Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Christopher Robinson is a web developer with over eighteen years of professional experience developing websites and applications of varying size and scale based on web-standard technologies.
Heeft er nog iemand meer gegevens van die site ( toen hij nog online stond ) buiten die dat hier staat ?
Vb html codes of iets?
Ecops vraagt dit aan mij ( ik heb alles wat ik al heb al overgemaakt maar het kan zijn dat er iemand die site volledig heeft )
Beste,
Momenteel wordt deze site flink onder handen genomen.
Verschillende functionaliteiten zullen worden toegevoegd.
Binnenkort kunnen wij u weer van dienst zijn!
Tot binnenkort.
Als je met firefox naar http://www.reclameopwielen.be/registratie.asp gaat en direct op de "stop" knop klikt, kan je hun registratie-formulier kosteloos invullen. Ik denk wel niet dat je veel respons moet verwachten, lijk mij eerder een vorm van oplichting.
Als je met firefox naar http://www.reclameopwielen.be/registratie.asp gaat en direct op de "stop" knop klikt, kan je hun registratie-formulier kosteloos invullen. Ik denk wel niet dat je veel respons moet verwachten, lijk mij eerder een vorm van oplichting.
Dit heeft niets met de Promocar toestand temaken?
alee is niet van dezelfde ( wat niet wegneemt dat het ook niet louch is )
Dit heeft niets met de Promocar toestand temaken?
alee is niet van dezelfde ( wat niet wegneemt dat het ook niet louch is )
Nee, dit is niet van promocar, maar van reclameopwielen.be. Zoals reeds gezegd moet er eerst een 0903 nummer gebeld worden alvorens je kan registreren. Ik denk niet dat deze praktijk illegaal is, maar ze is op zijn minst louche te noemen.
Iemand hier op het forum heeft zich ingeschreven, maar nooit antwoord gekregen...
Mijn advies is dan ook van dit niet te doen. Dit zijn dezelfde praktijken als die gebruikt worden voor andere "bijverdiensten". Je kan zogezegd snel en gemakkelijk veel geld verdienen, maar als puntje bij paaltje komt moet je zelf iets betalen alvorens te mogen beginnen.
Nee, dit is niet van promocar, maar van reclameopwielen.be. Zoals reeds gezegd moet er eerst een 0903 nummer gebeld worden alvorens je kan registreren. Ik denk niet dat deze praktijk illegaal is, maar ze is op zijn minst louche te noemen.
Iemand hier op het forum heeft zich ingeschreven, maar nooit antwoord gekregen...
Mijn advies is dan ook van dit niet te doen. Dit zijn dezelfde praktijken als die gebruikt worden voor andere "bijverdiensten". Je kan zogezegd snel en gemakkelijk veel geld verdienen, maar als puntje bij paaltje komt moet je zelf iets betalen alvorens te mogen beginnen.
azo, tis gemeld aan Ecops ( morgen zal ik waarschijnlijk bevestigingsmail krijgen )
Ik denk dat als je geld wilt verdienen met reklame op de wagen, dat de klant ene is met veel zwart (frituur, autobedrijf, kortom iemand met veel partikulieren als klant) , dan hoeft ge niets aan te geven als je ontvangt.
Graag gedaan. Weer eens een bewijs dat ik een steentje bijdraag bij de ontwikkeling van forumleden.
Ontwikkeling? Steentje bijdragen? Ik denk het niet! Massy wist immers wat zwartwerk was, het lag gewoon aan jouw gebrekkige zinsopbouw .
On topic: Moesten er legale aanbiedingen zijn omtrent reclame op auto's, dan zou het wel handig zijn om je auto te vergoeden. Natuurlijk, ik wil mijn auto niet volhangen hebben...
bij mij in de streek zie je soms aftandse wrakken rijden met grote witte letters op de achterruit "Ik tank deze wagen vol bij brandstoffen Roose in Oostrozebeke" ofzoiets
lekker margi
bij mij in de streek zie je soms aftandse wrakken rijden met grote witte letters op de achterruit "Ik tank deze wagen vol bij brandstoffen Roose in Oostrozebeke" ofzoiets
lekker margi
Mijn mening over reklame op auto's is heel simpel. Niemand wilt het omdat het regelrecht imagoloos is. Het verdient hoogst waarschijnlijk niet goed en de heel weinige bedrijven die dit willen overwegen wensen reklame met heel dikke vette letters wat de eigenaar van de bewuste wagen helemaal niet ziet zitten. Het enige wat je ziet van reklame zijn de vele smartjes van kledijwinkels of iets dergelijks. Maar d'as ook alles.
Wanneer je toch reklame op den auto wilt, hou er rekening dat er meer belastingsambtenaren dan politie op de weg rijden en ik kan u verzekeren die plakken als vliegen op ne stront.
lekker margi
Comment