Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als ik een corvette van 2004 koop, kan ik dan wel rond de 200 EUR per maand verdienen als ik Reclame op mijn achterruit en deuren plak?
Ik snap één ding niet goed. Je hebt een exclusieve wagen maar wil er dan reclame gaan opplakken om er geld aan te kunnen verdienen om een huis te kunnen betalen.
Zou je dan niet beter direct voor een gewone betaalbare auto kiezen?
Ik snap één ding niet goed. Je hebt een exclusieve wagen maar wil er dan reclame gaan opplakken om er geld aan te kunnen verdienen om een huis te kunnen betalen.
Zou je dan niet beter direct voor een gewone betaalbare auto kiezen?
Wat is daar nu leuk aan?
Dat is inderdaad de beste oplossing, een gewone auto en gaan werken om je huis te betalen.
liever een johnny kar dan zo een auto volbeplakt met reclame
posts met het woord 'daviej' in zijn precies genoodzaakt om verwijderd te worden door de mods hier?
no offence he, fkes ontopic: ik zou het al niet doen, want dit zijn meestal louche zaken..
Hier op het werk komen ook regelmatig gevallekes binnen van oplichting omdat sommige mense iets te goedgelovig zijn
we zijn in het jaar 2007, de regering gedraagt zich als kleine kinderen, de maatschappij is naar de zak en je krijgt niets meer in je schoot geworpen dusja kzou het alleszinds niet vertrouwen.
ga anders voor een iets lagere motor, dan heb je het geld direct terug, in belgie mag je toch maar 120 wettelijk rijden hoor
ik ben nooit op chirokamp geweest omdat ik da ewa onozel vond.
maar ik ken wel natuurlijk een paar achterlijke liedjes
cumbaja my friend, cumbaja hahaha
ochottekes, moderators, dikke knuffell
Sorry voor mijn onozelheid maar het zijn hier stressy momenten op het werk.
beschouw dit als mijn onozele uitlaatklep
ochottekes, moderators, dikke knuffell
Sorry voor mijn onozelheid maar het zijn hier stressy momenten op het werk.
beschouw dit als mijn onozele uitlaatklep
Ik kan best begrijpen dat het forum een uitlaatklep voor je is maar houd het aub netjes. Zo blijft het voor een ander ook aangenaam.
Ik heb vorig jaar een compleet jaar rondgereden met reclame via hun.
En bij mij is toch alles goed gelopen.
1 ding is wel een feit dat ik wel eerst een paar maanden moeten wachten heb na mijn telefoontje.
Nu heb ik me opnieuw ingeschreven en dus wacht ik weer even af of ik nu weer geselekteerd word.
Hopelijk van wel want het is een welgekomen bijverdienste.
Ik heb vorig jaar een compleet jaar rondgereden met reclame via hun.
En bij mij is toch alles goed gelopen.
1 ding is wel een feit dat ik wel eerst een paar maanden moeten wachten heb na mijn telefoontje.
Nu heb ik me opnieuw ingeschreven en dus wacht ik weer even af of ik nu weer geselekteerd word.
Hopelijk van wel want het is een welgekomen bijverdienste.
Groetjes Arlette
Wie is 'hun'? Wat levert het op en welke eisen stellen 'ze'?
Comment