Oorspronkelijk geplaatst door wisali
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Recente Alfa 159 met remproblemen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten... die zeggen u dat het over een exemplarisch geval gaat en dat je dat bij BMW ook kunt voorhebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenja da's waar. er zitten hier zo een paar die hards die van geen wijken willen weten.
hoi
het is natuurlijk wel zo dat je dat bij andere merken ook kan voorhebben, maar dat maakt hier de rekening niet... hier blijft't gewoon klote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten... die zeggen u dat het over een exemplarisch geval gaat en dat je dat bij BMW ook kunt voorhebben
Comment
-
Ik vind tegewoordig erg, int algemeen, als je iet aan u wagen hebt en dat is een garantie doen ze al moeilijk en verkopen doen ze alles voor u bewijs van spreken
Ik heb bij seat condens in men xenonkoplamp nu al 5m ben ik in discussie met seat ze sturen me gewoon wandelen, elektrisch slot van koffer kapot gehad, moete zagen voor een nieuw elektrisch slot, elektisch inklapbare spiegel die het niet meer deed, 5maanden geduurd eer ze er iet wilden aan doen. Ik wens u veel sterkte met u alfa!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenBen juist terug thuis met de SW (en dus weer een ochtend verloren door deze historie).
Remgedrag is niet te vergelijken. Zelfs met de handen los remt deze wagen kaarsrecht.
Wel heb ik de indruk dat deze minder hard remt, of anders gezegd: dat de mijne té hard remt.
Wel een aantal verschillen tussen de 2 wagens:
Mijne is een Berlina, deze een SW
Mijne staat op 16 inch, deze op 18
Mijne heeft 42000km, deze 4000
Dit is trouwens een testwagen van Alfa.
Ik ben nu benieuwd naar wat de expert gaat zeggen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenzitten er toevallig geen brembo's onder? of onder de uwe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenWerkte jij niet bij een AR garage?
DDKe, brembo's zijn niet standaard op een 159
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenOK, er zitten in ieder geval onder de 2 wagens dezelfde remmen (grijze klauwen)
de gewone remmen zijn ook grijs
en dan zijn er nog grijze brembo's en rode brembo's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichtenmmm, dan zou er wel een verschil op kunnen zitten.
Waar kan je dat eventueel aan zien? En waarom vraag jij dat? Gaat er een lichtje branden, of gewoon uit interesse?
je ziet dat aan de klauw zelf hé
hier zie je bvb de rode brembo's die ook de ti heeft:
heb rap eens in uw topic gekeken en jij hebt deze int grijs voor zover ik een duidelijke foto vond
Comment
-
ik vraag me af hoeveel die afwijkingsgrens dan wel bedraagt ?
Comment
-
Damn.
En hoe hebben ze de meting dan uitgevoerd om te kunnen vergelijken met de norm?
Hebben ze die wagen naar een privé testterrein genomen of op een bank gecheckt?
Comment
-
-
ik zou maken dat ik van die wagen af was,
anders gaan dat 107000 gevaarlijke km's worden.
zeg, kan je die abs box er niet uitsmijten ( back to basics )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenik zou maken dat ik van die wagen af was,
anders gaan dat 107000 gevaarlijke km's worden.
zeg, kan je die abs box er niet uitsmijten ( back to basics )
Ik vind persoonlijk dat je alles met respect moet behandelen, maar moest ik in jou situatie zijn en dus nog zo veel km's met een onveilige wagen rijden, alles er aan gedaan hebben om hem te kunnen herstellen, zou ik toch ook naar een niet zo heilige manier zoeken om van de auto af te gereken
Comment
-
anderzijds, als ze een officieel dokument geven om te zeggen dat hij 100% veilig is, en ze testresultaten hebben van 3 testbanken en op de openbare weg...
moet toch zijn dat de wagen volgens hun perfect in orde is
Ze gaan hun toch niet riskeren voor hun imago iemand de baan op te sturen met een "levensgevaarlijke" auto?
alleszinds de expert van de maatschappij nog eens meenemen voor een ritje als je vind dat het niet opgelost is.
Tis aan de maatschappij om desnoods een nieuw voertuig te eisen hé. Dat ze het desnoods via gerechtelijke weg doen met een gerechtsexpert (ik ken ééntje voor u desnoods)
Comment
Comment