Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geld verdienen door reclame op auto?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Of koop voor 500€ een oude Lada (zeer exclusief!) en hang er een remork aan voor de reclame

Comment

• Nog zo'n exclusieve bak met veel ruimte voor reclame.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Anoniempje12 Bekijk Berichten
        Als ik een corvette van 2004 koop, kan ik dan wel rond de 200 EUR per maand verdienen als ik Reclame op mijn achterruit en deuren plak?
        Ik snap één ding niet goed. Je hebt een exclusieve wagen maar wil er dan reclame gaan opplakken om er geld aan te kunnen verdienen om een huis te kunnen betalen.

Zou je dan niet beter direct voor een gewone betaalbare auto kiezen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
          Ik snap één ding niet goed. Je hebt een exclusieve wagen maar wil er dan reclame gaan opplakken om er geld aan te kunnen verdienen om een huis te kunnen betalen.

Zou je dan niet beter direct voor een gewone betaalbare auto kiezen?
          Wat is daar nu leuk aan?

Dat is inderdaad de beste oplossing, een gewone auto en gaan werken om je huis te betalen.

Comment

Wat een bende onbehulpzame idioten zijn jullie, Ga wat gaan rond rijden in jullie johnny car.
            Goed bezig voor je eerste dag hier op het forum.
            Gelieve je houding te veranderen of het zou al meteen je laatste kunnen zijn.

Comment

• liever een johnny kar dan zo een auto volbeplakt met reclame
              posts met het woord 'daviej' in zijn precies genoodzaakt om verwijderd te worden door de mods hier?
              no offence he, fkes ontopic: ik zou het al niet doen, want dit zijn meestal louche zaken..
              Hier op het werk komen ook regelmatig gevallekes binnen van oplichting omdat sommige mense iets te goedgelovig zijn
              we zijn in het jaar 2007, de regering gedraagt zich als kleine kinderen, de maatschappij is naar de zak en je krijgt niets meer in je schoot geworpen dusja kzou het alleszinds niet vertrouwen.
              ga anders voor een iets lagere motor, dan heb je het geld direct terug, in belgie mag je toch maar 120 wettelijk rijden hoor

Comment

Wat een bende onbehulpzame idioten zijn jullie, Ga wat gaan rond rijden in jullie johnny car.
                Geef hem nog een kans, hij is mentaal te zwak! :-D

Mama, papa, wenen!

(voor zij die ooit op CM/chiro/scoutskamp geweest zijn, zing maar mee )

Comment

• ik ben nooit op chirokamp geweest omdat ik da ewa onozel vond.
                  maar ik ken wel natuurlijk een paar achterlijke liedjes
                  cumbaja my friend, cumbaja hahaha

Comment

• On-topic aub.

Comment

Goed bezig voor je eerste dag hier op het forum.
                      Gelieve je houding te veranderen of het zou al meteen je laatste kunnen zijn.
                      that's my girl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                        that's my girl
                        iets dat ik niet weet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
                          iets dat ik niet weet?
                          en ook niet hoeft te weten.

On-topic

Comment

en ook niet hoeft te weten.

On-topic
                            kbegrijp het al
                            ** leest eigen onderschrift en kruipt huilend in een hoekje**

Comment

• ochottekes, moderators, dikke knuffell
                              Sorry voor mijn onozelheid maar het zijn hier stressy momenten op het werk.
                              beschouw dit als mijn onozele uitlaatklep

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenheymans Bekijk Berichten
                                ochottekes, moderators, dikke knuffell
                                Sorry voor mijn onozelheid maar het zijn hier stressy momenten op het werk.
                                beschouw dit als mijn onozele uitlaatklep
                                Ik kan best begrijpen dat het forum een uitlaatklep voor je is maar houd het aub netjes. Zo blijft het voor een ander ook aangenaam.
                                Last edited by ; 22/08/2007, 18:28.

Comment

• Ik koop liever een goedkopere auto zonder reclame, dan een uithangbord op mijn nieuwe slee...
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

• Hoi allemaal,

Ik heb vorig jaar een compleet jaar rondgereden met reclame via hun.
                                    En bij mij is toch alles goed gelopen.
                                    1 ding is wel een feit dat ik wel eerst een paar maanden moeten wachten heb na mijn telefoontje.
                                    Nu heb ik me opnieuw ingeschreven en dus wacht ik weer even af of ik nu weer geselekteerd word.
                                    Hopelijk van wel want het is een welgekomen bijverdienste.

Groetjes Arlette

Comment

• Welkom op het forum.

Dus als ik het goed begrijp is het telkens voor een bepaalde periode.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arlette Bekijk Berichten
                                        Hoi allemaal,

Ik heb vorig jaar een compleet jaar rondgereden met reclame via hun.
                                        En bij mij is toch alles goed gelopen.
                                        1 ding is wel een feit dat ik wel eerst een paar maanden moeten wachten heb na mijn telefoontje.
                                        Nu heb ik me opnieuw ingeschreven en dus wacht ik weer even af of ik nu weer geselekteerd word.
                                        Hopelijk van wel want het is een welgekomen bijverdienste.

Groetjes Arlette
                                        Wie is 'hun'? Wat levert het op en welke eisen stellen 'ze'?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                                          Wie is 'hun'? Wat levert het op en welke eisen stellen 'ze'?
                                          en is Arlette wel een onafhankelijk buitenstaander die dat hier spontaan zo allemaal eens komt vertellen

Comment

Working...
                                          X