Doen, doen, doen!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lancia Thesis
Collapse
X
-
Een van de mooiste Italianen momenteel, met als uitzondering de nieuwe Delta.
Ik zou hem in ieder geval van een garage kopen ( garantie ).
Ook de 166 is een prachtauto maar zou ik alleen naar hetzelfde principe kopen, liever paar € meer en garantie.
Ook de dealer heeft een lange weg achter zich van toen de Itals zo ......waren.
Denk ook dat die bijna alleen in waarde gaan stijgen, tenminste die verzorgde exemplaren want ook die Itals hebben het niet vergeten zich met gewaagd design en goede service zich te profileren.
Kappa coupe is nu nog tijdloos mooi!!!
Omega en Vel Satis niet te vergelijken vind ik.
Volgens de Deutsche TUV berichten zou ik de vinger weglaten van Omega en Vel Satis, en geloof me, die zijn veel strenger, heb er 12 jaar gewoond.
Wat natuurlijk niet betekent dat iedere Omega of Vel Satis slecht is.
In ieder geval vinger weg van de Omega B 1994-1999 Lopez tijd bij GM.
Ab 1999 facelift en veel betere afwerking.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Nog effe nen update over die Thesis V6 van mijne maat: na het vervangen van de computers van het motormanagement en de ophanging, bleven de foutmeldingen opduiken. Auto is terug naar Buga gedaan, waar ze de software van de motorsturing hebben gereset, en de bekabeling volledig nagezien (interieur gestript en dan beginnen zoeken...).
Een van de dagen heeft hij hem terug, hopelijk geraakt het eindelijk opgelost. Toch een pluim voor Buga dat ze zich blijven smijten om het opgelost te krijgen, ook al is hun winstmarge al lang opgesoepeerd.Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Ik was eens aan het kijken wat je voor zo'n €8000 nog kon vinden daarstraks en dan kwam ik plots dit tegen: http://www.2dehands.be/lancia-thesis...html?qq=thesis
Zo jong, zo mooi, zo goed uitgerust en zo goedkoop, ik had er geen benul van dat die dingen zo goedkoop waren.
Doe mij die maar direct!
Comment
-
Voor wie het interesseert, de Thesis van mijne kameraad is het weer aan het uithangen... De kmstand staat ondertussen op 170000. Afgelopen jaar zijn er al herstellingen aan gebeurd ter waarde van een nieuwe Fiat Panda (oa een defecte multistekker, die normaal 4000 euro zou kosten (bekabeling volledig te vervangen, 1200 euro voor de kabels en de rest aan werkuren), uiteindelijk is het opgelost voor "maar" 2000 euro (defect stuk van de bekabeling vervangen, de rest nog niet).
Vorige week viel het dashboard plots uit, en bleef de automaat in noodprogramma staan (in vierde dus). Het probleem loste zichzelf wel op, maar erg geruststellend is dat niet. Volgens de garage moet er nu een andere kabel vervangen worden, die van het dashboard via de boite naar achter loopt, dit zou nog eens 1500 euro aan werkuren kosten, plus de prijs van de kabel.
Tijd dus om stilaan uit te kijken naar iets anders...Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenVoor wie het interesseert, de Thesis van mijne kameraad is het weer aan het uithangen... De kmstand staat ondertussen op 170000. Afgelopen jaar zijn er al herstellingen aan gebeurd ter waarde van een nieuwe Fiat Panda (oa een defecte multistekker, die normaal 4000 euro zou kosten (bekabeling volledig te vervangen, 1200 euro voor de kabels en de rest aan werkuren), uiteindelijk is het opgelost voor "maar" 2000 euro (defect stuk van de bekabeling vervangen, de rest nog niet).
Vorige week viel het dashboard plots uit, en bleef de automaat in noodprogramma staan (in vierde dus). Het probleem loste zichzelf wel op, maar erg geruststellend is dat niet. Volgens de garage moet er nu een andere kabel vervangen worden, die van het dashboard via de boite naar achter loopt, dit zou nog eens 1500 euro aan werkuren kosten, plus de prijs van de kabel.
Tijd dus om stilaan uit te kijken naar iets anders...sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenTijd dus om stilaan uit te kijken naar iets anders...sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk BerichtenEcht triestig eigenlijk hé...
Morgen krijgt hij een aantal voorstellen van de garage (oa Delta, Giulietta, en nog een paar Amerikanen), hij gaat dit weekend ook naar een Alfa GT 3.2 kijken, maar ook de Punto Abarth is een kanshebber. Ik ben benieuwd wat dat oplevert...
Een Beta Berlina is wel leuk, maar misschien niet om 50 000 km per jaar mee af te leggenOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenVele vraagjes allemaal, maar zo'n Thesis, ik zie het wel zitten voor binnen een jaar of twee in huis te halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten.Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenVoor wie het interesseert, de Thesis van mijne kameraad is het weer aan het uithangen... De kmstand staat ondertussen op 170000. Afgelopen jaar zijn er al herstellingen aan gebeurd ter waarde van een nieuwe Fiat Panda (oa een defecte multistekker, die normaal 4000 euro zou kosten (bekabeling volledig te vervangen, 1200 euro voor de kabels en de rest aan werkuren), uiteindelijk is het opgelost voor "maar" 2000 euro (defect stuk van de bekabeling vervangen, de rest nog niet).
Tijd dus om stilaan uit te kijken naar iets anders...
altijd geweest en misschien in de toekomst wat minder
italianen(ik praat uit ondervinding)2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Familielid van me rijdt met eentje. Is daar zeer tevreden van. Comfortabel, aangenaam om in te zitten, voldoende ruim, ... Motorisch niet al te bijster goed (dacht dat 'ie 'n 2-liter turbo heeft, benzine) maar voor de rest geen problemen.
Ze zijn ongelofelijk goedkoop tweedehands, eigenlijk kan je bijna niet sukkelen. Tenzij je 't een lelijke auto vindt, en blijkbaar is dat zo ongeveer 99,999% van de wereldbevolking.
Ik vind 'm ook best knap en zou 'm zeker overwegen, moest ik zoiets van auto willen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gianeke Bekijk Berichtengoedendag allemaal
ik ben nieuw hier en ik wil het volgende vragen
ik zou graag een thesis kopen liefst een 2.0t 20v (moeilijk te vinden weet ik)
waar moet ik op letten als ik zo'n auto koop
heb zelf een alfa gt jtd
bedankt alvast!
Als een JTD ook in aanmerking komt, er staat een mooie bicolore te koop bij Leaseplan, van de Europese Unie, met weinig km en veel opties, én garantie (zie autoscout24.be).
Een Thesis is natuurlijk iets heel anders dan een Alfa GT, hij rijdt erg statig en het interieur is, zeker in de lichtere kleuren, erg sfeervol. Zou je hem erbij nemen, of ipv de GT?Last edited by elio; 13/01/2011, 23:28.Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenMijne maat met zijn V6 heeft vorig jaar meer dan 5000 euro aan kosten gehad (bij de dealer), maar is zodanig verslaafd aan die kar dat hij ze gewoon gaat houden.
Verrassende wending!sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gianeke Bekijk Berichtenik zou graag een thesis kopen liefst een 2.0t 20v (moeilijk te vinden weet ik)
(heeft niet zo'n zware neus als de V6)sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Aha, de lancia thesis.
Onze pa heeft er hier 2 "versleten" thuis, een 3.0 en 3.2 V6, wat een miseriebakken waren dat zeg, ongelooflijk hoeveel geld daar is ingekropen.. Altijd weer lampen die gingen branden, gekraak, geklop, gepiep in de ophanging. Tel daar de complete onkunde van de lokale officiële dealer bij (met 4 erop staan te gapen met zo'n monster van een boek erbij ) en het hoeft niet gezegd te worden dat er hier nooit nog een lancia in huis zal komen.
Nochtans jaren zware lancia benzines gereden hier thuis, kappa, thema enz ..
De laatste (3.2) is met 140.000km en een compleet in de soep gedraaide motor naar Polen vertrokken vorig jaar.
Comment
Comment