Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geld verdienen door reclame op auto?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Anoniempje12 Bekijk Berichten
    Als ik een corvette van 2004 koop, kan ik dan wel rond de 200 EUR per maand verdienen als ik Reclame op mijn achterruit en deuren plak?
    Jij kan dat. Jij kan ook een goedkopere wagen kopen die je wel kan betalen. Ik kan jou nu ook uitschelden. Ik ga dat echter niet doen, omdat het eveneens kan dat je een kind bent met veel fantasie. En kinderdromen verstoor ik liever niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
      en is Arlette wel een onafhankelijk buitenstaander die dat hier spontaan zo allemaal eens komt vertellen
      Daarom net mijn vragen.

Comment

• of misschien wel een corvette

Comment

• Gelieve weer niet off-topic te gaan of er gaan deze keer sancties vallen.

Comment

• Arlette,

is het mogelijk om een of ander documentje eens in te scannen en hier te posten? dan kunnen wij mss ook mee profiteren van 'die firma'??

Want als je hier als nieuweling je eerste post in dit topic met zo een uitleg komt posten roept dit bij sommige vragen op ( incl bij mij )

Ik ga je nog niet 'afrekenen' hierop, daarom dat ik vraag om iets van bewijs te posten

Grtz, Joris

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3ERT Bekijk Berichten
              Ken ook een paar man die dat gedaan hebben, langer dan een half jaar geleden, en die hebben er ook niks van gehoord

Serieus bedrijf misschien maar de site is ondermaats
              Ik heb gewonnen, maar is het te vertrouwen? Ineens zijn er administratiekosten :-)
              Iemand die een bankrekeningnummer kan controleren op naam?
              ---------------------------------

Geachte,

Proficiat !!!
              U hebt lang moeten wachten voor een antwoord, maar het loont de moeite !!!
              U bent uitgekozen om met een van onze wagens te mogen rijden( JA U LEEST HET GOED!). Je hebt nu een glimlach die loopt van het ene oor naar het andere en dat mag ook zo zijn. Ik ben blij voor u !

Nu even verdere stappen meedelen…

Wat gebeurt er nu?

U inschrijving is in orde en wij hebben alle gegevens die wij nodig hebben van u.

Nu, kiest u het type wagen waarmee u wenst rond te rijden uit onderstaande lijst. U moet wel weten dat wij een beperkt aantal wagens hebben, dus zou u uw beslissing heel snel moeten nemen!!!(Kijk voor foto’s op de advertentie zelf!!!)

- Renault Twingo (48stuks)
              - Ford Mondeo (36stuks)
              - Mini Cooper (24stuks)
              - Smart (59stuks)
              - Renault Scenic (27stuks)
              - Volkswagen Caddy (22stuks)
              - Citroën C1 (43stuks)
              - Peugeot 307 (31stuks)
              - Renault Kangoo (35stuks)

Veder mag u 49,95€(administratiekosten) storten op het volgend rekeningnummer om u dossier te vervolledigen. Indien wij binnen 5 dagen niets ontvangen van u veronderstellen wij dat u geen interesse meer hebt en verder wordt er iemand anders uit de reserve lijst geselecteerd.
              Car For Free rekening = 083-8307814-58 als mededeling: 2007-xxxxxxxxxxx
              Vb: 49,95€ storten op rekening = 083-8307814-58 en mededeling: 2007-xxxxxxxxxxx

Direct na uw betaling krijgt u hiervan een schriftelijke bevestiging aangetekend opgestuurd.
              In die bevestiging ontvangt u ook nog een uitnodiging met ons adres gegevens waar u de auto mag afhalen, datum en uur staan er ook vermeld. Indien het niet past voor u, neem dan telefonisch contact op met onze callcenter. Hebt u verdere vragen hierover, laat het ons weten !

Met vriendelijke groeten,

David Leeuwens en zijn team feliciteren u nogmaals …

Comment

• LOL, echt tof om te volgen

Wie betaalt die 50 euro ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oorworm Bekijk Berichten
                  Ik heb gewonnen, maar is het te vertrouwen? Ineens zijn er administratiekosten :-)
                  Iemand die een bankrekeningnummer kan controleren op naam?
                  -
                  it's a scam Jim, but not as we know it

Comment

• op mijn auto staat reclame. ik vind dat maar niks.

Comment

• ik heb ook zojuist dezelfde mail ontvangen van den david ;-)

is wel aanlokkelijk hé :-)
                      Maar ik denk dat ik die 50 euro anders ga spenderen.

Geachte,

Proficiat !!!
                      U hebt lang moeten wachten voor een antwoord, maar het loont de moeite !!!
                      U bent uitgekozen om met een van onze wagens te mogen rijden( JA U LEEST HET GOED!). Je hebt nu een glimlach die loopt van het ene oor naar het andere en dat mag ook zo zijn. Ik ben blij voor u !

Nu even verdere stappen meedelen…

Wat gebeurt er nu?

U inschrijving is in orde en wij hebben alle gegevens die wij nodig hebben van u.

Nu, kiest u het type wagen waarmee u wenst rond te rijden uit onderstaande lijst. U moet wel weten dat wij een beperkt aantal wagens hebben, dus zou u uw beslissing heel snel moeten nemen!!!(Kijk voor foto’s op de advertentie zelf!!!)

- Renault Twingo (48stuks)
                      - Ford Mondeo (36stuks)
                      - Mini Cooper (24stuks)
                      - Smart (59stuks)
                      - Renault Scenic (27stuks)
                      - Volkswagen Caddy (22stuks)
                      - Citroën C1 (43stuks)
                      - Peugeot 307 (31stuks)
                      - Renault Kangoo (35stuks)

Veder mag u 49,95€(administratiekosten) storten op het volgend rekeningnummer om u dossier te vervolledigen. Indien wij binnen 5 dagen niets ontvangen van u veronderstellen wij dat u geen interesse meer hebt en verder wordt er iemand anders uit de reserve lijst geselecteerd.
                      Car For Free rekening = 083-8307814-58 als mededeling: 2007-820521-89
                      Vb: 49,95€ storten op rekening = 083-8307814-58 en mededeling: 2007-820521-89

Direct na uw betaling krijgt u hiervan een schriftelijke bevestiging aangetekend opgestuurd.
                      In die bevestiging ontvangt u ook nog een uitnodiging met ons adres gegevens waar u de auto mag afhalen, datum en uur staan er ook vermeld. Indien het niet past voor u, neem dan telefonisch contact op met onze callcenter. Hebt u verdere vragen hierover, laat het ons weten !

Met vriendelijke groeten,

David Leeuwens en zijn team feliciteren u nogmaals …

Comment

• De mededeling op mijn mail is dezelfde. OPLICHTER!
                        Ik stuur de ecops erop en we hebben hem, want hij geeft z'n bankrekeningnummer. De wust!

Comment

• Alweer zo'n heerlijk topic gevonden

Comment

• LOL..

Comment

• Heb ook dezelfde mail ontvangen met dezelfde kenmerken en rek. Nr.!!
                              Er zijn verdacht veel gelukkigen.
                              Anderzijds is € 49,95 niet veel om 3 jaar met een gratis auto te rijden!

Comment

• wel vreemd dat die 3 gelukkigen hier allemaal minder dan 5 posts hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                                  wel vreemd dat die 3 gelukkigen hier allemaal minder dan 5 posts hebben
                                  Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
                                  Dat we (de 3 junior members) zelf achter dat zaakje zitten!
                                  Ik heb de advertentie gesignaleerd, maar heb ondanks het wantrouwen toch gereageerd om meer te weten te komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                                    wel vreemd dat die 3 gelukkigen hier allemaal minder dan 5 posts hebben
                                    Ze melden wel alle3 dat ze het niet vertrouwen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LPG Driver Bekijk Berichten
                                      Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
                                      Dat we (de 3 junior members) zelf achter dat zaakje zitten!
                                      Ik heb de advertentie gesignaleerd, maar heb ondanks het wantrouwen toch gereageerd om meer te weten te komen.
                                      nee, dat wil ik niet zeggen.
                                      Kijk naar de aanmeldingsdata en je weet dat het niet kan.

Maar hebben jullie je alledrie dan zitten aanmelden bij die site ofzo?

Comment

• Ik heb mij aangemeld via de site van Kapaza. Daarna heb ik dezelfde mail als Massy gehad en daarop heb ik ook geantwoord op 5/8/2007. De mail van vandaag is de eerste reactie sinds dat antwoord.

Comment

• En met wat voor reclame zou men dan, rondrijden ? Is daar ook iets van vermeld geworden ?Op mijn fiat camionette stond ook reclame,een logo van hun eigen merk dus.Ik heb dat er terug afgesmeten want die gaven me daar dus gene rotte cent voor.

Comment

Working...
                                          X