Ik ben nu toch al een tijdje opzoek naar een bmw e30 cabrio, maar hier in Belgie staan er echt niet veel wagens te koop op internet. Met andere woorden ik vind er niet veel, daarom ben ik sedert een goeie maand beginnen kijken op mobile.de waar er toch 25pagina's zijn met dit soort van wagens. Maar nu mijn probleem... De wagen importeren
Een vriend van me vertelde me dat een wagen importeren van duitsland me veel geld zou kunnen kosten in vergelijking met de kostprijs (tussen de 3000 en de 4500euro wil ik geven voor een e30 cabrio) klopt dit?
Mijn vader heeft ook een zeer goeie vriend die autohandelaar is, daarom dachten we om te vragen of we zijn z-platen niet mogen gebruiken voor een weekend. Enzo de wagen (onder de handelaar zijn naam) te importeren... Iemand ervaring mee? En is dit verstandig?
Zo nu weten jullie hoe het zit, als jullie me kunnen helpen...
Een vriend van me vertelde me dat een wagen importeren van duitsland me veel geld zou kunnen kosten in vergelijking met de kostprijs (tussen de 3000 en de 4500euro wil ik geven voor een e30 cabrio) klopt dit?
Mijn vader heeft ook een zeer goeie vriend die autohandelaar is, daarom dachten we om te vragen of we zijn z-platen niet mogen gebruiken voor een weekend. Enzo de wagen (onder de handelaar zijn naam) te importeren... Iemand ervaring mee? En is dit verstandig?
Zo nu weten jullie hoe het zit, als jullie me kunnen helpen...
Comment