Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Betrouwbare Renault-garage in het Antwerpse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Betrouwbare Renault-garage in het Antwerpse

Beste forum-leden,

Ik heb een tijdje geleden een 2de hands Renault-cliotje gekocht. Nu heb ik er in tussentijd al 15.000 km mee gereden dus hij zal op klein onderhoud moeten. Heeft er iemand ervaring met een goede en betrouwbare Renault-garage in het Antwerpse? Ik heb via-via gehoord dat de meest bekende "garage Ooms" niet 100% betrouwbaar is maar ja... wie zegt dat dit inderdaad zo is...
    Heeft er iemand persoonlijke ervaring met Renault garages? Welke zou ik kiezen?

MVG,
    Joriskee

Misschien niet direct jou regio, maar ik ben (was) jarenlang klant bij Van Trier in Kalmthout, altijd netjes en correct, ik ben daarna verhuisd naar Niel en terechtgekomen bij Vandenbrande. Ook tevreden van, ik heb daar tot hiertoe altijd een zeer correcte service gehad.

Comment

Ja dat is nog net Antwerpen maar inderdaad niet echt mijn buurt.
      Ik zou iets moeten vinden in de regie Wilrijk-Edegem-Hoboken...
      daar ongeveer

groetjes,
      Joris

Comment

Van Bortel in Kontich: Wel opletten dat ze je niet iets aanrekenen wat je niet gevraagd hebt.

Renault Deurne: Heb ik in het begin toen ik mijn clio kocht eens een groot onderhoud laten doen en ik bestel er ook regelmatig stukken, nooit problemen mee gehad.

Comment

Verkaeren in Merksem: familiaal bedrijfje, gezellig, schappelijke prijzen
          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Renault garage op de Sint-Bernardsestwg heeft eens een wiellager vervangen, job was perfect uitgevoerd, maar "service" hadden ze vergeten. Ik had een week op voorhand een afspraak gemaakt, zodat ik hem s'morgens om 08u kon binnenbrengen, en dat men er dan direct aan kon beginnen, maar om 16u zijn ze er pas aan begonnen nadat ik al 2 keer gebeld had. Druk druk druk ... allemaal klanten die tussendoor afkomen, maar dat had ik ook beter kunnen doen, dat had me de moeite bespaard om 2 keer vervoer van/naar de garage te regelen. Zo'n dingen, da's voor mij een afknapper, als men de moeite niet troost om nekeer te bellen of te verwittigen, doe ik ook geen moeite meer om terug te komen.

Comment

Da's zo een beetje het probleem tegenwoordig, als je bij geen enkele garage meer kunt teruggaan, als je niet tevreden bent, moet je zelf mechanieker worden, ik ben nog steeds op zoek naar een goede garage ...

Comment

niet echt uw buurt maar toch zo ver ook niet hé: verlinden in Duffel
                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Onze twee Espace's komt van Kenis in Turnhout, en die ene heeft toch al 500.000km, dus die durf ik best betrouwbaar noemen

Comment

Die zitten ook in Geel en Herentals hé. Die hebben wel een heel goeie naam.
                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Tja Kenis... Onze Renault komt daar ook van

Alleen staat ons koffer vol water als het regent, gaan de raamlijsten los en rammelt ie geweldig.

En die mannen hebben het zolang getrokken tot de garantie eraf is en hier thuis hebben ze precies geen kloten aan hun lijf

Comment

Verplaatst naar advies.

Comment

Alleen staat ons koffer vol water als het regent, gaan de raamlijsten los en rammelt ie geweldig.

Comment

Marco Moters in Deurne.

Comment

Working...
                            X