Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Velgen - en bandenmaat
Collapse
X
-
Banden 195 / 50 / 16 zijn toegestaan
Banden 205 / 45 / 16 zijn toegestaan
Banden 205 / 40 / 17 zijn toegestaan
Banden 215 / 40 / 17 zijn toegestaan
Banden 215 / 35 / 18 zijn toegestaan
Banden 225 / 30 / 18 zijn toegestaan
2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Dunno, gewoon dat pvg nummer ingeven op die site van GOCA en dat met die tire calculator wat proberen en dan kijken of GOCA het goed vindt. Alleen stel ik mij toch echt wel vragen of ze een 306 met 18" velgen goedkeuren. Moet wel want het staat op hun site2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenDunno, gewoon dat pvg nummer ingeven op die site van GOCA en dat met die tire calculator wat proberen en dan kijken of GOCA het goed vindt. Alleen stel ik mij toch echt wel vragen of ze een 306 met 18" velgen goedkeuren. Moet wel want het staat op hun site
Comment
-
Comment
-
-
Ik wou gaan voor een replica van de velgen van een Peugeot 205 gti, als die bestaan tenminste. Zoals Diabolic zegt, gaan niet alle velgen mooi staan op mijn auto, omdat het een speciale versie is. Daarom wil ik een zo sober mogelijke velg hebben. Bij zo'n gti-velg zit ik wel juist, denk ik dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenZou je die GTI velgen niet vinden 2dehands?
Die OZ Superturismo's vind ik ook extreem vet, maar ik vind dat niet passen bij de uitvoering van mijn auto...
Comment
-
Ahja, jij hebt de Roland Garos, das idd al iets klassieker...
Ik zal nog eens verder zoeken2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenJa, maar dat is 'maar' 15". Mijn ouders zeggen ook: Koop maar nieuwe velgen, want aan tweedehands velgen ga je na een tijdje toch iets vinden(van schade) waardoor je weer iets anders wilt. Dan zit je ook op de prijs van een nieuw setje
Die OZ Superturismo's vind ik ook extreem vet, maar ik vind dat niet passen bij de uitvoering van mijn auto...2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenVrijdag is de 24ste. 26ste is het mieting!
Comment
Comment