Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een 2e hands auto uit Duitsland importeren... hoe ?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door robin2cv Bekijk Berichten
    hello,

Juist is een nieuwe A4avant in luxemburg samengesteld en daar kost dat spel maar 27 000 euro. Hier toch 3000.
    Dus vraagje hoe koop ik daar zoiets en voer dit naar belgie in?

robin
    Nieuwe wagen? Dat scheelt toch niets?
    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• wel als ik deze samenstel op audi.Lu dan kom ik op 27000 euro uit en hier is hij 30500
      Nu ik weet niet juist wat er ginder opzit het lifestyle pack kennen ze daar niet denk ik
      Robin

Comment

• een vraagje.
        Op mobile.de vind ik wel audi A4 nieuw model 2.0tdi 120pk voor 27 000 euro en dergelijke. Nu ik weet dat een wagen 6000km moet hebben en 6 maand oud zijn om in te voeren en er dan geen extra belasting op te moeten betalen.
        Maar heb ik dan hier eigenlijk nog garantie van audi?
        iemand een idee of al ervaring met een zo goed als nieuwe wagen vanuit duitsland naar hier te halen en dan eventuele garantie gevallen?
        mvg robin

Comment

een vraagje.
          Op mobile.de vind ik wel audi A4 nieuw model 2.0tdi 120pk voor 27 000 euro en dergelijke. Nu ik weet dat een wagen 6000km moet hebben en 6 maand oud zijn om in te voeren en er dan geen extra belasting op te moeten betalen.
          Maar heb ik dan hier eigenlijk nog garantie van audi?
          iemand een idee of al ervaring met een zo goed als nieuwe wagen vanuit duitsland naar hier te halen en dan eventuele garantie gevallen?
          mvg robin
          Garantie geldt in de volledige Europese Unie

Comment

• Dan is deze route misschien ook wel interessant Hoewel ze meestal geen 6000km hebben dus kzal hem deze op rollen moeten laten maken peins ik.
            Is misschien ook veel werk op perse zulk een wagen te bezitten.
            Zijn er misschien firma's die dit ook doen? Hoewel die ook hun procent wel zullen vragen en dan zal het niet meer zo interessant zijn dan als hier ene te kopen denk ik.
            Iemand nog duitse sites waar ik zulke wagens kan halen?
            Robin

Comment

• Op de volgende site zou ik een audi naar wens kunnen samenstellen en ik kom zeer goedkoop uit.
              Heeft iemand dit ooit al gedaan of is dit allemaal oplichterij want het is bijna te mooi om waar te zijn?
              Of heeft dit vooral te maken met het verschil in btw?

mvg robin

Comment

Op de volgende site zou ik een audi naar wens kunnen samenstellen en ik kom zeer goedkoop uit.
                Heeft iemand dit ooit al gedaan of is dit allemaal oplichterij want het is bijna te mooi om waar te zijn?
                Of heeft dit vooral te maken met het verschil in btw?

mvg robin
                Welke site
                sigpic

Comment

• EU-Neufahrzeuge & Reimporte günstig kaufen ✓ 40.000 Kunden ▷ stresslos & sicher ➨ Jetzt sparen!

Comment

is vergelijkbaar met www.Neuwagen-Schnaeppchen.de

Ik heb hier ook reeds de vraag gesteld of er iemand ervaring heeft met aankoop bij internethandelaars; maar tot op heden zonder antwoord.

blijkbaar koopt hier iedereen een halbjahreswagen

hou er wel rekening mee dat die prijzen met 19% Btw is dus kopen voor export en in Belgie 21% betalen.
                    sigpic

Comment

• Ook als ik die 6maand laat staan en zorg dat hij 6000km heeft?
                      halbjahreswagen Wat wil dit zeggen ---2dehandswagen??
                      Die zal er nog niet bestaan wellicht

Comment

halbjahreswagen Wat wil dit zeggen ---2dehandswagen??

Halbjahreswagens zijn er van 6 maand met minstens 6000Km ( meestal demowagens )
                        die kan je niet zelf samenstellen

Dan heb je ook nog fabrieksarbeiders die om de 6 maand een nieuwe kopen
                        sigpic

Comment

• wel als ze er goede prijs voor vragen way not.
                          staat dit bij de advertentie meestal?
                          zoektocht dan op mobile.de??
                          of ook andere sites?
                          en dan zal het meestal een 140pk zijn we zoeken ene 120 of 136
                          Robin

Comment

wel als ze er goede prijs voor vragen way not.
                            staat dit bij de advertentie meestal?
                            zoektocht dan op mobile.de??
                            of ook andere sites?
                            en dan zal het meestal een 140pk zijn we zoeken ene 120 of 136
                            Robin
                            ik ben er al op verschillende Duitse sites tegengekomen

136Pk word inderdaad niet in Duitsland verkocht.
                            en naar een 120 zal je ook moeten zoeken.
                            sigpic

Comment

• Het zal jammer genoeg een V50 worden.
                              Audi zal voor de volgende keer zijn.
                              bedankt voor de informatie.
                              Ze hebben wel nieuwe dodge challengers in duitsland en die vind ik zeer mooi en eigenlijk niet verschrikkelijk duur
                              Cu
                              robin

Comment

• Hoeveel zou je mogen rekenen voor een X5 van particulier in duitsland met rond de 120 000 km vorig model?

tzelfde voor nen 520 d facelift vorig model?
                                Last edited by ; 21/09/2008, 20:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                                  Halbjahreswagens zijn er van 6 maand met minstens 6000Km ( meestal demowagens )
                                  die kan je niet zelf samenstellen

Dan heb je ook nog fabrieksarbeiders die om de 6 maand een nieuwe kopen
                                  Heb mijn bmw X3 zelf samengesteld , via fabrieksarbeider van bmw, je moet dan natuurlijk nog 3 maand produktietijd bijtellen, dus heb je een wachtijd van 9 maand , maar wel 25% korting op belgische nieuwprijs

Comment

wel als ik deze samenstel op audi.Lu dan kom ik op 27000 euro uit en hier is hij 30500
                                    Nu ik weet niet juist wat er ginder opzit het lifestyle pack kennen ze daar niet denk ik
                                    Robin
                                    BTW in luxemburg is 15 % denk ik

Comment

• Dan moet je natuurlijk nog wel iemand vinden die bij de audi werkt in duitsland.
                                      En ik veronderstel dat die niet in de telefoonboek staan
                                      robin

Comment

Dan moet je natuurlijk nog wel iemand vinden die bij de audi werkt in duitsland.
                                        En ik veronderstel dat die niet in de telefoonboek staan
                                        robin
                                        Jawel, maar meestal staat er niet bij dat deze bij Audi werken

Comment

• jammer ze moesten dat item toevoegen in de gids de mannen zouden nogal bijverdienen
                                          robin

Comment

Working...
                                          X