Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek een goede BMW garage in Antwerpen...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zoek een goede BMW garage in Antwerpen...

Na enkele leuke verhalen te hebben gehoord van betrouwbare bronnen en door zelf reeds enkele aardige dingen te hebben meegemaakt ben ik op zoek naar een deftige en degelijke officiële BMW garage in en rond het Antwerpse...

Alle tips zijn van harte welkom! Gelieve enkel deftige antwoorden te geven en niet die of die garage voor te stellen terwijl je der zelf maar 1 keer bent geweest voor een futuliteit.

Dank op voorhand.

is degene waar je de mini laatst nog hebt gekocht geen goede?

Comment

Ik ken mensen die heel tevreden zijn van Meeusen in Kalmthout. Zelf heb ik er geen ervaring mee..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
      cc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo
        is degene waar je de mini laatst nog hebt gekocht geen goede?
        De MINI is gekocht bij ANTWERP Store...

ANTWERP Store is een produkt van Centrauto Deurne, Centreauto Malle, Jorssen Schoten en Jorssen Wilrijk.

Da's dus enkel een verkooppunt... Voor al de rest moet je naar een officiële BMW garage. De mijne is/was Centreauto Deurne.
        Ik heb reeds heel wat positiefs gehoord van 'Van Boom' in Puurs....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
          Ik ken mensen die heel tevreden zijn van Meeusen in Kalmthout. Zelf heb ik er geen ervaring mee..
          Ja Meeusen ik kalmthout heeft wel een goede service,alleen heeft iedereen daar wel een zure bek en ze zijn nie van de vriendelijkste maar ze bieden wel goede service

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
            Ja Meeusen ik kalmthout heeft wel een goede service,alleen heeft iedereen daar wel een zure bek en ze zijn nie van de vriendelijkste maar ze bieden wel goede service
            Bij BMW Centrauto zijn ze net heel vriendelijk in het gezicht en lachen ze continu... Der zitten zelfs enorme gatlikkers tussen. De service is zeker en vast ook niet echt slecht... Ik krijg steeds een vervangwagen en hoef daar nooit een cent voor te betalen. Indien ik wil kies ik ook eens een nieuwe wagen uit om te testen... Op dat gebied mag ik helemaal niet zagen...

Maar wat ben ik ermee als ze op alle andere gebieden continu fouten liggen te maken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega

Maar wat ben ik ermee als ze op alle andere gebieden continu fouten liggen te maken...
              Welke fouten?

Comment

Van Boom Puurs! Mijn broer heeft er daar ééne gekocht,en hij had daar een goed gevoel wat betreft de garage beter dan bij Hindrickx(Dejonckheere) in Roeselare.
                ik zou naar daar gaan moest ik jouw zijn.
                Last edited by ; 16/05/2006, 22:01.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_s
                  Welke fouten?
                  Mja...

Ik had wel verwacht dat ik mijn boekje moest open doen...

Wel... Waar zal ik beginnen? Het gaat hem eigenlijk over kleinigheden die ik persoonlijk niet door de beugel kan halen...

Ik heb een set zomervelgen (18") met banden op en een set wintervelgen (16") met banden op. Na de zomer van '05 maak ik een afspraak met BMW voor het plaatsen van de wintervelgen. Die lagen bij mij thuis gestockeerd en nam ik mee naar de dealer om te laten plaatsen... Ik had reeds voordien contact opgenomen om te weten te komen of ik dan de moglijkheid had om mijn 18" daar te stallen en dat was geen probleem. Ik informeer verder hoe dit juist gebeurd. Wel, ze konden mij garanderen dat ze een nummer krijgen en zo werden gestockeerd. Worden ze gereinigd alvorens op te slaan? Jazeker mijnheer Sega! Perfect!
                  Na een week of 2 krijg ik de faktuur... 80€ voor het wisselen van banden + opslag Wel veel denk ik bij mezelf en hou daarbij int achterhoofd dat we natuurlijk bij BMW zitten...
                  De winter is gedaan en Sega's stessie wil haar zomersloefkes aan!
                  Ik maak een afspraak om terug te switchen... Ik moest toch binnen aangezien der een haak van de uitlaat was gelost onderaan de wagen... Ik kom binnen... Ah, Goeiedag mijnheer Sega! Dan wat geslijm en bla bla bla... U komt u MINI binnenbrengen?

Neen... ik ben hier voor de stessie... Ik kom de velgen switchen naar zomermodus. Ahja... effe kijken. Mijnheer Sega... We vinden uw velgen niet. 45 minuten wachten tot er (al een geluk) één of andere jonge technieker zich kon herinneren waar ze juist lagen... Ondertussen was het reeds half 5 ofzoiets en was het duidelijk dat er enkele werknemers gedaan hadden... Na veel 5-en en 6-en hebben ze toch een mechanieker gevonden om mijn velgen alsnog eronder te zetten. Moet je weten dat mijn wagen reeds op de brug stond voor die haak van de uitlaat...

De wagen staat terug vooraan op de parking...

Net voor ik mijn wagen binnendeed had ik ze eens goed gewassen... zodanig dat de wagen reeds proper is voor haar mooie zomersloefkes en omdat dan die wintervelgen reeds goed zijn gekuist langs de buitenzijde alvorens ze terug te stockeren. Zo ben ik zeker. Ik zie ze terug... en wat zie ik...??? Een kraakpropere stessie op smerige 18"ers...
                  Meteen terug naar binnen om van mijn tak te maken... Ecxuses worden aangeboden en hij vliegt meteen terug in de atelier... Daar zie ik dat hij moeite heeft om nog één van zijn mechaniekers bij het nekvel te nemen om toch nog de velgen te reinigen... Voor mij persoonlijk zijn het al vijgen na pasen aangezien ze reeds een half jaar geleden hadden moeten gekuist worden...

en dit is nog maar 1 persoonlijk dingetje... er zijn er nog.

Comment

Mja...

Ik had wel verwacht dat ik mijn boekje moest open doen...

en dit is nog maar 1 persoonlijk dingetje... er zijn er nog.
                    Blijkbaar is dit pas het eerste bladzijde .

Ik kan je wel volgen in die dingen. Je betaald een pak geld (wat je wel weet want je bent bij een premiummerk) maar daartegenover verwacht je natuurlijk ook dat ze jou ook behandelen als een premiumklant (en daar laten ze vaak een steek vallen tov van de "gewone" merken).

Ikzelf had dat ook bij mijn ML. Beige interieur waar ik nogal beschermend mee was en dit ook regelmatig reinigde. Ook zo gereinigd voor een onderhoud en bij terug afhalen blijkt er ene met zijn vuil handen in de wagen gezeten te hebben.
                    Bij Renault zie ik dan dat ze een plastiek in de wagen leggen om hem zeker niet vuil te maken. Dat kunnen die Duitsers toch ook .

Comment

Getver... vergeet ik er no iets bij te posten..;

Ik krijg wederom 2 weken later de faktuur binnen voor het switchen van.
                      De prijs was nu 35€

Vorige keer 80€ betaald en nu 35€ voor hetzelfde??? Uren zijn lekker doorgerekend! 20 min. voor het plaatsen van de zomervelgen... Da's langs geen kanten waarheid. Het duurde mss hoop en al 4min. Maar soit... Daar reclameer ik dan nog niet over aangezien ze wss met een puntensysteem zullen werken! Nu nog reclameren voor die faktuur van een half jaar geleden... Blijkbaar hebben ze me daar aangerekend voor het wisselen van de banden van de velgen en het wisselen van de velgen zelf....

Dat zijn voor mij een hoop fouten in 1 bezoekje voor zo'n kleinigheid...

Comment

Naar 't schijnt is Vandenbroeck in Dilbeek bij Brussel wel 'n goede garage.
                        Niet goedkoop maar 't is BMW he.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                          Naar 't schijnt is Vandenbroeck in Dilbeek bij Brussel wel 'n goede garage.
                          Niet goedkoop maar 't is BMW he.
                          Mja... Da's niet echt on-topic hé.

Het zou toch wel mogelijk moeten zijn om in Antwerpen een garage te vinden...
                          Last edited by Sega; 16/05/2006, 23:10.

Comment

Mijn exuses, overgelezen

Langs andere zijde, de A12 is niet zooo lang he

Comment

Ik wou net Centrauto Deurne aanprijzen maar dat lijkt een maat voor niets te worden.

Maar toch. Mijn pa is daar nu al een jaar of 15 klant en heeft daar geen noemenswaardige klachten over. Service is prima en het personeel is zeer vriendelijk, soms op het overdrevene af. Mijn grootouders gaan naar dezelfde garage, en ook zij zijn tevreden over de service.

Nu ja, je zal over elke garage wel eens klachten hebben zeker, zo blijkt toch duidelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
                                Mijn exuses, overgelezen

Langs andere zijde, de A12 is niet zooo lang he
                                Geen probleem... Ik wil der heus wel een km'tje voor doen... maar als hij langer binnen is dan normaal, is het toch handig als het min of meer in de buurt is.
                                Last edited by Sega; 16/05/2006, 23:29.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina
                                  Ik wou net Centrauto Deurne aanprijzen maar dat lijkt een maat voor niets te worden.

Maar toch. Mijn pa is daar nu al een jaar of 15 klant en heeft daar geen noemenswaardige klachten over. Service is prima en het personeel is zeer vriendelijk, soms op het overdrevene af. Mijn grootouders gaan naar dezelfde garage, en ook zij zijn tevreden over de service.

Nu ja, je zal over elke garage wel eens klachten hebben zeker, zo blijkt toch duidelijk.
                                  Zeer zeker...

Ik kan het mij levendig inbeelden dat er mensen wel tevreden over zijn. Maar ik betrap hen continu op geknoei... Ik zet graag de puntjes op de i en ben zelf nogal perfectionistish in mijn eigen doen en laten... en ik vind dat als ik bij een merk zit dat zich zo ook wil voordoen als 'premium' en daar dan ook voor betaal... Dan verwacht ik dat alles correct is!

Comment

Ik zou zeggen bij Van Osch in Halen, maar zo ver daar heb je niets aan. En ja.. ze zijn ook vriendelijk. En ja.. ze maken ook wel van die fouten.
                                    En ja.. daar heb je dus ook niets aan hé
                                    Last edited by ; 17/05/2006, 01:08.

Comment

Getver... vergeet ik er no iets bij te posten..;

Ik krijg wederom 2 weken later de faktuur binnen voor het switchen van.
                                      De prijs was nu 35€

Vorige keer 80€ betaald en nu 35€ voor hetzelfde???
                                      Denk je dat jou zomervelgen daar een hele winter gratis in de weg mogen liggen???

En volgens mij is de Antwerp Store ook een product van Meeusen, naast de andere garages die je zelf al vernoemde.

Voor de rest: succes met het zoeken van een nieuwe garage!

Comment

Vermits ik enkel echt ervaring heb van Jorssen, ben er steeds bij als er iets aan de bmw moet gebeuren, kan ik me enkel daarover uitspreken.

Vrij vaak zijn ze er vriendelijk (niet altijd), maar wel correct en ze onderhouden alleszins contact met de koper (toch het eerste jaar was dit bij ons)

Voor de rest is de service hetzelfde als in een andere veronderstel ik.
                                        Qua showroom (en vriendelijkheid) ben je beter bij Jorssen Schoten dan Jorssen Wilrijk, maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.

Nu kent mijn vader wel via via de baas van een andere garage, maar die naam ontglipt me even (straks eens achter vragen) (wordt dus nog vervolgd)

Comment

Working...
                                        X