Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lancia Thesis

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
    Goeie keuze vind ik. Ik heb al met verschillende Thesissen gereden en de tweeliter-turbo vond ik de leukste!
    (heeft niet zo'n zware neus als de V6)
    ja dat vind ik ook en de 5 cilinder heeft een mooie geluid en niet te duur in belasting per jaar

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gianeke Bekijk Berichten
      goedendag allemaal
      ik ben nieuw hier en ik wil het volgende vragen
      ik zou graag een thesis kopen liefst een 2.0t 20v (moeilijk te vinden weet ik)
      waar moet ik op letten als ik zo'n auto koop
      heb zelf een alfa gt jtd

bedankt alvast!

dé kans!

Comment

Vandaag nog een auto ontdekt die dezelfde achterlichten heeft:
        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

De kogel is door de kerk, "Duce" aka de Rosso Tintoretto 3.0 V6 24v van mijne maat wordt binnenkort ingeruild.
          Na een distributieriemwissel begin mei is hij eerst weer binnengemoeten omdat de riem er niet goed oplag. Daarna is de riem er tijdens het rijden afgelopen, met zware motorschade tot gevolg. De garage heeft dit heel correct kosteloos opgelost, maar sindsdien duikt weer de ene foutmelding na de andere op (cruisecontrol, deurslot, ...). Omdat Duce sinds het begin van het jaar ongeveer 1000 euro per maand heeft gekost (exclusief benzine, taks en verzekering that is), is het tijd geworden om afscheid te nemen

De opvolger blijft wel een Lancia, een "grigio maserati" Delta 2.0 jtdm executive.
          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
            De kogel is door de kerk, "Duce" aka de Rosso Tintoretto 3.0 V6 24v van mijne maat wordt binnenkort ingeruild.
            Na een distributieriemwissel begin mei is hij eerst weer binnengemoeten omdat de riem er niet goed oplag. Daarna is de riem er tijdens het rijden afgelopen, met zware motorschade tot gevolg. De garage heeft dit heel correct kosteloos opgelost, maar sindsdien duikt weer de ene foutmelding na de andere op (cruisecontrol, deurslot, ...). Omdat Duce sinds het begin van het jaar ongeveer 1000 euro per maand heeft gekost (exclusief benzine, taks en verzekering that is), is het tijd geworden om afscheid te nemen

De opvolger blijft wel een Lancia, een "grigio maserati" Delta 2.0 jtdm executive.

1000 euro per maand,dan stak ik hem (letterlijk) in brand
            en nog niet geleerd(al zal de nieuwe delta wel beter zijn hopelijk)
            2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten

spijtige zaak

Zou hij toch nie beter ineens van garage veranderen...?

Had trouwens nie verwacht dat hij een diesel zou kopen!
              (en persoonlijk had ik eerder de 1.9-biturbo gekozen ...)
              Last edited by betaveloce; 16/06/2011, 15:33.
              sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

Tja, hij is heel tevreden van Buga (ze hebben op twee jaar tijd ook echt voor duizenden euro's herstellingen op hun kosten uitgevoerd, en zijn steeds correct geweest, bovendien kreeg hij elders maximum 1000 euro voor de Thesis, en hier toch wel wat meer).
                De Delta was een stockwagen met een stevige korting, en een diesel is toch iets interessanter dan een V6 als je 45000 km per jaar doet. Dat laat misschien wat ademruimte voor een oldtimerke op termijn

Comment

Owja, mocht iemand zich geroepen voelen :
                  de garage geeft er 2000 euro voor, voor die prijs mag je hem ook komen ophalen (zo meenemen, voor export of afbraak dus). Beschikbaar eind juni.

Specs: Thesis 3.0 V6 24v (Alfa Romeo motor), bouwjaar 2003, bordeaux tintoretto met beige alcantara, kmstand ongeveer 195000 (waarvan veel autosnelweg), voor vele duizenden euro's facturen erbij, distributie, bougies en aanverwanten pas (mei 2011) vervangen, steeds onderhouden bij de officiële dealer, uitgerust met oa automaat, tochtvrije airco, xenon, gps, telefoon, schuifdak met zonnecellen, parkeersensoren... Rijdt (momenteel) prima.
                  Minpunten: steenslagschade op neus, cruise control doet het niet altijd, deurklink rechtsachter idem, asbakje gaat niet meer dicht.
                  Voor 100 euro extra krijg je er nog een set winterbanden bij.

Opgepast, geen auto om met je laatste spaarcentjes te kopen, tenzij je hem als meubel in je living wil zetten of zo

Comment

nice ad

Comment

Heb dat altijd knappe wagens gevonden, zo'n Thesis.

Comment

een riem van een V6 niet goed opleggen en dat in alfa garage...

amai men...

een goede garage telt met zulke wagens wel door hoor...

Comment

Comment

Goed nieuws, Duce komt via een forummer bij een verzamelaar terecht! Da's toch een pak beter dan een export- of afbraakscenario

Comment

Inderdaad

Een collega van mij zal er verder zorg van dragen
                              Aangezien de thesis toch gewend is van lange ritten te doen,
                              Mag hij 17 juli onmiddellijk naar Spanje rijden !!
                              En nadien mag hij in een verwarmde garage slapen ;-)

Comment

Jammer om te horen, zonde dat zo'n design niet meer kan gezien worden.

Wel een beetje "oef" voor iedereen zoals mij die ooit droomde van een Thesis maar er nooit één durfde kopen.
                                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Te koop:

Lancia Thesis Special Edition 100 jarig bestaan
                                  Speciale editie
                                  Automaat

168.700 KM
                                  Bouwjaar 2008
                                  Schade vrij

Vraagprijs 3500€

https://www.2dehands.be/autos/lancia...411423155.html

Voor meer informatie:
                                  0495/10.62.34
                                  Last edited by ; 24/03/2018, 10:37.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Special Edition Bekijk Berichten
                                    Te koop:

Lancia Thesis Special Edition 100 jarig bestaan
                                    Speciale editie
                                    Automaat

168.700 KM
                                    Bouwjaar 2008
                                    Schade vrij

Vraagprijs 3500€

https://www.2dehands.be/autos/lancia...411423155.html

Voor meer informatie:
                                    0495/10.62.34
                                    Blijft toch indrukwekkende wagen, echt al lang geleden dat ik er eentje ben tegen gekomen...

Comment

Ik zou het nu al helemaal niet meer durven kopen

Comment

Working...
                                      X