Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Mondeo 3.0i V6 24v ST220

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ford Mondeo 3.0i V6 24v ST220

Ik ga waarschijnlijk deze week voor deze wagen zien. Speciale punten waarop we moeten letten bij dit specifiek model?

Edit: Link vergeten: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=139665398
    Last edited by ; 07/09/2008, 18:33.

Da's eigenlijk toch echt geen geld voor zo'n wagen hé

Waar op te letten heb ik geen flauw idee, gewoon kopen die handel

Comment

Inderdaad en volgens mij kan er nog wel wat af van die prijs. Ik denk dat hij er niet vanaf geraakt.

Comment

maar 5j oud
        maar 10k
        maar 80.000km
        dijk van nen motor
        prachtig qua kleuren,goed uitgerust enz.

schitterend hé, jammer van de tax en verzekering

waar opletten ? mmm geen blok waar ze alles uitgehaald hebben,dus geen probleem zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichten
          maar 5j oud
          maar 10k
          maar 80.000km
          dijk van nen motor
          prachtig qua kleuren,goed uitgerust enz.

schitterend hé, jammer van de tax en verzekering

waar opletten ? mmm geen blok waar ze alles uitgehaald hebben,dus geen probleem zeker
          Tax en verzekering is inderdaad niet mals. Het is voor een maat van mij die nogal zot staat van Ford. En zeker van ST's.

Comment

aha
            dacht eerst dat het voor u was

Comment

aha
              dacht eerst dat het voor u was
              Neen neen, ik ga nog wel even met de Golf rondbolle.
              Maar ik ga samen met m'n maat naar die wagen kijken deze week. Daarom hier een beetje inlichtingen vragen.

Comment

maar 5j oud
                maar 10k
                Eigenlijk 13.000€ he.

Knappe kar wel, en zeldzaam.

Comment

Is het verstandig om deze kar op LPG te leggen?

Comment

Amai... 13.000 euro... als je goed rondkijkt, zijn er toch koopjes te doen eh.

Comment

Inderdaad. Denken jullie dat het beste is om met deze wagen even langs een ford garage te gaan om een check up te laten doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                        Inderdaad. Denken jullie dat het beste is om met deze wagen even langs een ford garage te gaan om een check up te laten doen.
                        Bwa, bij een Ford garage gaan ze prolly niks anders zeggen dan dat em goed is, ga es bij Touring of VAB, die zijn meer onafhankelijk. Dat zijn niet de grote experten, maar ze weten meer dan u, tenzij je een opleiding automechanica gevolgd hebt

Comment

Ik zou eens langs beide rijden. Bij Ford kunnen ze de historiek wel is nakijken toch?
                          Touring of VAB zijn een must vind ik, bij een particuliere aankoop.

Comment

Het 'probleem' is dat vab enkel vaste plaatsen heeft waar ze met dat mobiel diagnosecentrum naartoe rijden. En aangezien de wagen zich bevindt in Wallonië zou de verkoper hier mogelijk moeilijk over kunnen doen.
                            Als m'n maat echt geïnteresseerd is in de wagen, is het dan het beste om tegen de verkoper te zeggen dat hij de wagen koopt nadat hij gekeurd is door vab/touring?

Comment

Het 'probleem' is dat vab enkel vaste plaatsen heeft waar ze met dat mobiel diagnosecentrum naartoe rijden. En aangezien de wagen zich bevindt in Wallonië zou de verkoper hier mogelijk moeilijk over kunnen doen.
                              Als m'n maat echt geïnteresseerd is in de wagen, is het dan het beste om tegen de verkoper te zeggen dat hij de wagen koopt nadat hij gekeurd is door vab/touring?
                              Nadat hij goedgekeurd is.. ,waarom niet hé, ik zou daar als verkoper wel een vergoeding voor vragen. Gemoedsrust heeft ook z'n prijs.

Comment

Morgen gaan we de ST halen. Het is er eentje uit Duitsland geworden!

Comment

Morgen gaan we de ST halen. Het is er eentje uit Duitsland geworden!
                                  Link of foto's?

Congrats alleszins.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                    Bwa, bij een Ford garage gaan ze prolly niks anders zeggen dan dat em goed is, ga es bij Touring of VAB, die zijn meer onafhankelijk. Dat zijn niet de grote experten, maar ze weten meer dan u, tenzij je een opleiding automechanica gevolgd hebt
                                    ik zie wel dat het al niet meer nodig is, maar da's niet waar hoor.... ben ook al met een BMW naar een BMW-garage geweest, 'm daar op de brug gezet en laten checken door een mechanieker.... en die heeft hem eerlijk afgeraden

't was gratis en voor niets, en zonder afspraak. Alé ja, ik heb die mekanieker toen wel iets gegeven, daar niet van.
                                    VTB-VAB kost wat, je moet al een eind verplaatsen en soms 2 of 3 weken wachten...

Comment

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1

Ik zal de felicitaties overmaken aan m'n maat!
                                      schitterende kar... ik hoop dat die FL's al wat degelijker in elkaar zitten, dan ga je er véél plezier aan beleven. Rijdt echt leuk, zo'n mondeo, zeker met zo'n motor en een sportonderstel moet dat zalig zijn

Comment

Working...
                                      X