Ik ga toch ook nog maar eens wat vragen stellen, misschien zijn ze al wel beantwoord, maar verscheidene dingen vind ik niet zo goed op de Duitse websites.
Wagen staat op 5u rijden van hier, dus liefst alles in 1 of 2 keer regelen
Bvb:
- ik ga kijken, sluit verkoop
- ga naar huis
- verkoper schrijft uit
- ik vraag transitplaten aan vanuit mijn luie zetel
- ik ga terug, reken af en rij terug naar huis met de transitplaten
Het gaat om een oldtimer (Honda Prelude 1991) die ik toch op gewone platen wil zetten om genoeg mee te kunnen rijden.
Iemand ervaringen met het aanvragen van Belgisch of EU gelijkvormigheidsattest bij Honda?
Wagen ophalen
- Moet de verkoper speciale dingen doen om de wagen uit te schrijven?
- Hoe moet ik juist de transitplaten + verzekering aanvragen? Kan dat online? Verkoper niet voor nodig?
- Ik kan dan ook met die transitplaten naar de keuring? (misschien eerst oldtimer om geen problemen te hebben met gelijkvormigheidsattest)
Wagen staat op 5u rijden van hier, dus liefst alles in 1 of 2 keer regelen
Bvb:
- ik ga kijken, sluit verkoop
- ga naar huis
- verkoper schrijft uit
- ik vraag transitplaten aan vanuit mijn luie zetel
- ik ga terug, reken af en rij terug naar huis met de transitplaten
Het gaat om een oldtimer (Honda Prelude 1991) die ik toch op gewone platen wil zetten om genoeg mee te kunnen rijden.
Iemand ervaringen met het aanvragen van Belgisch of EU gelijkvormigheidsattest bij Honda?
Wagen ophalen
- Moet de verkoper speciale dingen doen om de wagen uit te schrijven?
- Hoe moet ik juist de transitplaten + verzekering aanvragen? Kan dat online? Verkoper niet voor nodig?
- Ik kan dan ook met die transitplaten naar de keuring? (misschien eerst oldtimer om geen problemen te hebben met gelijkvormigheidsattest)
Comment