Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek een goede BMW garage in Antwerpen...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Heb ik ooit eens gepost in het BMW-Lovers topic

Oorspronkelijk geplaatst door X5
    Wel, april 2002 is mijn pa zijn X5 daar gaan bestellen. Toen was er nog een jaar wachttijd, dus levering was voorzien van april 2003. In de zomer van 2002 was het bekend dat de facelift er kwam. In de garage ontkenden ze het en wouden niets doen. Mijn pa heeft dan de bestelling opgezegd (kon omdat er een kleine prijsstijging was). Maar ze gingen hem dan bezorgen aan de begin prijs. Eind april 2003 hadden we hem dus en in september was de facelift er al...

Ok, niet hun fout maar ze konden toch iets hebben gedaan. We hadden dan liever nog 4 maand extra gewacht en een facelift gehad. Wat wel moest gekunnen hebben denk ik met wat goodwill van de garage (Van Boom dus). Enfin, mijn pa voelde zich toch wat int zak gezet. Het was immers niet zo'n kleine facelift (xdrive, veel sterkere 3.0d).

We zijn er wel nooit op onderhoud geweest maar echt vriendelijk vond ik ze daar toch ook niet .

Maar ja, FC Bourges zijn broer is er wel tevreden over, dus je ziet maar, het hangt af van persoon tot persoon.

Comment

Maar ik denk dat het overal wel een beetje hetzelfde zal zijn. In al die grote garages ben je maar een nummer.

Wij gaan al jaren op onderhoud met onze BMW's naar een zelfstandige carrossier die nu enkele nog maar BMW doet. Hij werkt samen met een BMW garage voor de verkoop van nieuwe wagens (vroeger dus Van Boom) en als de wagen bv eens aan de computer moet gelegd worden. Wij zijn daar héél tevreden over. Het is een echte vakman.

Comment

Beste garage uit het Antwerpse is ongetwijfeld Meeusen! Service en vriendelijkheid zijn er perfect. Van Jorssen (ERCO) Schoten moet ik weinig hebben.
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Heb ik ooit eens gepost in het BMW-Lovers topic

We zijn er wel nooit op onderhoud geweest maar echt vriendelijk vond ik ze daar toch ook niet .

Maar ja, FC Bourges zijn broer is er wel tevreden over, dus je ziet maar, het hangt af van persoon tot persoon.
          Misschien zullen ze nog veranderen hij kocht een nieuwe wagen misschien daarom dat ze vriendelijk waren of dachten ze die moeten we hebben tis ne doctoor die om de 4jaar veranderd van BMW!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER
            Beste garage uit het Antwerpse is ongetwijfeld Meeusen! Service en vriendelijkheid zijn er perfect. Van Jorssen (ERCO) Schoten moet ik weinig hebben.
            Ik vind ze net véél vriendelijker bij Jorssen in Schoten maar qua service denk ik ook dat Meeusen één van de beste is,bij Jorssen heb ik nog niet véél ervaring qua service want ik ben nog niet op onderhoud moeten gaan

Comment

smets Lier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wilfried
                Denk je dat jou zomervelgen daar een hele winter gratis in de weg mogen liggen???

En volgens mij is de Antwerp Store ook een product van Meeusen, naast de andere garages die je zelf al vernoemde.

Voor de rest: succes met het zoeken van een nieuwe garage!
                Je begrijpt het niet... BMW wil zeer zeker alles correct uitvoeren... maar dat is niet gebeurd! Ze hebben de eerste keer gerekend voor het wisselen van de banden (dus de banden van de velgen afhalen en op andere velgen zetten en deze dan plaatsen) terwijl ze simpelweg enkel de velgen moeten switchen.

De opslag van mijn velgen hoeft helemaal niet gratis te zijn! Toch... Ik had me voordien geïnformeerd en ze zeiden me dat het niets kost voor me. Dat faktuur is gewoonweg verkeerd opgemaakt. Kan zijn dat Meeusen ook aandelen heeft in Antwerp Store... Daar gaat de gehele discussie nu eigenlijk niet om... Al is Antwerp Store een afdeling van 100 BMW concessiehouders... Wat maakt mij dat uit.

Comment

Maar ik denk dat het overal wel een beetje hetzelfde zal zijn. In al die grote garages ben je maar een nummer.

Wij gaan al jaren op onderhoud met onze BMW's naar een zelfstandige carrossier die nu enkele nog maar BMW doet. Hij werkt samen met een BMW garage voor de verkoop van nieuwe wagens (vroeger dus Van Boom) en als de wagen bv eens aan de computer moet gelegd worden. Wij zijn daar héél tevreden over. Het is een echte vakman.
                  Zo iemand heb ik zelf ook. Ik zou het maar doen in de garantie periode zelf... Na de garantie periode gaan ze geen meter meer binnen.

Comment

Sneyers Herentals.
                    Mensen die ook vriendelijk zijn als je casual gekleed binnenkomt, en een goede service, al meermaals geweest voor verschillende zaken en altijd hebben ze mij er perfect geholpen.

Ik heb m'n auto gekocht bij Centrauto Deurne en heb daar geen problemen mee gehad, ik ben er echter nooit meer geweest voor een onderhoud omdat er ook een Centrauto Malle is en dat was net iets dichterbij, daar ga ik echter nooit meer naartoe. Bij de eerste oliewissel hadden ze m'n 318d voor een 320d aanzien en er bijgevolg teveel olie ingekapt, waarschijnlijk omdat er geen logo op de achterkant staat . De motorkapnaden sloten niet mooi aan met de carrosserie, volgens het astrante type achter de desk kon dit niet want alle BMW's worden perfect afgeleverd, volgens hem was ik dus een leugenaar, was ook bij het eerste onderhoud. Enfin, achteraf bleek het wel uitgevoerd te zijn, maar die gast heb ik niet meer gezien bij de afrekening. Ik heb m'n beklag gedaan bij BMW Belgium, 't zal wel niet veel geholpen hebben maar meer kon ik toch niet doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega
                      Zo iemand heb ik zelf ook. Ik zou het maar doen in de garantie periode zelf... Na de garantie periode gaan ze geen meter meer binnen.
                      Eens proberen bij JUMA in Mechelen. Kwalitatief goed en goeie service. Als ge graag in uw auto zit, Tanghe in Melsbroek (afrit vilvoorde op e19) is ook ni slecht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
                        Vermits ik enkel echt ervaring heb van Jorssen, ben er steeds bij als er iets aan de bmw moet gebeuren, kan ik me enkel daarover uitspreken.

Vrij vaak zijn ze er vriendelijk (niet altijd), maar wel correct en ze onderhouden alleszins contact met de koper (toch het eerste jaar was dit bij ons)

Voor de rest is de service hetzelfde als in een andere veronderstel ik.
                        Qua showroom (en vriendelijkheid) ben je beter bij Jorssen Schoten dan Jorssen Wilrijk, maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.

Nu kent mijn vader wel via via de baas van een andere garage, maar die naam ontglipt me even (straks eens achter vragen) (wordt dus nog vervolgd)
                        Zoals beloofd, diegene die we kennen (onrechtstreeks) is dus de baas van Garage Meeusen...Nu de service is daar dik in orde alleen zou er bij Jorssen beduidend meer korting te bekomen zijn...
                        Het was als volgt namelijk verwoord: bij Meeusen zijn ze nogal gierig...

Maar voor de rest is dit dus hetzelfde als Jorssen.

Comment

Van Boom in Puurs
                          wij zitte daar ook en voor kleinigheden rekenen ze zelfs niks aan!
                          zoals vorige keer de wagen uitlezen en een lampje resetten: gratis.
                          Sommige garages rekenen u daarvoor 10-20euro aan.
                          Normale prijzen voor klein en groot onderhoud.
                          goeie service, meteen geholpen

Comment

wie of waar is dat als ik dat vragen mag.
                            mag ook via pm hoor
                            thx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
                              Ja Meeusen ik kalmthout heeft wel een goede service,alleen heeft iedereen daar wel een zure bek en ze zijn nie van de vriendelijkste maar ze bieden wel goede service
                              Bij Meeusen moet je netjes wegblijven; niet alleen hebben ze inderdaad zure bekken, ook hebben ze me een keer belazerd met een fout onderdeel dat ze weigerden terug te nemen omdat "ik mijn mond moest houden omdat zij zeiden dat het wel goed was en zij hadden er verstand van als verdeler" (zoiets bestaat toch niet meer? Zeker niet als je bij een andere verdeler komt die in de auto stapt en onmiddellijk zegt "daar klopt helemaal niets van"...) en daarna probeerden ze me een werkopgave van rond de anderhalf uur aan te praten terwijl een andere BMW-verdeler exact hetzelfde werkje in 20 minuten deed...
                              Last edited by ; 24/05/2006, 16:59.

Comment

Is er dan geen enkele goede dealer...

Comment

indien niet is dat niet echt bemoedigend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                    indien niet is dat niet echt bemoedigend
                                    Ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat er veeel meer slechte klanten zijn dan slechte garages !!

Als je die mensen niet uitperst als een citroen bij de aankoop, en je betaald correct je rekeningen, zal je een navenante correcte service krijgen !

Indien anders, heb je het meestal wel zelf gezocht ! niemand kan gratis blijven werken, ook jij niet toch ! = pure logica

Comment

euhm... ik betaal mijn rekening steeds zeer correct en op tijd...

Ik heb trouwens de citroen geperst zoals het hoort... De verkoper heeft trouwens niets te maken met de service nadien... Die verkoopt enkel de wagen. Al de rest van onderhoud ed zijn andere personen..; Die kunnen onmogelijk weten wat ik betaald heb. Der worden volgens mij trouwens zoveel wagens verkocht dat je niet eens meer weet wie er echt e maximum van korting heeft gekregen.
                                      Last edited by Sega; 25/05/2006, 02:16.

Comment

dan ben ik er ook van overtuigd dat je correct zal behandeld worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door clamar
                                          dan ben ik er ook van overtuigd dat je correct zal behandeld worden
                                          Heeft u bovenstaande posts gelezen?

Comment

Working...
                                          X