Nu de levering van de x5 3.0sd aanstaande is, is de tijd aangebroken dat de Volvo Xc90 4.4i V8 Summun Executive weg kan. Ik heb al op verschillende sites gekeken in België mah vind niet echt een richtprijs voor de verkoop van deze toch uitstekende wagen (spijtig genoeg te zware moterisatie voor België).
De wagen is dezelfde kleur en dezelfde opties als deze in onderstaande link:
Hij is van 05/2005 en heeft 87.000km op de teller en heeft als extra nog een set 20" Heico Velgen met zomerbanden (banden zijn wel aan vervanging toe en velgen mogen apart weg). Het bedrag in bovenstaande link zullen we ook nooit ontvangen voor onze wagen en het bedrag +/- 45.000€ van automagazine ook niet. In duitsland gaat een vergelijkbare wagen voor +/- 39.000€.
Maar kan iemand mij een realistische richtprijs geven en tips aan wie of waar ik hem moet aanbieden.
De wagen is dezelfde kleur en dezelfde opties als deze in onderstaande link:
Hij is van 05/2005 en heeft 87.000km op de teller en heeft als extra nog een set 20" Heico Velgen met zomerbanden (banden zijn wel aan vervanging toe en velgen mogen apart weg). Het bedrag in bovenstaande link zullen we ook nooit ontvangen voor onze wagen en het bedrag +/- 45.000€ van automagazine ook niet. In duitsland gaat een vergelijkbare wagen voor +/- 39.000€.
Maar kan iemand mij een realistische richtprijs geven en tips aan wie of waar ik hem moet aanbieden.
Comment