Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek een goede BMW garage in Antwerpen...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door manos
    sorry, het is niet aan de klant om de dealer z'n hielen te gaan likken, om achteraf een goede service terug te mogen krijgen.

als ge als dealer al zo gaat beginnen denken.... stopt er dan mee ga patatte planten, hé gast!
    van waar haal je het dat ik autodealer zou zijn man , no way!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050

De wereld op zijn kop.
      met jullie ingesteldheid kan je wel blijven zoeken tot St jutemis naar iemand die jullie echt als klant wil, en zal je dus ook nooit tevreden zijn , van geen enkel dealer of garagist, of loodgieter, schrijnwerker enz...

Als je een leverancier niet respecteerd ben je het niet waard dat hij ook maar iets voor jou doet !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door clamar
        met jullie ingesteldheid kan je wel blijven zoeken tot St jutemis naar iemand die jullie echt als klant wil

Er zijn garages genoeg hoor.
        Het is mijn geld, dus ik mag hopelijk toch wel een beetje service verwachten in de plaats, of niet?
        Mag ik blij zijn dat hij mijn geld wil aannemen?
        Als ik je zo bezig hoor, denk ik dat jij het gedroomde slachtoffer bent van de foefelende garagist (want die bestaan, geloof me).

Comment

Over elke garage zal je wel eens een ontevreden of misnoegde klant horen klagen (btw: meestal zijn het enkel diegene die je hoort )

Ga dus gewoon af op je gevoel en probeer ze zelf uit!

En als je niet tevreden bent, ga je toch gewoon naar een andere zeker...

Comment

Bij meeusen zijn ze wel vriendelijk. Spijtig dat het personeelsverloop er groot is. Alleen den baas is er nog ( en ja, die kan zuur kijken).

Pa heeft nog ni zo lang gelede ongeval gehad met zijn bmw, 3 touring. Tijdens het repareren waren er wel enkele probleempjes, pa van zijne tak gemaakt en ze hebben het ineens gerepareert (maar da was wss omda de verzekering toch alles betaalde). Wat het uiteindelijke resultaat betrof, daar was niks op aan te merken. Het chasis was geraakt, maar ze hebben alles perfect terug rechtgetrokken en terug mooi afgewerkt. Het diagnoserapport van VAB had dan ook geen opmerkingen.

Ik denk dat je bij elke garage wel wat puntjes hebt die beter kunnen. Na elk onderhoud bellen ze ook van BMW, ooit hebben we eens gezegd dat we niet zo tevreden waren over de vriendelijk, en sindsdien is dien baas altijd heel vriendlijk (want da wordt blijkbaar doorgegeven, wie ontevreden is)

Geen ervaring bij jorssen schoten. Denk wel dat je hier al iets meer een nummer bent......

Comment

Wij gaan al enkele jaren bij Van Boom in Puurs en zijn zeer tevreden over de service. Altijd correct, snel, vriendelijk, flexibel... Mooie ontvangst En naar mijn mening zijn ook de rekeningen iets minder van encyclopedie-dikte dan bij jorssen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door strikke Bekijk Berichten
                Wij gaan al enkele jaren bij Van Boom in Puurs en zijn zeer tevreden over de service. Altijd correct, snel, vriendelijk, flexibel... Mooie ontvangst En naar mijn mening zijn ook de rekeningen iets minder van encyclopedie-dikte dan bij jorssen.
                ga ik mee akkoord
                ook altijd Van Boom omdat het dichtbij is.
                Snel en altijd correct en vriendelijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk Berichten
                  Van Boom in Puurs
                  wij zitte daar ook en voor kleinigheden rekenen ze zelfs niks aan!
                  zoals vorige keer de wagen uitlezen en een lampje resetten: gratis.
                  Sommige garages rekenen u daarvoor 10-20euro aan.
                  Normale prijzen voor klein en groot onderhoud.
                  goeie service, meteen geholpen

van boom dikke zakzetters kunne nog eens geen alternator vervangen die ezels

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
                    van boom dikke zakzetters kunne nog eens geen alternator vervangen die ezels

idd,zelfs winterbanden plaatsen is een moeilijke klus.
                    Nora!

Comment

Ervaringen met Jorssen Schoten zijn hier toch overwegend positief. Vriendelijk, redelijke prijzen voor onderhoud van de 1 des huizes (goedkoper als de VW Golf IV die hem voorafging) alleen wel een paar zeer vervelende slordigheden. Verkeerde telefoonnummer in het bestand (zodat ook niet verwittigd kon worden dat de auto nog niet klaar was bij het plaatsen van de trekhaak), dan heel de klokkenwinkel die tilt sloeg na het plaatsen van diezelfde trekhaak. Een of ander module kaduuk, werd besteld, zou er binnen een week zijn. 'Kom maar eens terug als ge ergens tijd hebt in de 'express service, dat is zo gedaan'.
                      Op een loze vrije dag zo gezegd zo gedaan. Daar hebben ze dan eerst het halve magazijn moeten omdraaien voor ze die prul gevonden hadden, en dan bleek het nog niet zo simpel te zijn voor dat ding geplaatst te krijgen Anyway, het is goedgekomen en ze waren stukken goedkoper als andere dealers.
                      Idem voor de mat bestuurderskant. Die lag sinds levering los (niet geleverd bij Jorssen voor de duidelijkheid) en werd toch wel irritant. Bleek dat er simpelweg geen stoppen met velcro in de vloer gedraaid waren.
                      Die bleken ook niet op voorraad en misschien zelfs niet te bestellen volgens een van de medewerkers.
                      Heeft hij zelf wat in elkaar geknutseld met zelfklevende stripjes velcro op zo'n plaatje met schroefdraad. Een klein kind wist op voorhand dat dat niet ging houden, maar soit. Mijn eigen contactlijm deed wonderen de week erna Maar kom, ze hebben nog geprobeerd zeker ?

Comment

Waarom is het nodig om een topic uit 2007 nog eens te gaan oprakelen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                          Waarom zou dat niet mogen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                            Omdat er iemand is die zijn gal eens wou spuien omdat z'n 7 serie kaduuk was en hij vond dat de reparatie te duur was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                              Omdat er iemand is die zijn gal eens wou spuien omdat z'n 7 serie kaduuk was en hij vond dat de reparatie te duur was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                Beste garage uit het Antwerpse is ongetwijfeld Meeusen! Service en vriendelijkheid zijn er perfect. Van Jorssen (ERCO) Schoten moet ik weinig hebben.
                                Wat bedoel je met perfecte service dorpsgenoot.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  Sneyers Herentals.
                                  Mensen die ook vriendelijk zijn als je casual gekleed binnenkomt, en een goede service, al meermaals geweest voor verschillende zaken en altijd hebben ze mij er perfect geholpen.
                                  Sneyers? Vriendelijk tegen personen in casual gekleed? Dan moet jij net een goeie dag hebben uitgekozen. Ik kan je zeker 10 personen opnoemen in mijn vriendenkring die er geen voet meer binnen zetten. Ikzelf wagen > 50K aangekocht. Week later telefoon dat ze zich tijdens het onderhandelen vergist hadden van prijs (jawel), wil je zelfs de naam van de verkoper meegeven, en 1% wenste te recupereren, zondermeer. Ik weigerde. Prijs is prijs. Gevolg, ben wagen gaan afhalen, niks uitleg gekregen, direct starten. Ben er nog 1X op onderhoud geweest; had ik beter nooit gedaan. Factuur was schandalig hoog en die 1% hebben ze zo mooi gerecupereerd. Zit nu al jaren bij G&A in Turnhout. Is ok maar ook niet meer dan dat.

Comment

heb bij Sneyers al onderdelen gekocht voor een BMW op te maken en echt wel vriendelijk en correct behandelt hoewel ik enkel voor parts kwam. Heb er bovendien ook al goede opmerkingen over gehoord
                                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robert 2005 Bekijk Berichten
                                      Sneyers? Vriendelijk tegen personen in casual gekleed? Dan moet jij net een goeie dag hebben uitgekozen.
                                      Dan hebben ze daar al 7 jaar lang een 'goede dag' bij mij.

Comment

Working...
                                      X