Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lancia Thesis
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gianeke Bekijk Berichtengoedendag allemaal
ik ben nieuw hier en ik wil het volgende vragen
ik zou graag een thesis kopen liefst een 2.0t 20v (moeilijk te vinden weet ik)
waar moet ik op letten als ik zo'n auto koop
heb zelf een alfa gt jtd
bedankt alvast!
dé kans!
Comment
-
De kogel is door de kerk, "Duce" aka de Rosso Tintoretto 3.0 V6 24v van mijne maat wordt binnenkort ingeruild.
Na een distributieriemwissel begin mei is hij eerst weer binnengemoeten omdat de riem er niet goed oplag. Daarna is de riem er tijdens het rijden afgelopen, met zware motorschade tot gevolg. De garage heeft dit heel correct kosteloos opgelost, maar sindsdien duikt weer de ene foutmelding na de andere op (cruisecontrol, deurslot, ...). Omdat Duce sinds het begin van het jaar ongeveer 1000 euro per maand heeft gekost (exclusief benzine, taks en verzekering that is), is het tijd geworden om afscheid te nemen
De opvolger blijft wel een Lancia, een "grigio maserati" Delta 2.0 jtdm executive.Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenDe kogel is door de kerk, "Duce" aka de Rosso Tintoretto 3.0 V6 24v van mijne maat wordt binnenkort ingeruild.
Na een distributieriemwissel begin mei is hij eerst weer binnengemoeten omdat de riem er niet goed oplag. Daarna is de riem er tijdens het rijden afgelopen, met zware motorschade tot gevolg. De garage heeft dit heel correct kosteloos opgelost, maar sindsdien duikt weer de ene foutmelding na de andere op (cruisecontrol, deurslot, ...). Omdat Duce sinds het begin van het jaar ongeveer 1000 euro per maand heeft gekost (exclusief benzine, taks en verzekering that is), is het tijd geworden om afscheid te nemen
De opvolger blijft wel een Lancia, een "grigio maserati" Delta 2.0 jtdm executive.
1000 euro per maand,dan stak ik hem (letterlijk) in brand
en nog niet geleerd(al zal de nieuwe delta wel beter zijn hopelijk)2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenDe kogel is door de kerk, "Duce" aka de Rosso Tintoretto 3.0 V6 24v van mijne maat wordt binnenkort ingeruild.
De opvolger blijft wel een Lancia, een "grigio maserati" Delta 2.0 jtdm executive.
Zou hij toch nie beter ineens van garage veranderen...?
Had trouwens nie verwacht dat hij een diesel zou kopen!
(en persoonlijk had ik eerder de 1.9-biturbo gekozen ...)Last edited by betaveloce; 16/06/2011, 15:33.sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino
Comment
-
Tja, hij is heel tevreden van Buga (ze hebben op twee jaar tijd ook echt voor duizenden euro's herstellingen op hun kosten uitgevoerd, en zijn steeds correct geweest, bovendien kreeg hij elders maximum 1000 euro voor de Thesis, en hier toch wel wat meer).
De Delta was een stockwagen met een stevige korting, en een diesel is toch iets interessanter dan een V6 als je 45000 km per jaar doet. Dat laat misschien wat ademruimte voor een oldtimerke op termijnOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Owja, mocht iemand zich geroepen voelen :
de garage geeft er 2000 euro voor, voor die prijs mag je hem ook komen ophalen (zo meenemen, voor export of afbraak dus). Beschikbaar eind juni.
Specs: Thesis 3.0 V6 24v (Alfa Romeo motor), bouwjaar 2003, bordeaux tintoretto met beige alcantara, kmstand ongeveer 195000 (waarvan veel autosnelweg), voor vele duizenden euro's facturen erbij, distributie, bougies en aanverwanten pas (mei 2011) vervangen, steeds onderhouden bij de officiële dealer, uitgerust met oa automaat, tochtvrije airco, xenon, gps, telefoon, schuifdak met zonnecellen, parkeersensoren... Rijdt (momenteel) prima.
Minpunten: steenslagschade op neus, cruise control doet het niet altijd, deurklink rechtsachter idem, asbakje gaat niet meer dicht.
Voor 100 euro extra krijg je er nog een set winterbanden bij.
Opgepast, geen auto om met je laatste spaarcentjes te kopen, tenzij je hem als meubel in je living wil zetten of zoOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Goed nieuws, Duce komt via een forummer bij een verzamelaar terecht! Da's toch een pak beter dan een export- of afbraakscenarioOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Jammer om te horen, zonde dat zo'n design niet meer kan gezien worden.
Wel een beetje "oef" voor iedereen zoals mij die ooit droomde van een Thesis maar er nooit één durfde kopen.
Comment
-
Te koop:
Lancia Thesis Special Edition 100 jarig bestaan
Speciale editie
Automaat
168.700 KM
Bouwjaar 2008
Schade vrij
Vraagprijs 3500€
https://www.2dehands.be/autos/lancia...411423155.html
Voor meer informatie: