Mededeling

Collapse
No announcement yet.

peugeot 807 ,806 of citroen c8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• peugeot 807 ,806 of citroen c8

Hallo,

Ik ben op zoek naar een personenwagen en weet niet welke ik moet kiezen
    een peugeot 807 of 806 of toch een citroen c8.

Kunnen jullie mij vertellen welke van bovenstaande een goede wagen is en waarom

mvg

Rare vraag. 806 is gelijk al een modelgeneratie ouder en 807 en C8 zijn identiek.....
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zakaria Bekijk Berichten
      Hallo,

Ik ben op zoek naar een personenwagen en weet niet welke ik moet kiezen
      een peugeot 807 of 806 of toch een citroen c8.

Kunnen jullie mij vertellen welke van bovenstaande een goede wagen is en waarom

mvg
      Onlangs hebben deze modellen een prijs gekregen bij Autobild - blijkbaar zijn het karren met mogelijks veel problemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
        Onlangs hebben deze modellen een prijs gekregen bij Autobild - blijkbaar zijn het karren met mogelijks veel problemen.
        Goedendag,

bedankt voor je reactie, maar wat voor problemen komen er dan vaak voor bij deze wagen?

mvg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
          Rare vraag. 806 is gelijk al een modelgeneratie ouder en 807 en C8 zijn identiek.....
          ik dacht qua motor dat er wat verschillen zijn

Comment

Goedendag,

bedankt voor je reactie, maar wat voor problemen komen er dan vaak voor bij deze wagen?

mvg
            Electronicaproblemen en lekkende schuifdaken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
              Electronicaproblemen en lekkende schuifdaken.
              welke monovolume zou u me dan aanraden

Comment

Hier kan ik je niet op antwoorden, ik ben geen monovolume-liefhebber. Probeer mss. via google wat reviews op te vragen over bepaalde modellen.
                Mijn vader heeft een Zafira (een maatje kleiner dan de wagens die je hier naar voor brengt) en is daar heel tevreden over in elk geval.

Comment

Pff, mijn buur had een 806, dan een 807 en dan een C8 en het waren 1 voor 1 probleembakken. Hij heeft nu een Sharan en is er enorm tevreden van.

Mijn nonkel heeft een Sharan en dat is een regelrechte ramp, probleembak tot en met.

Een Espace is ook al zoiets dat je geluk moet mee hebben, veel van mijn collega's hadden er 1 en zeggen nu: nooit meer een Espace. Anderen zijn er enorm tevreden van.

Wat zijn je behoeften en wat is je budget?
                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

En kameraad zijn pa had een C8 bedrijfswagen. Nooit echt problemen mee gehad maar er was 1 nadeel aan. Dat ding was met geen stokken vooruit te krijgen. Constant terugschakelen om wat vooruit te geraken, bergop was een ramp... Volgens hem was het een 2.2HDI.

Mijn zus heeft nu een Mazda 5 en ze is daar super content van. Heel praktisch met 2 schuifdeuren, mooi interieur en hij ziet er nog eens goed uit ook.

Een Galaxy is mss ook nog iets, vrij goedkoop denk ik?
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Ben jaren tevreden espace rijder geweest.
                      En niettegenstaande wat ik er allemaal over lees, zelf nooit 1 enkel probleem gehad.
                      (2 x 165.000km op een 2.2 dci gereden)
                      En die auto's werden bij mij niet gespaard, durf ik wel zeggen..vaak zware aanhangwagen mee
                      getrokken en aan hoge snelheid veel Autobahn km's mee gedaan.(zonder remorque dan welteverstaan ;-) )
                      Qua wegligging duidelijk beter dan een C8 / 807. Ik heb een keer een week gewisseld met een 2.2hdi van een collega om't verschil te merken en ik vond de Espace in ieder geval veel beter rijden, sturen en remmen.
                      Het enige wat ik miste op de Espace waren schuifdeuren ...da's toch een pak praktischer met zo'n breed koetswerk.

Prestaties voor zo'n auto, vind ik relatief. Uiteraard zijn ze minder snel dan een berline met dezelfde motor, maar 't is gewoon een andere manier van rijden.
                      Ik ben nog steeds fan, in ieder geval, maar jammer genoeg laat mijn leasebudget annex Co2 uitstoot, geen grote monovolume meer toe.

Comment

Working...
                      X