Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Recente Alfa 159 met remproblemen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
    als er hier autoconstructeurs nu meekijken durf ik te wedden dat er binne dit en 5 jaar een auto buitenrold met airbags langs de buitenkant van de wagen.

( wedden dat alfa een manier vind om deze tegen 160km/u te laten afgaan op het verkeerde moment )
    zouden er binnen 5 jaar nog amerikaanse constructeurs bestaan?

Comment

• Pff, ik zou echt proberen deze auto te weigeren. Zo met uw voeten spelen en bovendien niet eens de kern van de zaak kunnen vinden.

Als je hem terugkrijgt, gewoon kapotrijden. Met veel plezier zou ik de bijhorende franchise betalen. (is gelukkig maar 50 euro bij ons)

Comment

• Let's hope for the best.
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Service

...na 1 maand
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ik ben benieuwd, hopelijk voor jou is het echt opgelost

Comment

• Gewassen... Na een intensieve remtest zijn ze van de baan gesukkeld, recht in de Semois zeker.

Comment

• die is niet gewassen, gewoon nat van al het angstzweet dat ze er in gehad hebben.
                wimoptiek.be op

Comment

• eind goed al goed zullen we zeggen.

of hopen we.

Comment

• hou ons op de hoogte
                    ben benieuwd

Comment

• Iemand heb nog gehoord?

Hij is toch nergens tegen gereden he?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                        Voila, het is het midden van de week, en ik heb wat snelweg gedaan:
                        En ge zijt nog nergens opgevlogen?

Comment

• 'k Heb op het Alfaforum al eens de vraag zien passeren of die instabiliteit bij het remmen normaal is. Al gauw wijst iedereen naar de banden, de staat van 't wegdek, de snelheid waarbij je dat doet (kont wordt sowieso lichter bij hoge snelheden en verhoogt daarbij instabiliteit)...

Maar je hebt nu zelf kunnen ervaren dat de ene auto de andere niet is. 'k Vraag me dus af of er gemeenschappelijke issues zijn.

Comment

• 'k Heb daar bij dit verhaal ook al's aan gedacht.

Onlangs met mijn 3 touring ook's een noodstop moeten doen en toen trok hij ook duidelijk naar links.
                            Het verhaal in dit topic in gedachte heb ik dan op een verlaten baantje eens een paar keer hetzelfde proberen te simuleren....maar hij stopte steeds perfekt.

'k Twijfel in dit geval ook niet aan de waarheid van je verhaal, maar soms kan blijkbaar een zeer kleine
                            stuurcorrectie of staat van het wegdek al serieuze gevolgen hebben.

Comment

• DDke, je weet wat je te doen staat.

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                              nee, ff serieus, als ze het nu nog niet gefixed hebben zou ik toch al maar uitkijken naar een andere wagen hoor.
                              Last edited by Timmie; 19/03/2009, 16:44.

Comment

Bende idioten bij Alfa...

Ik weet wel een paar buurten niet zover van waar je woont waar je je auto anders 's nachts moet gaan parkeren...

Comment

2 op de 3 keren trekt mijn wagen naar links. Er is dus heel duidelijk nog steeds een probleem met deze wagen. Ik moet dus nu niet meer alles dichtgooien om het probleem uit te lokken, een lichte massa-transfer naar de vooras is voldoende.
                                  Ook de hoofdmechanieker van de dealer heeft dit vorige week bevestigd.
                                  Maar eh, trok hij vroeger niet naar rechts?

Comment

Als de expert van Alfa en de expert van de lease zeggen dat hij veilig is, en ik krijg dat op papier, dan wel ja.

Maar als er dan nog iets misgaat met de remmen, dan rijd ik er geen meter meer mee.
                                    Hoi

Comment

• Da's waar.
                                      Ik ben de eerste om toe te geven dat het als buitenstaander gemakkelijk praten is.
                                      Je hebt een auto nodig en bent voor een stuk afhankelijk van hun goodwill.
                                      Anderzijds, stel je voor dat er iets gebeurt...
                                      Ik hoop echt voor u dat het rap in orde komt.

Comment

• degene die nu nog lachen als je zegt dat je een alfa met je hart moet kopen en niet met je verstand......
                                        wimoptiek.be op

Comment

Working...
                                        X