Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geld verdienen door reclame op auto?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• je weet toch wel dat een Vette iets meer per jaar kost aan rijtaks door z'n hoge longinhoud hé, je reclamewinst zal rap opgesoupeerd zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
      it's called a job, try it sometimes
      ik hou van werken, ik kan daar uren naar kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        je weet toch wel dat een Vette iets meer per jaar kost aan rijtaks door z'n hoge longinhoud hé, je reclamewinst zal rap opgesoupeerd zijn
        Misschien gaat hij voor de LV-versie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
          Misschien gaat hij voor de LV-versie.

door een achterbank te laten ontwerpen voor dat ding, te laten homologeren en ze er daarna uit te flikkeren voor de mannen van de DIV hunne neus???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            door een achterbank te laten ontwerpen voor dat ding, te laten homologeren en ze er daarna uit te flikkeren voor de mannen van de DIV hunne neus???
            Ja ! Maar niet verdervertellen he !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Anoniempje12 Bekijk Berichten
              Als ik een corvette van 2004 koop, kan ik dan wel rond de 200 EUR per maand verdienen als ik Reclame op mijn achterruit en deuren plak?
              Oorspronkelijk geplaatst door Anoniempje12 Bekijk Berichten
              Neen ik denk niet dat ik voor een Viper ga gaan, liever een corvette
              Oorspronkelijk geplaatst door Anoniempje12 Bekijk Berichten
              Misschien koop ik wel een 2009 Mustang als die op de markt komt, daar zal toch wel 200 EUR per maand of meer mee te verdienen zijn he ?
              dude... ben jij nu echt zo lomp ofzo..

kijk he...als jij afkomt met een viper of mustang, en ik kom met m'n trabantje af... en beiden vragen we voor reclame... dan weet je toch dat ik het meeste kans heb om geselecteerd te worden...

is exclusiever, roept leukere gevoelens op, is handiger, is jonger, is alles beter...

dus staar je niet blind naar de kostprijs van zo'n auto

Comment

• Smarts, Beetles, MINI's en PT Cruisers zijn de meest gebruikte wagens voor reclame.

Wie de neuk rijdt nu rond met een Corvette of 996TT met reclame op.

Comment

Smarts, Beetles, MINI's en PT Cruisers zijn de meest gebruikte wagens voor reclame.

Go Tommie !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                    Go Tommie !
                    Go Tommy !

Comment

Smarts, Beetles, MINI's en PT Cruisers zijn de meest gebruikte wagens voor reclame.

Dit gezegd zijnde, hoeveel zou ik kunnen verdienen met reclame op m'n bietel?

Indien nodig mogen ze zelfs de kap bespuiten

Comment

• Wat een bende onbehulpzame idioten zijn jullie, Ga wat gaan rond rijden in jullie johnny car.

Comment

Wat een bende onbehulpzame idioten zijn jullie, Ga wat gaan rond rijden in jullie johnny car.
                          ,

Mijn johnny car is nog niet eens geleverd

Comment

Wat een bende onbehulpzame idioten zijn jullie, Ga wat gaan rond rijden in jullie johnny car.

Oh yeah...

We zijn net het meest behulpzaam !! Nl. je laten inzien wat voor een stupide plan je hebt bedacht...

Comment

das waar... een corvette is helemaal niet voor discotheekportiers met een uitgegroeide nekmat en een blonde snol naast hun zijde... of voor een goed boerende fitnesszaakuitbater... got more money than taste??? en in jouw geval zelfs nog niet eens genoeg geld...

Comment

Oh yeah...

We zijn net het meest behulpzaam !! Nl. je laten inzien wat voor een stupide plan je hebt bedacht...
                                Hij koopt zijn zuip-krel

na een paar maand werpt hij het ding buiten omdat het veeeeel te duur is in verbruik/verzekering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                  Hij koopt zijn zuip-krel

na een paar maand werpt hij het ding buiten omdat het veeeeel te duur is in verbruik/verzekering
                                  Misschien zet ie hem dan wel hier te koop?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                    Misschien zet ie hem dan wel hier te koop?
                                    dan kan je hem voor een prikje kopen

Comment

• Misschien koopt Wannes wel die Vette over dan.

Comment

• koopt u anders nen dacia logan break jongen, das nu ook nog exclusief

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svenheymans Bekijk Berichten
                                          koopt u anders nen dacia logan break jongen, das nu ook nog exclusief
                                          .. en veel plaats voor reclame.

Comment

Working...
                                          X