Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
204 met 651 motor heeft tandwielen (651 vanaf 2010)
daarvoor 646 motor met ketting
ik verkies de 5 bak. 7 bak is vrij betrouwbaar maar ingewikkeld.
Enige wat bij mijn weten aan een 204 aankomt is een kapot contactslot... Heb er al zien passeren met 400k km of meer...
204 met 651 motor heeft tandwielen (651 vanaf 2010)
daarvoor 646 motor met ketting
ik verkies de 5 bak. 7 bak is vrij betrouwbaar maar ingewikkeld.
Enige wat bij mijn weten aan een 204 aankomt is een kapot contactslot... Heb er al zien passeren met 400k km of meer...
Waar kan je die motorcode terug vinden? Of is de 651 altijd icm de facelift?
Neen en ja. De automaat valt echt wel tegen. Schakelt bij vertragen te weinig terug en bij gas geven veel te veel. Valt geen plezier aan te beleven. En de radio blijft echt kut. Oja, en het plastic stuur is ook wat droef. Maar voor de rest blijft het wel een erg goede wagen die vooral heel goedkoop rijdt.
Ik doe mij best om er zeker 30.000km mee gereden te hebben alvorens ik hem naar vrouwlief doorschuif, maar wil ondertussen wel al goed nadenken wat de opvolger wordt en zo de prijzen enzo al wat in de gaten te houden.
Mogelijks komt er ook een opportuniteit om de KTM te wisselen tegen een PFL W204 220CDI met automaat. Vandaar de interesse in de W204 en de onderhoud kosten. Is een model waar ik eigenlijk echt niets van ken.
Comment