Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autorola verkopen wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autorola verkopen wagen

hallo

iemand ervaring met http://www.autorola.be/ om een wagen te verkopen, slechts betalen als hij effectief verkocht is, en je kunt zelf de minimumprijs bepalen.

lijkt mij leuk, maar werkt het ook goed?

mvg,

Er mogen enkel handelaars bieden volgens mij, dus de verkoop prijs zal nooit zo hoog liggen. Heb wel al eens een wagen opgezet maar die haalde de minimum prijs niet dus hoe het verder zit weet ik niet.

Comment

Ik heb er mijn vorige wagen mee verkocht. Het is inderdaad waar dat er enkel handelaars mogen op bieden.
      In eerste instantie haalden de biedingen mijn minimumprijs niet maar ik werd dan gebeld door autorola met de vraag of ik mijn minimumprijs wou verlagen. Ik heb dan besloten van de prijs met 750 euro te verlagen en de wagen was verkocht
      De mensen van autorola doen er echt alles aan om je wagen te verkopen en helpen je met allerlei vragen op een zeer vriendelijke en professionele manier. Zij regelen ook alle papieren wanneer de wagen verkocht is, zo wordt er een contract enz opgesteld.
      Ik kan echt geen slecht woord zeggen over deze firma aangezien ze mij goed hebben geholpen.
      Anderzijds heb je in principe ook niets te verliezen als je je wagen op deze site te koop aanbied, aangezien je enkel moet betalen als de wagen effectief verkocht is.
      In mijn geval moest ik maar 50% van de commissie betalen omdat autorola vond dat dit niet meer dan eerlijk was aangezien ik mijn minimumprijs lager had gezet door hun aanraden.

Zoals je dus merkt, heb ik er positieve ervaringen mee gehad!

Comment

Zelfde vraag, heb deze mail zojuist binnengekregen, komt van autorolaveiling@yahoo.de (een fokking yahoo e-mail account) :

Die gasten kunnen wel een auto kopen, maar geen e-mail adres

Français Deutsch Österreich Nederland Danmark Svenska Belgique Luxemburg

Kunt u deze e-mail niet goed lezen? Kijk dan op www.uwautoalbinnen3dagenverkocht.ontheweb.nl

Online autoveiling - verkoop uw auto voor de hoogste prijs

Beste autobestuurder,

Heeft u wel eens uw auto particulier verkocht? Dan weet u waarschijnlijk dat dat soms niet makkelijk gaat.
        Bij verkoop via de online autoveiling van Autorola kan dat echter nooit een probleem opleveren.
        De sterke punten van Autorola zijn:

*
        4000 professionele goedgekeurde autobedrijven kunnen een bod doen op uw auto.
        *
        U bepaalt zelf hoeveel u minimaal voor uw auto wilt ontvangen.
        *
        Omdat het een veiling betreft kunt u in de regel zelfs méér ontvangen als uw vraagprijs.
        *
        Er zijn geen kosten aan de veiling als u uw auto niet verkoopt.
        *
        Uw auto kan binnen 3 dagen verkocht worden.
        *
        Er zijn maar liefst 5 veilingen per week.
        *
        Indien gewenst wordt u contant uitbetaald als de auto wordt afgehaald, eerder hoeft u niet te leveren.
        *
        De koper komt gewoon bij u langs om de auto af te halen.

De online autoveiling van Autorola is een europees bedrijf dat inmiddels in 11 landen actief.
        Profiteer ook van de grote voordelen van de online Autorola autoveiling als u nu of in de toekomst uw auto gaat verkopen.

Klik hier om u gratis aan te melden.

Wederom een uitstekende ervaring.
        Wij hebben reeds 2 wagens via Autorola verkocht. Beide keren is de koper de wagen volgens afspraak komen halen, zonder onderhandelen. We hadden immers de wagens ook nauwkeurig omschreven. Autorola is een zeer goede manier om een wagen te verkopen en ik zou iedereen aanraden het op deze manier te proberen.
        Familie De Smet, Schilde

Als u niet langer de "Autorolaveiling nieuwsbrief" wenst te ontvangen, klik dan hier.

De internationale autoveilingen treft u aan in: Denemarken, Zweden, Duitsland, Oostenrijk, Groot-Brittanië, België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Italië.

----------
        De mooiste vakanties boek je op

----------
        Dit is jouw kans om te winnen!
        Maak kans op een iPod Touch door je aan te melden als nieuw panellid. Je kunt dan je mening geven door de enquêtes van OpinieLand in te vullen. Daarmee maak je iedere keer opnieuw kans op mooie prijzen én mag je na elke ingevulde enquête een donatie geven aan een goed doel!
        Wil je deze iPod Touch:
        16 GB en vele functies voor non-stop
        entertainment.
        Multi-touch interface,
        breedbeeld van meer dan 7,5 cm,
        wifi en muziek downloads!
        Dan is dit je unieke kans! Dus meld je snel aan.
        Geef je HIER op!

----------

Lesen Sie Ihre E-Mails jetzt einfach von unterwegs mit Yahoo! Go.

No virus found in this incoming message.
        Checked by AVG.
        Version: 7.5.519 / Virus Database: 269.21.7/1330 - Release Date: 15/03/2008 14:36

Comment

Volgens mij heb jij te maken met oplichters. Ik heb steeds mails gekregen van een @autorola.be mailadres.

Comment

Als iemand wil stuur ik wel een mail met het contract in

Comment

Goede ervaringen met Autorola

Ik heb zelf positieve ervaringen met Autorola. Wat ik een voordeel vind is dat ik geen gezeur aan mijn hoofd heb van kopers die toch niet kopen.
              En het contant betalen is natuurlijk ook lekker.

Dus volgende keer (hopenlijk pas over enkele jaren) weer Autorola.

Comment

autorola

Een goede raad, blijf weg op autorola.
                Of lees de kleine lettertjes, de minimumprijs is NIET de prijs die je echt krijgt!!!!!!!

Als je beslist dat de verkoop niet doorgaat betaal je makkelijk een boete van 600€

Voortdurend krijg je aanmaningen die NIET terecht zijn, één goede raad

Verkoop partikulier of zelfs aan een garage, véél goedkoper, prijs is beter en géén gezeur aan je hoofd.

Hoofdzetel is in Denemarken...dus terplaatse moet je geen verhaal halen

Samenvatting NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!!

Voor mij één keer en NOOIT meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dannytinne Bekijk Berichten
                  Een goede raad, blijf weg op autorola.
                  Of lees de kleine lettertjes, de minimumprijs is NIET de prijs die je echt krijgt!!!!!!!

Als je beslist dat de verkoop niet doorgaat betaal je makkelijk een boete van 600€

Voortdurend krijg je aanmaningen die NIET terecht zijn, één goede raad

Verkoop partikulier of zelfs aan een garage, véél goedkoper, prijs is beter en géén gezeur aan je hoofd.

Hoofdzetel is in Denemarken...dus terplaatse moet je geen verhaal halen

Samenvatting NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!!

Voor mij één keer en NOOIT meer
                  En daarvoor maak jij dan een account aan? ok

Comment

tis voornamelijk voor handelaars, particulier niet aan beginnen

Comment

Kijk dan ook eens bij carsontheweb.com

Comment

Hoogste prijs?

Ik kan jullie een ervaring vertellen van een goede vriend.

Hij krijgt het leuke bericht van zijn baas dat hij een firmawagen kan bestellen.
                        Zijn huidige wagen is 6jaar oud, 120000km en altijd onderhouden door de garage.
                        Hij krijgt hier in België een prijs tussen 4000 en 4300€ en besluit Autorola te proberen met een minimumprijs van 5000€.

Enkele dagen later heeft een koper met het hoogste bod 5250€ gegeven.

De dag van de verkoop verklaart de koper dat deze auto verschillende mechanische gebreken heeft, oa de koppeling(laatste groot onderhoud was 6 weken daarvoor, controle groene kaart, geen enkele opmerking) en biedt ipv de 5250€ maar 4000€.(hiervan moet dan nog een bedrag af voor Autorola), dus krijgt hij minder dan hier in België.
                        In eerste instantie verklaart hij dan dat de verkoop niet doorgaat, maar de kleine lettertjes leggen hem inderdaad een eventuele boete op van 750€.

Dus verkoopt hij dan toch maar zijn wagen aan 4000€, en betaalt hiervan dan nog eens
                        een bedrag aan Autorola(ik dacht een 250€)

Dus inderdaad niet echt geschikt voor partikulieren, tenzij met een grote mechanische kennis.(en dan nog)

Eén goede raad, lees de verkoopsvoorwaarden, en klik niet zo maar door

Comment

Working...
                        X