Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geld verdienen door reclame op auto?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hmmm, met 6 man, en in 48 landen actief? Ze moeten het ook erg druk hebben.
    Seat Ibiza 1.9 "Formula Sport" 2007

Comment

• Wordt een secretaris niet betaald om foutloos te kunnen schrijven enzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
        Een half jaar geleden heb ik op reclameopwielen ingeschreven, nooit iets van gehoord.
        Ken ook een paar man die dat gedaan hebben, langer dan een half jaar geleden, en die hebben er ook niks van gehoord

Serieus bedrijf misschien maar de site is ondermaats

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3ERT Bekijk Berichten
          Ken ook een paar man die dat gedaan hebben, langer dan een half jaar geleden, en die hebben er ook niks van gehoord

Da's een quote van 4 maanden geleden, het is dus ook al meer dan een half jaar geleden.

Comment

Da's een quote van 4 maanden geleden, het is dus ook al meer dan een half jaar geleden.
            Ja oké

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3ERT Bekijk Berichten
              Het kan neit echt een serieus bedrijf zijn volgens mij, die zouden minstens contact opnemen met echt geinteresseerde mensen.

Comment

Het kan neit echt een serieus bedrijf zijn volgens mij, die zouden minstens contact opnemen met echt geinteresseerde mensen.
                Ik bedoelde met serieus een firma die wel echt bestaat, niet zo een als de andere die besproken zijn in dit topic

De site is ook altijd al hetzelfde geweest, teken dat ze voor alles veel moeite doen..

Comment

• Toch bestaan soortgelijke bedrijven waar je betaald wordt om reclame te maken op u wagen.
                  Mijn collega krijgt ongeveer +/- 500 euro jaarlijks wat toch een deftige bedrag is voor subtiele reclame.
                  Hoe meer hoe beter maar dan kan het onpluis beginnen worden

Comment

• Welk bedrijf doet dit dan? Hier hebben we enkel bedrijven gevonden die niet bestaan of niet reageren.

Comment

• Ze hebben 225 wagens in hun bezit. Ze maken zogezegd geen site aan omdat ze anders veel te veel geïnteresseerde zouden hebben. Heb jij ooit al een zaakvoerder horen klagen dat er teveel interesse is in zijn product? Iemand met een klein beetje verstand zou juist proberen zoveel mensen warm te maken en dan een bijdrage van 100€ per maand vragen in plaats van de wagen gratis weg te geven want 1200€ per jaar om met een recente, verzekerde wagen te mogen rijden is spotgoedkoop. Deze methode zou veel winstgevender zijn als wat ze nu doen.

Comment

• Om u aan te tonen dat wij toch wel een firma zijn die deze marketing-concept hebben uitgevonden en ook effectief uitvoeren hebben we besloten om u persoonlijk uit te nodigen te Mechelen voor een informatiegesprek. We zullen u later een adres, datum met uur doormailen.
                        Probeer eens te achterhalen waar juist in Mechelen, 'k wil wel eens zien wat voor een louche ding dat is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
                          Probeer eens te achterhalen waar juist in Mechelen, 'k wil wel eens zien wat voor een louche ding dat is
                          Ik hou je op de hoogte

Comment

• Ik weet niet of deze hier al heeft gestaan?

Zit vandaag wat in de advertenties te bladeren en kom plots een artikel tegen:
                            900 wagens gezocht voor reclame 400€ per maand voor meer info http://www.eenbijverdienste.eu/

Dit is toch niet te vertrouwen. Anders voor 400€ zou dit een zeer leuke bijverdienste zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk Berichten
                              Ik weet niet of deze hier al heeft gestaan?

900 wagens gezocht voor reclame 400€ per maand voor meer info http://www.eenbijverdienste.eu/

Dit is toch niet te vertrouwen. Anders voor 400€ zou dit een zeer leuke bijverdienste zijn.
                              Er komen toch steeds meer en meer zulke bedrijven voor, om reclame op auto's te laten plaatsen.
                              Moest er éne tussen zijn die eerlijk is, zou wel interessant zijn.
                              Seat Ibiza 1.9 "Formula Sport" 2007

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten

Veel kans dat je daar niets aan kunt zien, meer nog, waarschijnlijk is dat een bedrijvencentrum en zitten er daar nog wel 20 andere maatschappelijke zetels Die mannen zijn niet te betrouwen, wij hebben ook zo'n pippo's gehad als huurders dus het is daarmee dat ik zoiets verwacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk Berichten
                                  Ik weet niet of deze hier al heeft gestaan?

Is inderdaad niet te vertrouwen. Anders zou je geen 1,12€ per minuut moeten betalen voor verdere inlichtingen en/of inschrijvingen. Normaalgezien gaan ze je gewoon zolang mogelijk aan het lijntje(in dit geval nogal letterlijk) proberen te houden om zich zoveel mogelijk geld eigen te maken. Ze vragen naar je gegevens maar je hoort daarna niets niet meer van hen.

Comment

• En Massy nog wat gehoord van de mensen van 'Car for free'?
                                    Ze gingen je toch uitnodigen voor een gesprek in hun kantoor? Het is waarschijnlijk zoals het hele project: nl. gebakken lucht!!

Comment

• @ LPG Driver: ik heb nog niks ontvangen, k zal die kerel eens aan zijn mouw trekken.

Comment

• Autoreclame - Vergoeding

Hoi Ik wil graag een exclusieve auto aanschaffen maar de verzekeringsprijs is redelijk hoog, daarom overweeg ik Autoreclame Ik heb gelezen dat je maar 25 EUR krijgt voor een sticker op de achterruit ... - Is het niet mogelijk om 100-200 EUR te krijgen als je met een exclusieve auto rijdt? - Wat is de vergoeding voor een logo of naam op bijde deuren? - Bedekken die achterruit stickers heel het raam of kan dat ook doorschijnende text zijn zonder achtergrond? Ik hoop eigenlijk voor 200 EUR per maand als ik een achterruit sticker en op de deuren een sticker plaats, zou dat mogelijk zijn aangezien het een exclusieve wagen is die dagelijks over de 120 kilometer per dag doet?
                                        Last edited by ; 22/08/2007, 10:24.

Comment

• Als je een "exclusieve" wagen wil hebben...
                                          Dan moet je de verzekering ook maar kunnen betalen hé...

Comment

Working...
                                          X