Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Verder wisten ze me nog te vertellen dat ik hoogstwaarschijnlijk een wagen van Alfa krijg, en dat ze bij Alfa dan verder gaan zoeken. Dit zou dus een vervangwagen zijn dan(maar wel equivalent aan die van mij). Ik weet niet of de leasemaatschappij hier mee akkoord zal gaan.
Er komt schot in de zaak, 'k zie het nog allemaal goedkomen.
Ze gaan nieuwe remblokken steken, en dat is vrijdag pas klaar? Remblokken steken duurt een half uur he... En voor een wagen zoals een Alfa 159 hebben ze dat bij een Alfa garage op stock...
Heb nog geprobeerd om naar de dealer en Alfa te bellen, maar daar nam niemand meer de telefoon op.
Ik heb dus echt geen idée waar deze mensen nu mee bezig zijn, en wie ik nu nog kan geloven...
BTW: Zelfs al zou het opgelost zijn, dan is er dus blijkbaar niemand die het nodig vindt om mij daar even van op de hoogte te brengen.
je bent niet meer de legende daar. meer de stalker. er hangt waarschijnlijk al een papiertje op de receptioniste haar telefoon. "als dit numer belt, NIET opnemen"
Ik ga er wel vanuit dat als het opgelost is, dat ik dan ook te horen krijg wat het was. Als ik hier geen sluitend antwoord op heb, dan vrees ik dat het vertrouwen in deze wagen niet terugkomt.
Met andere wagens heb ik geen probleem om in te stappen.
Dat is trouwens niet het grootste probleem, veel belangrijker voor mij is om te weten dat ik mijn vrouw & kids niet de weg opstuur met een potentieel gevaarlijke auto.
ik ken er nochtans een paar die hun vrouw heel graag in zo'n wagen de baan zouden opsturen.
maar das een ander verhaal
of misschien toch het idee van kopkussens rondom je wagen vastbinden.
lekker zacht langs buiten.
maar regenweer kan je auto wel eens redelijk zwaar maken.
als er hier autoconstructeurs nu meekijken durf ik te wedden dat er binne dit en 5 jaar een auto buitenrold met airbags langs de buitenkant van de wagen.
( wedden dat alfa een manier vind om deze tegen 160km/u te laten afgaan op het verkeerde moment )
Comment