Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onderhoudsbeurt Mercedes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Ja, dat dacht ik toch ook.

    Interval is om de 20.000 km/1 jaar.
    2012 start-stopmodel lijkt mij het fijnst.
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

    Comment


    • #22
      En heeft dat blok distributie riem? Wanneer moet die vervangen worden?

      En is de auto 5bak of de auto 7bak de meest betrouwbare?

      Verstuurd vanaf mijn S60 met Tapatalk
      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

      Comment


      • #23
        204 met 651 motor heeft tandwielen (651 vanaf 2010)
        daarvoor 646 motor met ketting
        ik verkies de 5 bak. 7 bak is vrij betrouwbaar maar ingewikkeld.
        Enige wat bij mijn weten aan een 204 aankomt is een kapot contactslot... Heb er al zien passeren met 400k km of meer...

        Comment


        • #24
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
          204 met 651 motor heeft tandwielen (651 vanaf 2010)
          daarvoor 646 motor met ketting
          ik verkies de 5 bak. 7 bak is vrij betrouwbaar maar ingewikkeld.
          Enige wat bij mijn weten aan een 204 aankomt is een kapot contactslot... Heb er al zien passeren met 400k km of meer...
          Waar kan je die motorcode terug vinden? Of is de 651 altijd icm de facelift?
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

          Comment


          • #25
            Er is iemand de berlingo al beu. :-)

            Verstuurd met de postduif.

            Comment


            • #26
              Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
              Er is iemand de berlingo al beu. :-)

              Verstuurd met de postduif.
              Neen en ja. De automaat valt echt wel tegen. Schakelt bij vertragen te weinig terug en bij gas geven veel te veel. Valt geen plezier aan te beleven. En de radio blijft echt kut. Oja, en het plastic stuur is ook wat droef. Maar voor de rest blijft het wel een erg goede wagen die vooral heel goedkoop rijdt.
              Ik doe mij best om er zeker 30.000km mee gereden te hebben alvorens ik hem naar vrouwlief doorschuif, maar wil ondertussen wel al goed nadenken wat de opvolger wordt en zo de prijzen enzo al wat in de gaten te houden.
              Mogelijks komt er ook een opportuniteit om de KTM te wisselen tegen een PFL W204 220CDI met automaat. Vandaar de interesse in de W204 en de onderhoud kosten. Is een model waar ik eigenlijk echt niets van ken.
              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
              Motoren & Tjeurisme

              Comment


              • #27
                Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                Waar kan je die motorcode terug vinden? Of is de 651 altijd icm de facelift?
                Facelift = OM651.
                Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                Current:
                1987 Mercedes-Benz W124 200D
                1979 Mercedes-Benz W123 280E
                1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                Ex:
                1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                1976 Mercedes-Benz W123 250
                1987 Mercedes-Benz W124 230E

                1979 Mercedes-Benz W123 300d
                1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

                1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                1980 Mercedes-Benz W123 280
                1989 Mercedes-Benz W124 230E

                Comment


                • #28
                  elke fl is 651, maar er zijn pfl met de 651 220 en 200, wel geen 7g

                  Comment

                  Working...
                  X