat is toegelaten is enigste binnenspiegel?
                          binnenspiegel is niet verplicht ( zolang je 2 buitenspiegels hebt )

Comment

bwa, als het een zelfdimmende is kan dat bedrag ook wel oplopen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                              bwa, als het een zelfdimmende is kan dat bedrag ook wel oplopen
                              Ik denk in standaardtermen, niet in luxetermen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
                                Is de gehele spiegel naar de kl*ten of is enkel het glas kapotski?

Een gehele spiegel kost voor een golf 4 ongeveer iets van een 200€.
                                Dat was dus een linkerbuitenspiegel, prijs niet gespoten, of het incl of excl BTW was weet ik niet meer.

Ik weet wel dat het veel was, want ik heb ooit zo eentje naar de zak gereden.