Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb niet de hele topic gelezen, maar 't kan toch niet zo simpel zijn van een zuiger in de remklauw die vast zit, waardoor die aan die kant niet of bijna niet remt, hoewel er toch druk gezet wordt?
Juist nog maar eens naar de garage gebeld.
'Het spijt ons mijnheer, we wachten op de stukken'
Gevraagd waar de stukken dan vastzitten.
'Sorry, maar meer kunnen wij u echt niet zeggen'.
Dan teruggebeld naar de Customer Care.
Daar was het dossier sinds 24/2 AFGESLOTEN!
Gezegd dat ze het onmiddellijk terug moeten openen en gevraagd om met de manager te spreken.
'Sorry mijnheer, maar die mogen wij niet doorgeven'.
Dan Fiat op het hoofdnummer gebeld en weer naar die manager gevraagd.
Eerst opnieuw doorverbonden met de customer care, de persoon die ik gesproken heb die vond geen dossier (zowel niet op dossiernummer, plaat of familienaam). Gevraagd naar de manager:
'Nee, die mogen wij niet doorgeven'.
Terug naar het hoofdnummer gebeld en gevraagd om nu direct doorverbonden te worden met de manager.
Dat is uiteindelijk gelukt.
Aan deze (vriendelijke) mevrouw verteld wat er allemaal aan het gebeuren is.
Zij belt me vanmiddag terug, ben benieuwd...
doet me zo hard denken aan mijn ervaring bij ford.
ze hadden daar op den duur 20dossiers lopen denk ik. want telkens weer vonden ze niets terug en openden ze een ander. en ook daar was het onmogelijk van een manager te spreken.
tot ik uiteindelijk een aangetekend schrijven stuurde voor opzegging. dan ging het opeens wat vlotter. ze verwachten gewoon dat je agressief wordt, want met telkens beleefd te zijn en dank u te zeggen bij het heropenen van een dossier lachen ze toch wat nadien. eens je harder wordt, gaat het opeens wat vlotter. dus... steek een matrak in uw gat, krijg haar op uw tanden en blaf eens goed aan den telefoon.
Dan zou ik ermee terugrijden naar de dealer, en door de vitrine de showroom binnenknallen, met de melding dat de remmen nog niet helemaal op punt staan
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Wel DDke we gaan ons best doen om uw probleem op te lossen. Je ziet wel dat we bij onze lease firma heel erg begaan zijn met dit voorval.
Ik persoonlijk zal bij de dealer gaan en zal ook Alfa brussel contacteren, om wat spoed op de zaak te zetten.
Een ding is zeker, we krijgen het probleem opgelost!
Ik bel je wel of je kan mijn nummer via Tom krijgen.
PS sorry voor diegen die onheus spreken over Alfa, die kennen nu is niks maar ook niks van auto's.
Hebben ze al gesproken van het contract stop te zetten? Ik heb het al geweten bij een C5 en een Espace dat ze na serieuze problemen het contract vroegtijdig gestopt hebben. Maar misschien is het daarvoor voor jou een nadeel dat het nog in garantie is ...
Het wordt dan wel problematisch: veel leasingfirma's weigeren nog om nieuwe bestellingen te plaatsen omdat ze geen leningen meer krijgen voor hun wagens. (hoe denk je dat ze hun wagens financieren? )
Het wordt dan wel problematisch: veel leasingfirma's weigeren nog om nieuwe bestellingen te plaatsen omdat ze geen leningen meer krijgen voor hun wagens. (hoe denk je dat ze hun wagens financieren? )
Het feit dat de tweedehandsmarkt volledig is stilgevallen en ze voor hun tweedehandswagens waarschijnlijk niet het geld krijgen dat ze voorzien hebben, zal er ook wel iets te maken mee hebben dat momenteel zoveel contracten verlengd worden.
Dan zou ik ermee terugrijden naar de dealer, en door de vitrine de showroom binnenknallen, met de melding dat de remmen nog niet helemaal op punt staan
Het wordt dan wel problematisch: veel leasingfirma's weigeren nog om nieuwe bestellingen te plaatsen omdat ze geen leningen meer krijgen voor hun wagens. (hoe denk je dat ze hun wagens financieren? )
Dat weet ik maar al te goed Maar voor die dingen zijn er ook wel oplossingen. Liever een bak van de parking op rijden bijvoorbeeld dan in een wagen te zitten die af en toe is niet wil remmen
ABS-blok is vervangen en.... probleem is niet opgelost.
Het remmen zou veel beter gaan, maar nog niet recht.
Nu zouden ze bij de dealer hulp gevraagd hebben van Alfa Italië. Vanavond zou er een technische specialist uit Milaan aankomen (een TFIO?). Die gaat straks samen met de expert van Fiat Belgio naar de wagen kijken.
Als hij het niet kan fixen, dan wordt het waarschijnlijk wachten op een commercieel voorstel van Alfa...
DDke, het eerste bod ni aannemen. en zeg dat je dankzij dat remmenprobleem een alfafobie hebt gekregen. en dat je kindjes zelfs beginnen te huilen als ze een 159 zien.
DDke, het eerste bod ni aannemen. en zeg dat je dankzij dat remmenprobleem een alfafobie hebt gekregen. en dat je kindjes zelfs beginnen te huilen als ze een 159 zien.
Comment