Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geld verdienen door reclame op auto?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
    'k ga die reclame eraf halen. 'k vermeld dadelijk wel in 't topic zelf waarom.
    Pff, en ik die dacht dat gij rap kon werken

Comment

Ik ken iemand die daar eens voor geïnformeerd heeft om z'n auto te laten bestickeren door 'West'

Het kwam er in grote lijnen op neer dat hij:

Jonger dan 26 j. moest zijn
      De auto een jong, hip, sportief model moest zijn
      Veel op plaatsten moest komen waar veel jongeren komen
      Soms beschikbaar moest zijn om op een evenement te staan

In ruil kreeg hij 25.000 fr.

Hij heeft het dan maar niet gedaan. Hij is nu wel autoverkoper en rijdt voortdurend met reclame van de garage rond en dat brengt hem meer dan 25.000 fr op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
        Ik ken iemand die daar eens voor geïnformeerd heeft om z'n auto te laten bestickeren door 'West'
        de saffen?
        ik heb dat vroeger gesmoord dat merk, ze hadden dat niet in België dus ik reed daar om naar den Auchan, ik vond dat dan koel
        ondertussen al 2 jaar gestopt met roken

Comment

Weer een gratis auto!

Halo, ik volg deze discussie al een tijdje en heb dit weekend dit bericht gevonden op Kapaza.

http://www.kapaza.be/detail/index.cfm?opt=1&id=6036645&

Kent iemand dit en is dit ook oplichterij? Ik vertrouw het zaakje ook niet.

Comment

hmm,
            ziet er ook wat raar uit.

Als dit een zo professioneel bedrijf zo zijn. in 48 landen actief .

En in dit bericht staat:

"U betaalt enkel de naft die u verbruikt gedurende gebruik van de auto."

Naft is volgens mij geen proper nederlands woord. Ofwel benzine, diesel of brandstof.
            Last edited by gregmct; 06/08/2007, 10:29.
            Seat Ibiza 1.9 "Formula Sport" 2007

Comment

Staan enorm veel taalfouten in...

Comment

Toch raar dat zo een grote internationale firma geen enkele website heeft en niet in de gouden gids staat. Dit ruikt inderdaad naar oplichting.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
                  Toch raar dat zo een grote internationale firma geen enkele website heeft en niet in de gouden gids staat. Dit ruikt inderdaad naar oplichting.
                  Ik vond het ook opvallend dat zo'n internationaal bedrijf geen website heeft.

Comment

Amai, David de HR manager moet dringend leren schrijven. Ik heb een mail gestuurd om te vragen hoe het zit met verzekering als je een ongeval in fout begaat en waarom ze geen website hebben. Ook even vermeld dat ik de advertentie nogal onprofessioneel vond. Dit is het antwoord (van een hotmail adres):

Geachte,

Onze wagens zijn omnium verzekerd en indien u een ongeluk hebt zal er iemand ter plaatse komen om alles in orde te brengen. U vindt onze advertentie onprofessioneel en dat is u mening. U moet weten dat wij bij verschillende websits een advertentie hebben geplaatst. De reden dat wij hierbij geen website vermelden is het volgende:

Wij hebben maar 225 wagens ter beschikking in belgie die wij kunnen uitlenen. Wij kunnen niet iedereen een auto geven maar selecteren op basis van ervaring, aantal kilometers en of u al dan niet in een drukke omgeving woont. Verder is het ook goedkoper om op deze manier te werken. Wij hebben enkele medewerkers die op al u vragen een antwoord geeft.

Deze project is uniek in belgie, aangezien er geen enkele firma deze dientverlening aanbied.

Trouwens hebt u geen enkel andere kosten buiten de naft die u gaat verbruiken !!!

Bent u nog niet ingeschreven ???

Wij danken u alvast voor uw interesse in ons bedrijf.

Indien u op alle vragen een JA hebt geantwoord, dan mag ik u vragen om ons de volgende gegevens mee te delen.

Naam + Voornaam:

Adres + Gemeente:

Tel efoon + e-mail:

Rijbewijs type + rijbewijs nummer:

Geboortedatum + Geboorteplaats:

Nationaliteit:

Nu wordt er een dossier opgemaakt, om u nadien als kandidaat te stellen.

Wij laten u dan zo vlug mogelijk weten of u al dan niet in aanmerking komt.

Hebt u toch nog vragen, dan mag u die gerust stellen !!!

Ps: Kent u nog mensen die dit willen doen, informeer hen van onze unieke marketing-concept.

Met vriendelijke groeten,

David Leeuwens

Hr-Manager

Comment

Dus ze hebben geen website omdat ze maar 225 auto's hebben, maar ze vragen wel om het aan iedereen door te vertellen en hebben overal advertenties?

Wat een Nederlands zeg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                        Amai, David de HR manager moet dringend leren schrijven. Ik heb een mail gestuurd om te vragen hoe het zit met verzekering als je een ongeval in fout begaat en waarom ze geen website hebben. Ook even vermeld dat ik de advertentie nogal onprofessioneel vond. Dit is het antwoord (van een hotmail adres):
                        stuur hem maar weer dat 'naft' geen nederlands woord is , dat dit onprofessioneel is.

Comment

Meeltje teruggestuurd:

Mijnheer Leeuwens

Je zegt dat het mijn mening is dat ik de advertentie onprofessioneel vind. Dat is ook zo maar ik ben zeker dat die mening voor heel wat mensen telt. De advertentie bevat heel wat taalfouten, uw e-mail ook trouwens. Deze fouten komen zeer amateuristisch over. Van iemand die HR-manager is, wordt verwacht dat die kan schrijven zoals het hoort.

Elke maand steekt wel ergens een nieuw project de kop op dat betaalt om reclame op je auto te plaatsen. Deze bedrijven zijn in 99% van de gevallen pogingen tot afzetting van onschuldige klanten. Uw bedrijf doet nog beter, er wordt niet betaald om reclame op een auto te maken, er wordt een hele auto gratis gegeven. U moet dus zeker begrijpen dat heel wat mensen dit zaakje niet betrouwen. We leven in een maatschappij waar gratis een magisch woord is en zeer weinig voorkomt. Er is geen website te vinden van uw bedrijf, op google wordt enkel de advertentie op kapaza gevonden en er is geen melding van het bedrijf in de Gouden Gids. Verder ontwijkt u mijn vraag wie moet betalen als er een ongeval in fout begaan wordt.

Graag had ik wat bewijzen gezien van het bestaan van de firma ‘car for free n.v.’ en een foto van een van de voertuigen met reclame op.

Met vriendelijke groet
                          Even kijken of ik nog reactie krijg, meestal word ik genegeerd na de tweede of derde e-mail
                          Last edited by massy; 24/10/2007, 21:36.

Comment

Volgens mij gewoon een buitenlander, een Vlaming gebruikt het woord 'naft' niet in geschreven tekst. Toch niet als het officieel is.

De zinsconstructie duidt er volgens mij op dat dit vertaald is ...
                            Last edited by ; 06/08/2007, 11:54.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                              Volgens mij gewoon een buitenlander, een Vlaming gebruikt het woord 'naft' niet in geschreven tekst. Toch niet als het officieel is.

De zinsconstructie duidt er volgens mij op dat dit vertaald is ...
                              Komt naft uit een andere taal? Naft lijkt me een dialect woord.

Comment

naft komt bij mijn weten van het grieks nafta, "aardolie"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                                  Meeltje teruggestuurd:

Even kijken of ik nog reactie krijg, meestal word ik genegeerd na de tweede of derde e-mail
                                  hopelijk stuurt hem iets terug
                                  kan nog geestig worden.

Comment

het beste is nog dat alles wat "uw" moet zijn op de site "u" is

en wat "u" moet zijn is "uw"

Comment

E-mail ontvangen:

Geachte,

Allereerst heb ik u gezegd dat wij omnium verzekerd zijn, daaronder versta ik dat wij verantwoordelijk zijn voor ongevallen die gebeuren met onze wagens. Ten tweede ben ik zelf geen david leeuwens maar zijn secretaris die alles opvolgt, e-mails verstuurt, verwerkt en klasseert. David Leeuwens is de Hr-Manager en dus de opdrachtgever. Nu zijn wij met een 6 tal medewerkers(administratief bediende) die op zoek zijn naar mensen die met een reklame wagen willen rijden. Om u aan te tonen dat wij toch wel een firma zijn die deze marketing-concept hebben uitgevonden en ook effectief uitvoeren hebben we besloten om u persoonlijk uit te nodigen te Mechelen voor een informatiegesprek. We zullen u later een adres, datum met uur doormailen.

Hoe kunnnen we iemand afzetten als u niks moet betalen. U haalt uw auto af indien u geselecteerd bent en u begint te rijden. Als u het zaakje niet vertrouwd zal ik u enkele tips geven om ons te controleren.

Doe het volgende:

Volg gewoon het proces wat er gebeurt. Hou 1 ding in de gaten, je moet je rekeningnummer niet mee delen.
                                      Nadien moet je toch niks betalen, wat kan er dan verkeerd gaan. Bij het contract dat u gaat tekenen, indien u geselecteerd bent krijg je een kans om het mee naar huis te nemen, laat het zien aan iemand die er kennis van heeft en breng het dan pas binnen. Dan zou ik zeggen doe het en wees alert. Je zal merken dat wij eerlijk zijn en gelijk hebben, maar enkel goedkoper te werk gaan. Ik vind het gewoon erg dat u dezelfde naam plakt op iedereen zonder dat je iets van ons afweet.

U moet wel weten dat mensen met een mentaliteit als u niet in aanmerking kunnen komen, maar toch zal ik het u bewijzen dat wij correct werken en u een kans in het leven liet voorbij gaan waar je achteraf spijt van zult krijgen.

VOOR SPIJT= BESTAAT NIET

NA SPIJT= HELPT NIET

Comment

Van een internationale firma had ik toch verwacht dat ze bij de aanwerving van hun personeel iets kieskeuriger zouden zijn. Regel nummer 1 is dat je altijd beleefd moet blijven tegen de klant, gelijk wat hij zegt. Massy zijn mail was zeker niet onbeleefd en de reactie vanuit de firma is dan ook totaal ongepast. Moest ik die HR-manager zijn en ik zou die mail zien, ik zou die man op staande voet ontslagen of hem toch zeker eens een serieuse bolwassing geven.

Ik blijf deze hele situatie toch verdacht vinden.

Comment

• Ik vind het nog meevallen, ik heb alleen nog steeds geen bewijs gekregen dat het bedrijf echt bestaat.

De taalfouten zijn trouwens al geminderd sinds de eerste mail.

Comment

Working...
                                          X