Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind tegewoordig erg, int algemeen, als je iet aan u wagen hebt en dat is een garantie doen ze al moeilijk en verkopen doen ze alles voor u bewijs van spreken
Ik heb bij seat condens in men xenonkoplamp nu al 5m ben ik in discussie met seat ze sturen me gewoon wandelen, elektrisch slot van koffer kapot gehad, moete zagen voor een nieuw elektrisch slot, elektisch inklapbare spiegel die het niet meer deed, 5maanden geduurd eer ze er iet wilden aan doen. Ik wens u veel sterkte met u alfa!
Ben juist terug thuis met de SW (en dus weer een ochtend verloren door deze historie). Remgedrag is niet te vergelijken. Zelfs met de handen los remt deze wagen kaarsrecht.
Wel heb ik de indruk dat deze minder hard remt, of anders gezegd: dat de mijne té hard remt.
Wel een aantal verschillen tussen de 2 wagens:
Mijne is een Berlina, deze een SW
Mijne staat op 16 inch, deze op 18
Mijne heeft 42000km, deze 4000
Dit is trouwens een testwagen van Alfa.
Ik ben nu benieuwd naar wat de expert gaat zeggen...
zitten er toevallig geen brembo's onder? of onder de uwe
mmm, dan zou er wel een verschil op kunnen zitten.
Waar kan je dat eventueel aan zien? En waarom vraag jij dat? Gaat er een lichtje branden, of gewoon uit interesse?
licht is al een paar jaar uit, gewoon uit interesse
je ziet dat aan de klauw zelf hé
hier zie je bvb de rode brembo's die ook de ti heeft:
heb rap eens in uw topic gekeken en jij hebt deze int grijs voor zover ik een duidelijke foto vond
ik zou maken dat ik van die wagen af was,
anders gaan dat 107000 gevaarlijke km's worden.
zeg, kan je die abs box er niet uitsmijten ( back to basics )
Ik weet natuurlijk niet hoe scheef hij remt, maar is zonder abs rijden niet gevaarlijker?
Ik vind persoonlijk dat je alles met respect moet behandelen, maar moest ik in jou situatie zijn en dus nog zo veel km's met een onveilige wagen rijden, alles er aan gedaan hebben om hem te kunnen herstellen, zou ik toch ook naar een niet zo heilige manier zoeken om van de auto af te gereken
anderzijds, als ze een officieel dokument geven om te zeggen dat hij 100% veilig is, en ze testresultaten hebben van 3 testbanken en op de openbare weg...
moet toch zijn dat de wagen volgens hun perfect in orde is
Ze gaan hun toch niet riskeren voor hun imago iemand de baan op te sturen met een "levensgevaarlijke" auto?
alleszinds de expert van de maatschappij nog eens meenemen voor een ritje als je vind dat het niet opgelost is.
Tis aan de maatschappij om desnoods een nieuw voertuig te eisen hé. Dat ze het desnoods via gerechtelijke weg doen met een gerechtsexpert (ik ken ééntje voor u desnoods)
Comment