Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ken iemand die daar eens voor geïnformeerd heeft om z'n auto te laten bestickeren door 'West'
Het kwam er in grote lijnen op neer dat hij:
Jonger dan 26 j. moest zijn
De auto een jong, hip, sportief model moest zijn
Veel op plaatsten moest komen waar veel jongeren komen
Soms beschikbaar moest zijn om op een evenement te staan
In ruil kreeg hij 25.000 fr.
Hij heeft het dan maar niet gedaan. Hij is nu wel autoverkoper en rijdt voortdurend met reclame van de garage rond en dat brengt hem meer dan 25.000 fr op
Ik ken iemand die daar eens voor geïnformeerd heeft om z'n auto te laten bestickeren door 'West'
de saffen?
ik heb dat vroeger gesmoord dat merk, ze hadden dat niet in België dus ik reed daar om naar den Auchan, ik vond dat dan koel
ondertussen al 2 jaar gestopt met roken
Amai, David de HR manager moet dringend leren schrijven. Ik heb een mail gestuurd om te vragen hoe het zit met verzekering als je een ongeval in fout begaat en waarom ze geen website hebben. Ook even vermeld dat ik de advertentie nogal onprofessioneel vond. Dit is het antwoord (van een hotmail adres):
Geachte,
Onze wagens zijn omnium verzekerd en indien u een ongeluk hebt zal er iemand ter plaatse komen om alles in orde te brengen. U vindt onze advertentie onprofessioneel en dat is u mening. U moet weten dat wij bij verschillende websits een advertentie hebben geplaatst. De reden dat wij hierbij geen website vermelden is het volgende:
Wij hebben maar 225 wagens ter beschikking in belgie die wij kunnen uitlenen. Wij kunnen niet iedereen een auto geven maar selecteren op basis van ervaring, aantal kilometers en of u al dan niet in een drukke omgeving woont. Verder is het ook goedkoper om op deze manier te werken. Wij hebben enkele medewerkers die op al u vragen een antwoord geeft.
Deze project is uniek in belgie, aangezien er geen enkele firma deze dientverlening aanbied.
Trouwens hebt u geen enkel andere kosten buiten de naft die u gaat verbruiken !!!
Bent u nog niet ingeschreven ???
Wij danken u alvast voor uw interesse in ons bedrijf.
Indien u op alle vragen een JA hebt geantwoord, dan mag ik u vragen om ons de volgende gegevens mee te delen.
Naam + Voornaam:
Adres + Gemeente:
Tel efoon + e-mail:
Rijbewijs type + rijbewijs nummer:
Geboortedatum + Geboorteplaats:
Nationaliteit:
Nu wordt er een dossier opgemaakt, om u nadien als kandidaat te stellen.
Wij laten u dan zo vlug mogelijk weten of u al dan niet in aanmerking komt.
Hebt u toch nog vragen, dan mag u die gerust stellen !!!
Ps: Kent u nog mensen die dit willen doen, informeer hen van onze unieke marketing-concept.
Amai, David de HR manager moet dringend leren schrijven. Ik heb een mail gestuurd om te vragen hoe het zit met verzekering als je een ongeval in fout begaat en waarom ze geen website hebben. Ook even vermeld dat ik de advertentie nogal onprofessioneel vond. Dit is het antwoord (van een hotmail adres):
stuur hem maar weer dat 'naft' geen nederlands woord is , dat dit onprofessioneel is.
Je zegt dat het mijn mening is dat ik de advertentie onprofessioneel vind. Dat is ook zo maar ik ben zeker dat die mening voor heel wat mensen telt. De advertentie bevat heel wat taalfouten, uw e-mail ook trouwens. Deze fouten komen zeer amateuristisch over. Van iemand die HR-manager is, wordt verwacht dat die kan schrijven zoals het hoort.
Elke maand steekt wel ergens een nieuw project de kop op dat betaalt om reclame op je auto te plaatsen. Deze bedrijven zijn in 99% van de gevallen pogingen tot afzetting van onschuldige klanten. Uw bedrijf doet nog beter, er wordt niet betaald om reclame op een auto te maken, er wordt een hele auto gratis gegeven. U moet dus zeker begrijpen dat heel wat mensen dit zaakje niet betrouwen. We leven in een maatschappij waar gratis een magisch woord is en zeer weinig voorkomt. Er is geen website te vinden van uw bedrijf, op google wordt enkel de advertentie op kapaza gevonden en er is geen melding van het bedrijf in de Gouden Gids. Verder ontwijkt u mijn vraag wie moet betalen als er een ongeval in fout begaan wordt.
Graag had ik wat bewijzen gezien van het bestaan van de firma ‘car for free n.v.’ en een foto van een van de voertuigen met reclame op.
Met vriendelijke groet
Even kijken of ik nog reactie krijg, meestal word ik genegeerd na de tweede of derde e-mail
Allereerst heb ik u gezegd dat wij omnium verzekerd zijn, daaronder versta ik dat wij verantwoordelijk zijn voor ongevallen die gebeuren met onze wagens. Ten tweede ben ik zelf geen david leeuwens maar zijn secretaris die alles opvolgt, e-mails verstuurt, verwerkt en klasseert. David Leeuwens is de Hr-Manager en dus de opdrachtgever. Nu zijn wij met een 6 tal medewerkers(administratief bediende) die op zoek zijn naar mensen die met een reklame wagen willen rijden. Om u aan te tonen dat wij toch wel een firma zijn die deze marketing-concept hebben uitgevonden en ook effectief uitvoeren hebben we besloten om u persoonlijk uit te nodigen te Mechelen voor een informatiegesprek. We zullen u later een adres, datum met uur doormailen.
Hoe kunnnen we iemand afzetten als u niks moet betalen. U haalt uw auto af indien u geselecteerd bent en u begint te rijden. Als u het zaakje niet vertrouwd zal ik u enkele tips geven om ons te controleren.
Doe het volgende:
Volg gewoon het proces wat er gebeurt. Hou 1 ding in de gaten, je moet je rekeningnummer niet mee delen.
Nadien moet je toch niks betalen, wat kan er dan verkeerd gaan. Bij het contract dat u gaat tekenen, indien u geselecteerd bent krijg je een kans om het mee naar huis te nemen, laat het zien aan iemand die er kennis van heeft en breng het dan pas binnen. Dan zou ik zeggen doe het en wees alert. Je zal merken dat wij eerlijk zijn en gelijk hebben, maar enkel goedkoper te werk gaan. Ik vind het gewoon erg dat u dezelfde naam plakt op iedereen zonder dat je iets van ons afweet.
U moet wel weten dat mensen met een mentaliteit als u niet in aanmerking kunnen komen, maar toch zal ik het u bewijzen dat wij correct werken en u een kans in het leven liet voorbij gaan waar je achteraf spijt van zult krijgen.
Van een internationale firma had ik toch verwacht dat ze bij de aanwerving van hun personeel iets kieskeuriger zouden zijn. Regel nummer 1 is dat je altijd beleefd moet blijven tegen de klant, gelijk wat hij zegt. Massy zijn mail was zeker niet onbeleefd en de reactie vanuit de firma is dan ook totaal ongepast. Moest ik die HR-manager zijn en ik zou die mail zien, ik zou die man op staande voet ontslagen of hem toch zeker eens een serieuse bolwassing geven.
Comment