Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste VW-garage in Antwerpen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Tot hiertoe nog geen negatieve ervaringen gehad met het rietje. Ben er op klein onderhoud geweest = 88 euro. Vond ik wel meevallen, ik zou nu op groot onderhoud moeten.
    Iemand een idee hoeveel ik mag verwachten?

Comment

Ik ben nog niet bij antwerpse vw/audi-dealers moeten gaan, maar van wat ik zoal gehoord heb, zou claessens een goeie moeten zijn!

Comment

vissers

de zaakvoerder gaat elk gesprek uit de weg
        de dames achter de balie zijn op de hoogte vd situatie en vinden het ook geen manier van werken maar als klant sta ik met mijn rug tegen de muur

ah de reputatie is bekend
        allez dan

aangetekend heb ik gedaan maar geen reactie op gekregen

Comment

Als het niet te ver is doch even melden...ACM Garage te Mechelen.
          Topservice gekregen toen met mijne TT en Golf V.

Comment

Bij Rietje (Waasland) zou ik niet gaan. Ik heb er al teveel van gehoord. Zelfs sabotage-praktijken zouden er niet vreemd zijn.
            AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Als je denkt dat je een stevig dossier hebt, lees: kan bewijzen of ernstige vermoedens kan aandragen dat de schade te wijten is aan geklungel van de garage, moet je eventueel juridische stappen zetten.

Oorspronkelijk geplaatst door petitpoussin Bekijk Berichten
              de zaakvoerder gaat elk gesprek uit de weg
              de dames achter de balie zijn op de hoogte vd situatie en vinden het ook geen manier van werken maar als klant sta ik met mijn rug tegen de muur

ah de reputatie is bekend
              allez dan

aangetekend heb ik gedaan maar geen reactie op gekregen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk Berichten
                Als je denkt dat je een stevig dossier hebt, lees: kan bewijzen of ernstige vermoedens kan aandragen dat de schade te wijten is aan geklungel van de garage, moet je eventueel juridische stappen zetten.
                Ik zal het zeggen tegen mijn schoonzus maar ... velen "laten het maar zo" want een advokaat kost veel geld. En dan moet je het nog eens kunnen bewijzen dat het sabotage is. En zo ja, heb ik (de garagist) dat dan gedaan ?

Comment

een goede garage bestaat niet
                  ga je waar je de beste prijs betaalt , de beste service krijgt ,... ge moet da gewoon ondervinden. uwe maat is mss nie tevreden van garage ... maar gij wel dus is dit geen slechte garage voor u

Comment

Je rechtsbijstandsverzekering kan je advocaat betalen of je kan op voorhand afspreken dat hij enkel brieven stuurt, beetje onderhandelt, ... . Kost blijft dan beperkt.

Bewijslast is inderdaad een heikel punt, tenzij je een deskundige vindt die beaamt dat hier duidelijk geknoeid is geweest.

Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                    Ik zal het zeggen tegen mijn schoonzus maar ... velen "laten het maar zo" want een advokaat kost veel geld. En dan moet je het nog eens kunnen bewijzen dat het sabotage is. En zo ja, heb ik (de garagist) dat dan gedaan ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk Berichten
                      Als het niet te ver is doch even melden...ACM Garage te Mechelen.
                      Topservice gekregen toen met mijne TT en Golf V.
                      Hmm, daar zou ik toch niet teveel van geloven. 'k Bedoel maar, toen ik voor een nieuwe wagen ging kijken, had ik echt het gevoel dat ze daar alles behalve eerlijk zijn. Ge hebt daar echt te maken met "verkopers", ge kent het wel, dat soort dat u minder korting geeft dan de normaal gangbare korting en dan nog durft te doen alsof het superveel is. Kan ook zijn dat de verkoper dacht dat ik hem toch nooit zou (kunnen) kopen en daarom geen moeite deed.

Nujah, pech, heb hem bij Dielis gekocht in Bornem . Zeer correcte garage en persoonlijke benadering, wat ik op prijs stel. Een echt familiebedrijfke.

Om nog even op ACM terug te komen ... ik mocht testrijden met een showroom A3 sportback 2.0TDI die net verkocht was . Voor hetzelfde geld rij ik dien auto los in de prak en zit de toekomstige eigenaar met de shit. 'k Had zelfs geen papieren moeten tekenen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
                        Hmm, daar zou ik toch niet teveel van geloven. 'k Bedoel maar, toen ik voor een nieuwe wagen ging kijken, had ik echt het gevoel dat ze daar alles behalve eerlijk zijn. Ge hebt daar echt te maken met "verkopers", ge kent het wel, dat soort dat u minder korting geeft dan de normaal gangbare korting en dan nog durft te doen alsof het superveel is. Kan ook zijn dat de verkoper dacht dat ik hem toch nooit zou (kunnen) kopen en daarom geen moeite deed.

Nujah, pech, heb hem bij Dielis gekocht in Bornem . Zeer correcte garage en persoonlijke benadering, wat ik op prijs stel. Een echt familiebedrijfke.

Om nog even op ACM terug te komen ... ik mocht testrijden met een showroom A3 sportback 2.0TDI die net verkocht was . Voor hetzelfde geld rij ik dien auto los in de prak en zit de toekomstige eigenaar met de shit. 'k Had zelfs geen papieren moeten tekenen .
                        Awel,

ik beaam je verhaal, ook eerst bij ACM geweest. Verkoper die weinig korting gaf en deed alsof het superveel was.
                        Dan bij Dielis direct meer gekregen en vriendelijker ontvangen.
                        Keuze was simpel :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten

De verkoop bij ACM vond ik ook niet goed, de rest viel wel mee. Dielis is inderdaad beter.
                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

rietje zeker een aanrader zowel waasland als kapellen.
                            snelle correcte en betaalbare service! vriendelijke mensen aan receptie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door katje27 Bekijk Berichten
                              A bon, laat jij je auto dan onderhouden door zowel waasland als kapellen ??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door katje27 Bekijk Berichten
                                voor een leasewagen of voor 'n particuliere kar? Bij sommigen maakt dat daadwerkelijk veel verschil. Heel vaak in de portemonnee, of wat er van over blijft.

Comment

Hoe meer auto's er bollen van een merk, hoe drukker het wordt in die garage en hoe minder tijd men voor u en auto heeft!

Comment

Rietje Kapellen heeft zonet een pluim verloren bij mij.

Is een lang verhaal dat ik wel eens zal uittypen

Comment

Zeker ni bij garage Joly in Kontich gaan.

Heb mijn A3 daar binnen gedaan voor uit te lijnen en uitdrukkelijk 5tal keer gevraagd of dit in garantie was. Telkens kreeg ek 'ja' als antwoord en nu sturen ze een rekening.
                                      Klachtenbrief naar d'Ieteren gestuurd, kunnen er niks aan doen, verantwoordelijkheid ligt bij de garage zelf, zij zijn enkel invoerder. Moet het maar verder bespreken met Mr. Joly zelf.

Comment

Hoe kan een uitlijning nu in de garantie zitten?? Over welk bedrag spreken we?
                                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                        BMW F10 520da 2012
                                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Typisch!

Oorspronkelijk geplaatst door Carlke Bekijk Berichten
                                          Zeker ni bij garage Joly in Kontich gaan.

Heb mijn A3 daar binnen gedaan voor uit te lijnen en uitdrukkelijk 5tal keer gevraagd of dit in garantie was. Telkens kreeg ek 'ja' als antwoord en nu sturen ze een rekening.
                                          Klachtenbrief naar d'Ieteren gestuurd, kunnen er niks aan doen, verantwoordelijkheid ligt bij de garage zelf, zij zijn enkel invoerder. Moet het maar verder bespreken met Mr. Joly zelf.

Comment

Working...
                                          X